vierailija
Joo voitais eliminoida naiset maailmankartalta.Sehän ois vain hienoa, jos miehet pystyisi synnyttämään lapsia.
Joo voitais eliminoida naiset maailmankartalta.Sehän ois vain hienoa, jos miehet pystyisi synnyttämään lapsia.
Äh, maailma ois parempi paikka jos Jenkkejä hallitsisi nainen ja Trump keskittyisi synnyttämään lapsia.Joo voitais eliminoida naiset maailmankartalta.
Me ollaan oltu kiireisinä kuolaamassa Mårdista toisaalla.Piti testata onko täällä ketään kun viestejä on tullut noin harvakseltaan.
Höpö höpö. En näe sellaisia viestejä ja onneksi niin.Me ollaan oltu kiireisinä kuolaamassa Mårdista toisaalla.
Toisaalla, jonne sulla ei ole pääsyä ja onneksi niin.Höpö höpö. En näe sellaisia viestejä ja onneksi niin.
Toisaalla, jonne sulla ei ole pääsyä ja onneksi niin.
en saa minäkäänK ei oo saanut silmiään irti Må:sta.
Ok.Me ollaan oltu kiireisinä kuolaamassa Mårdista toisaalla.
just hyvä, hillerit on söpöjäTuohan näyttää ihan joltain pohjois ruotsalaiselta hillerilajilta.
Uniqnailsandmore ja stooreissa?Mikä sen Kärtsän uusien kynsien laittokuvan osoite on? En löydä alkuperäistä
Tuskin olisi yhtään sen parempi.Äh, maailma ois parempi paikka jos Jenkkejä hallitsisi nainen ja Trump keskittyisi synnyttämään lapsia.
K on Bessin keikalla.Må ja K saunassa![]()
K on Bessin keikalla.Må ja K saunassa![]()
And? Älä tule sotkemaan mun päiväuniaK on Bessin keikalla.
Eiköhän ne huomenna viimeistään saunoAnd? Älä tule sotkemaan mun päiväunia
Ai mun pitää jo erottaa mikä on päiväuni ja mikä fakta tai pohdinta.And? Älä tule sotkemaan mun päiväunia
BastubrödersEiköhän ne huomenna viimeistään sauno
En usko. Haluat vain kiusata.Toisaalla, jonne sulla ei ole pääsyä ja onneksi niin.
Sellanen sulla on alapäässä.Tuohan näyttää ihan joltain pohjois ruotsalaiselta hillerilajilta.
K & Må vois tehdä lapsia yhdessä ja hallita maailmaa.Tuskin olisi yhtään sen parempi.