vierailija
Joista 13 kirjoittaa nollasisältöä vain pysyäkseen kanavalla.Oli siellä muistaakseni yli 20 siinä kutsussa joka jaettiin toisessa Discordissa.
Joista 13 kirjoittaa nollasisältöä vain pysyäkseen kanavalla.Oli siellä muistaakseni yli 20 siinä kutsussa joka jaettiin toisessa Discordissa.
No miksi se jaettiin siellä, olisi noloa liittyä sitä kautta aidon K ja B shippaajan siis?Oli siellä muistaakseni yli 20 siinä kutsussa joka jaettiin toisessa Discordissa.
Suurin osa käyttäjistä ei ole tosishippaajia.No miksi se jaettiin siellä, olisi noloa liittyä sitä kautta aidon K ja B shippaajan siis?
Kumpikin discord on sitten hiljainen, koska eipä tuolla K/B discordissakaan ole mitään elämää. Muutama mummo sielläkin höpöttelee keskenään ja tunnelma on kuin Petteri Orpon pöksyissä.No valehtelematta siellä on ne 7 aktiivista.
Sinnehän meni myös pelkän K:n faneja, osa varmaan niitä.Joista 13 kirjoittaa nollasisältöä vain pysyäkseen kanavalla.
Paljonhan on jonninjoutavaa nollasisältöä myös isommassa discordissa, kova on tarve itsensä esiin tuonteihin:Joista 13 kirjoittaa nollasisältöä vain pysyäkseen kanavalla.
Näin minäkin muistan. Aktiiveja voi siitä huolimatta olla vain kaksi.Oli siellä muistaakseni yli 20 siinä kutsussa joka jaettiin toisessa Discordissa.
Mitä noloa siinä on, täälläkin käy moni shippaaja minä mukaan lukien? Suurin osa on näissä ketjuissa ja discordeissa pitämässä hauskaa ja jutustelemassa sitä sun tätä eikä varjelemassa Bojanin kunniaa Jeren rakkaana.No miksi se jaettiin siellä, olisi noloa liittyä sitä kautta aidon K ja B shippaajan siis?
Minusta joku kertoi täällä viikkoja sitten ettei siellä tarvitse enää kirjoittaa mitään.Joista 13 kirjoittaa nollasisältöä vain pysyäkseen kanavalla.
Mitä noloa siinä on, täälläkin käy moni shippaaja minä mukaan lukien? Suurin osa on näissä ketjuissa ja discordeissa pitämässä hauskaa ja jutustelemassa sitä sun tätä eikä varjelemassa Bojanin kunniaa Jeren rakkaana.
No ei ole kyllä kertonut, kun päivittäin täällä olen.Minusta joku kertoi täällä viikkoja sitten ettei siellä tarvitse enää kirjoittaa mitään.
Voi hyvänen aika sitä Joksujen kv discordia. Teinit keskustelemassa mehuista ja karkeista. 95% ei kirjoita sinne koskaan mitään.Paljonhan on jonninjoutavaa nollasisältöä myös isommassa discordissa, kova on tarve itsensä esiin tuonteihin:
Se, että ne eivät ole aitoja shippaajia, jotka asialla pelleilee, mitä ilo tollaisesta edes on kellekään olla mukana.Mitä noloa siinä on, täälläkin käy moni shippaaja minä mukaan lukien? Suurin osa on näissä ketjuissa ja discordeissa pitämässä hauskaa ja jutustelemassa sitä sun tätä eikä varjelemassa Bojanin kunniaa Jeren rakkaana.
Kyllä minä muistan että näin sanottiin, mutta sitä on voitu tietysti muuttaa. Kysy heiltä suoraan asiasta.No ei ole kyllä kertonut, kun päivittäin täällä olen.
Mikä ihmeen aito shippaaja. Ihminen voi shipata monella tavalla ja juuri sille ihmiselle itselleen se on aidoin tapa.Se, että ne eivät ole aitoja shippaajia, jotka asialla pelleilee, mitä ilo tollaisesta edes on kellekään olla mukana.
Mitä hyötyä siitä olisi, ei ne minua sinne halua muuteskaan?Kyllä minä muistan että näin sanottiin, mutta sitä on voitu tietysti muuttaa. Kysy heiltä suoraan asiasta.
Näille on kaikki yhtä vaikeaa somen käytöstä keikoille matkustamiseen.Miten voi ihmetyttää ja mennä tunteisiin noin paljon jotkut discord serverit. Poistu niiltä joista et pidä ja liity niihin jotka kiinnostaa. Joka päivä pitää noista täällä jauhaa.
En minä tiedä mitä siellä halutaan.Mitä hyötyä siitä olisi, ei ne minua sinne halua muuteskaan?
Pieni porukka on siirtynyt joo.Onkohan porukka siirtynyt siihen K Pokedex discordiin? Sinne voisin itsekin liittyä ja sais jutskailla rauhassa.
KiitosOtetaanpa uudelleen vaikka joka päivä.
No samanlailla K ja B discordiin ei valtaosa kirjoita yhtään mitään ja noinhan se pitäis ollakin, että saa vain seurata, sen takia toi kompostin paikka jääkin vain pienen piirin jutuksi, no minä en ole muissa joksupaikoissa niin muutoin vaikea ottaa kantaa.Voi hyvänen aika sitä Joksujen kv discordia. Teinit keskustelemassa mehuista ja karkeista. 95% ei kirjoita sinne koskaan mitään.