V
vierailija
Vieras
Höpö höpöNiin no voin myöntää, että heitäkin on erilaisia, Bojania haukkuvat inhottavia tyyppejä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpö höpöNiin no voin myöntää, että heitäkin on erilaisia, Bojania haukkuvat inhottavia tyyppejä.
Mutta vastaavaa voi teidän mielestä kirjoitella Pekasta ja K:sta? Mårdiksesta ja K:staTää koko palsta on syntynyt Bojeresta, joten s hut up!
Höpö höpöMutta vastaavaa voi teidän mielestä kirjoitella Pekasta ja K:sta? Mårdiksesta ja K:sta Tää koko palsta on syntynyt Bojeresta, joten s hut up!
Sössön sössönAlunperin aiheena oli Käärijä ja Käärijän vapautusrintama vaatii, että täällä puhutaan jatkossa vain alkuperäisestä aiheesta eli Käärijästä ja Portion boyseista.
Mutta vastaavaa voi teidän mielestä kirjoitella Pekasta ja K:sta? Mårdiksesta ja K:sta Tää koko palsta on syntynyt Bojeresta, joten s hut up!
Bojere synnytti KaksPlussa-palstan ? Tää ketju kyllä syntyi anti-Bojeresta ja shippiin "pettyneet" sen käynnisti. Sitten tänne siirtyi muitakin, jotka ei muuten vaan jaksaneet koko shippisössötystä.
Niin no voin myöntää, että heitäkin on erilaisia, Bojania haukkuvat inhottavia tyyppejä.
Trollit on sitä mitä tarve vaatii. Välillä Anna-Liisoja, välillä tosishippareita tai mitä siinä hetkessä tarvitaan.
Ei ne mitään trolleja ole, yksikin pitää ällöä tiliä Jeren loukkaamiseen ja tuo kuvia.Trollit on sitä mitä tarve vaatii. Välillä Anna-Liisoja, välillä tosishippareita tai mitä siinä hetkessä tarvitaan.
Ei ne mitään trolleja ole, yksikin pitää ällöä tiliä Jeren loukkaamiseen ja tuo kuvia.
Ei ne mitään trolleja ole, yksikin pitää ällöä tiliä Jeren loukkaamiseen ja tuo kuvia.
Arvaillaanko taas kirjoittajien sukupuolia? Veikkaan että kommentin numero 102 on kirjoittanut 69-vuotias mieshenkilö Rovaniemeltä. Käytti nimerkkiä höpöhöpö.
Voi voi, ottaako noin tunteisiin. Siitä vaan heippistä hei tältä palstalta niin ei tarvitse kuvia katsella.Ei ne mitään trolleja ole, yksikin pitää ällöä tiliä Jeren loukkaamiseen ja tuo kuvia.
Minun Kenini ei saa hieroa vinyylistä kyhmyään kehenkään muuhun, kuin minun päättämääni vastakyhmyyn! Kaikki muut kyhmyt ovat uhkia, erityisesti ne kyhmyttömät tasaiset jalkovälit! Niitä ei saa mainita edes samassa lauseessa!
Aika moni siinäkin ketjussa oli pelkän Käärijän tai Joksujen musiikin perään, osa molempien. Jotkut ihasteli Joksujen välisiä kemioita ja osa pelkästään Kärtsän tekemisiä. Kaikkea tältä väliltä. Suurin osa vaan joko sieti shippiä, ei välittänyt siitä tai se oli heille hupia, hyvin marginaali osa ihmisistä otti sen noin tosissaan kuin sinä.
Kyllä täällä muutama tosikuumistelija löytyy...Mä myönnän että mussa asuu pieni trolli. Käyn edelleen noin pari kertaa viikossa lukemassa tätä ketjua ja mulle bensana liekkeihin toimii yökkijät. En malta olla silloin kirjoittamatta pieniä ficcejä. Se paheksunta saa mun runosuonen sykkimään. Muuten en pahemmin ”keskusteluun” osallistu, ei jaksa eikä pysty.
Höpöhöpö yök väärät paritukset -mantra ei ole keskustelua.
Eikä ole, koko ajanhan täällä monet sanoo, että kirjoittavat K&P juttuja vain siksi, että tosishippaus häiritsee.
Tää on nyt kyllä täysin oma tulkintasi. Ihmiset kirjoittelevat asiasta, jota he pitävät aidosti kuumana, toisille hengenheimolaisilleen. Kokonaan eri asia, että intohimoinen vastustus vain yleensä lisää innostusta ja kielletyn hedelmän makua, yleensäkin elämässä ..Eikä ole, koko ajanhan täällä monet sanoo, että kirjoittavat K&P juttuja vain siksi, että tosishippaus häiritsee.
Nyt meni niin metsään, että soi t ALMä en laskisi K&P juttuja kirjoittavia kompostin alkuperäisporukkaan kuuluvaksi. Heistä suurin osa oli Joksu faneja ja he perustivat oman discordin.