K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä myönnän että mussa asuu pieni trolli. Käyn edelleen noin pari kertaa viikossa lukemassa tätä ketjua ja mulle bensana liekkeihin toimii yökkijät. En malta olla silloin kirjoittamatta pieniä ficcejä. Se paheksunta saa mun runosuonen sykkimään. Muuten en pahemmin ”keskusteluun” osallistu, ei jaksa eikä pysty.
Kyllä täällä muutama tosikuumistelija löytyy...

vierailija
Eikä ole, koko ajanhan täällä monet sanoo, että kirjoittavat K&P juttuja vain siksi, että tosishippaus häiritsee.
Eikä ole, koko ajanhan täällä monet sanoo, että kirjoittavat K&P juttuja vain siksi, että tosishippaus häiritsee.
Tää on nyt kyllä täysin oma tulkintasi. Ihmiset kirjoittelevat asiasta, jota he pitävät aidosti kuumana, toisille hengenheimolaisilleen. Kokonaan eri asia, että intohimoinen vastustus vain yleensä lisää innostusta ja kielletyn hedelmän makua, yleensäkin elämässä ..

On vain omaa kissanhännännostatustasi, jos oletat motiivina olevan ainoastaan oman tosishippauksesi "häirintä". Ehei....paljon muuta...😋

vierailija
Joo noi sanojen viittaussuhteet voi ymmärtää väärin - "Heistä"viittaa lauseessasi "kompostin alkuperäisporukkaan", ei "KP-juttujen kirjoittajiin". Ton vois ymmärtää myös niin, että joksufanit ovat KPjuttujen kirjoittajia.
Täällä on alusta asti ollut K kuumisteluja, Tommyn ihailua jne. Joksujutut vaan oli enemmistössä ja nyt kun ne katosivat täältä niin K-jutut korostuu.

vierailija
Jos et ole sattumoisin huomannut, niin Joksu-juttuja ei ole käytännössä enää missään. Vain kun B nähdään naisseurassa niistä intoudutaan rääpimään, koska tiedetään kaltaistesi bojanisti-mummien kilisevän mustasukkaisuudesta.
Täällä on sanottu joksujutut on kompostin discordissa, vaikea sanoa, kun itse en ole, siellähän oli se kirjoittamiseen pakotuskin, siltä osin nyt jää tietoja saamatta (tosin uskon siellä vaan ne typerät Jance jutut ja muut tälläiset)

vierailija
Tää on nyt kyllä täysin oma tulkintasi. Ihmiset kirjoittelevat asiasta, jota he pitävät aidosti kuumana, toisille hengenheimolaisilleen. Kokonaan eri asia, että intohimoinen vastustus vain yleensä lisää innostusta ja kielletyn hedelmän makua, yleensäkin elämässä ..

On vain omaa kissanhännännostatustasi, jos oletat motiivina olevan ainoastaan oman tosishippauksesi "häirintä". Ehei....paljon muuta...
👍

Yhteistyössä