Ei mua siis mitkään kikuli viestit häiritse, lähinnä huvittaa. Haluaisin kuitenkin keskustella Käärijän tekemisistä ilman trolleja. Ei se oikein onnistu täällä.Miksei?
Bojan PulliBojan Jere P. They are the best boyfriends forever.
No tarkotinkin henkisesti, kilpailuhalu ei yleensä ihmisessä sammu.Höpö höpö, heillehän just kaikenlaisia suojatyöpaikkaja löytyy todella helpolla, jos siis halua vain on.
Kv discord joostiin se vilkutus sittenEi mua siis mitkään kikuli viestit häiritse, lähinnä huvittaa. Haluaisin kuitenkin keskustella Käärijän tekemisistä ilman trolleja. Ei se oikein onnistu täällä.
Keskustele pois, itse en vain oikein tiedä ikinä mitään ajankohtaista. Jaa vaan tiedot, jos sulla jotain mielessäEi mua siis mitkään kikuli viestit häiritse, lähinnä huvittaa. Haluaisin kuitenkin keskustella Käärijän tekemisistä ilman trolleja. Ei se oikein onnistu täällä.
Voivat treenata ja kilpailla myös vapaa-ajallaan, harrastelätkää, padelia (jossa voi myös kilpailla) ja niin edelleen.No tarkotinkin henkisesti, kilpailuhalu ei yleensä ihmisessä sammu.
Mäkään en ole missään niissä. En varmaan koskaan menekään.Mä jään edelleen näillä näkymin vain tänne. Oon varmaan kohta ainoa joka ei niissä ole.
OksettaaTakanasi kaveri nuolee vakoasi ja rasvailee k~lliaan samalla. Taidat kohta saada r~ikääsi täytettä
Jäät sitten vaille kaiken tiedon.Mäkään en ole missään niissä. En varmaan koskaan menekään.
Sama, heti alkaa tämä spämmäys, jos yrittää. Ei nämä mitään random-trolleja ole.Ei mua siis mitkään kikuli viestit häiritse, lähinnä huvittaa. Haluaisin kuitenkin keskustella Käärijän tekemisistä ilman trolleja. Ei se oikein onnistu täällä.
Höps. Samaa tietoa niissä toistetaan minkä löytää artistien somesta. + omat mielipiteet päälleJäät sitten vaille kaiken tiedon.
Ennustaja osti näköjään elämänsä ekan Reginan ja innostui
Älä nyt leiki marplea taas. Kummosta masinointia vaadi kenen tahansa vähän tykittääMiten tämä trollaus toimii? Tarkkaillaan suosittuja ketjuja ja isketään niihin?
Tän ketjun annaliisoja nämä on.Miten tämä trollaus toimii? Tarkkaillaan suosittuja ketjuja ja isketään niihin?
Se on vaan liikaa viettänyt aikaa niillä homosivustoilla ”tiedon etsinnässä”Ennustaja osti näköjään elämänsä ekan Reginan ja innostui
Älä nyt leiki marplea taas. Kummosta masinointia vaadi kenen tahansa vähän tykittää
Niin mut noi jutut on kuin autolinjan Veeteillä.Älä nyt leiki marplea taas. Kummosta masinointia vaadi kenen tahansa vähän tykittää
Tän ketjun annaliisoja nämä on.
JuuhSe on vaan liikaa viettänyt aikaa niillä homosivustoilla ”tiedon etsinnässä”
Parasta hetkeen.No nyt vaikuttaa siltä että viestejä ilmiannetaan siihen tahtiin useamman henkilön toimesta että poistuvat heti/automaattisesti.