vierailija
Vttu nuo menee yli hilseen. Kiitos.Te ketkä käytte siellä gay-sivuistoilla tms. niin onko tosta Kn herkullisesta pötsistä koskaan mitään pregnancy kink juttuja 🫃
Vttu nuo menee yli hilseen. Kiitos.Te ketkä käytte siellä gay-sivuistoilla tms. niin onko tosta Kn herkullisesta pötsistä koskaan mitään pregnancy kink juttuja 🫃
Oon Gay-Liisa ja sä et pikku irttaria kuule mikskään Vuoden Äidiksi täällä ala muuttaa, tai saat köniisi. Saakeli.Te ketkä käytte siellä gay-sivuistoilla tms. niin onko tosta Kn herkullisesta pötsistä koskaan mitään pregnancy kink juttuja🫃
![]()
Tunge ne irttarit persukseesi kiusaaja.Oon Gay-Liisa ja sä et pikku irttaria kuule mikskään Vuoden Äidiksi täällä ala muuttaa, tai saat köniisi. Saakeli.
Perseiden tähdistö?Mä haaveilen perseistä.
Äläs nyt. En välitä itse yhtään Bojanin ruikutuksesta, ei vaan iske. Hoojalla on sentään hyviä biisejä ja laulaa osaa kyllä ihan saletisti, vaikkei se vibraatto ihan mun suosikki ole, ei kyllä onneksi sitä koko aikaa käytä. Keikalla veti oikein hyvin liven perusteella.Et oikeasti voi väittää hoojan "musiikkia" paremmaksi kuin Joksujen musaaBojanilla esim. mieletön lauluääni kun taas hoojan ukolla ei ääntä ole..
Önnönnööö! Faijas synnytti älykääpiön. SinutTunge ne irttarit persukseesi kiusaaja.
Kas, joku toinen ehti ensin luonnehdinnalla "tumma ääni".
Hyvin kuvailtu tuo aikuinen karisma. On sellasta syvyyttäÄläs nyt. En välitä itse yhtään Bojanin ruikutuksesta, ei vaan iske. Hoojalla on sentään hyviä biisejä ja laulaa osaa kyllä ihan saletisti, vaikkei se vibraatto ihan mun suosikki ole, ei kyllä onneksi sitä koko aikaa käytä. Keikalla veti oikein hyvin liven perusteella.
Nää on makuasioita tiedätkös ja jokainen sitten itse sen päättää ketä tykkää kuunnella. Hoojan äänessä aikuista karismaa ja tunnetta ja se vetoaa esim. minuun paljon enemmän kuin Bojan.
Hyi hlvett ettå on pimeitä.Noita mpreg juttuja kirjoittaa pääasiassa naiset.
Kaikki perseet on omalla tavallaan tähtiä.Perseiden tähdistö?
Sehän on tyylikeino, tekee sen ihan tarkoituksella. Osaa varmasti laulaa myös ilman sitäOnkohan tolle Hoojalle koskaan vihjailtu, että kenties voisiko vibratoa vähentää ....Muistan kun joskus muinoin pyrin popjazzkonservatorioon ja olin omaksunut jostain ihan kamalan opetetellun iskelmävibraton, niin se arvostelija sanoi, että tuo ei kuulu poorockiin. No, en päässy, enkä edes odottanutkaan pääseväni
Perse kuin perse.Kaikki perseet on omalla tavallaan tähtiä.
Jereä ei loukata noin nimityksin.Önnönnööö! Faijas synnytti älykääpiön. Sinut
Se tekee persoonallisen viban ja sopii hänelle.Onkohan tolle Hoojalle koskaan vihjailtu, että kenties voisiko vibratoa vähentää ....Muistan kun joskus muinoin pyrin popjazzkonservatorioon ja olin omaksunut jostain ihan kamalan opetetellun iskelmävibraton, niin se arvostelija sanoi, että tuo ei kuulu poorockiin. No, en päässy, enkä edes odottanutkaan pääseväni
En olisi niin varma. Se taajuus on niin oudon nopea, että vaikea tahdonalaisesti "tehdä". Ihan kuin palelisi tai jännittäisiSehän on tyylikeino, tekee sen ihan tarkoituksella. Osaa varmasti laulaa myös ilman sitä
Tuo ei kyllä ollut minä. T. Gay-Annaliisa 42vOon Gay-Liisa ja sä et pikku irttaria kuule mikskään Vuoden Äidiksi täällä ala muuttaa, tai saat köniisi. Saakeli.
Ai Mirellakin?Kulmahousut laulaa aina vibralla.
Kulmahousut laulaa aina vibralla.
Irttarit menee muualle, perseeseen jotain muuta.Tunge ne irttarit persukseesi kiusaaja.
Vieläkö on villihevosiaAi Mirellakin?
ai taudin takia turvonnen vatsan mieltäminen jokski stanan raskausvatsaksi ei loukkaa. (Joojoo ficci ficci, mutta tossa mennään jo sairailla rajoilla) Veikkaan että näistä kahdesta valitsis olla irttari.Jereä ei loukata noin nimityksin.
No siinä on klassikko esimerkki nopeasta vibrasta. Hooja ja Hanna Ekola ois voinu olla superduettöVieläkö on villihevosia