K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo on kyllä ärsyttävää ja haastavaa keskustella, kun luodaan omia totuuksia. Sen näkee sitten. Mun henk.koht mielipide on ettei Erika missään kohtaa ollut voittokamppailussa, mutta sijoituksen oletan kuitenkin olevan mahdollisesti top 10. Parempi mitä esim W95man.
Tilastot, gallupit, äänestykset jne. eivät ole omia totuuksia, vaan olemassa olevia tosiasioita.

vierailija
Haa, mikä muistikuva vanhoista Vauvan ketjuista. Tuli mieleen, miten P-asia järjestettiin siinä jossain KB fiilistelyketjussa talvella 24 Annaliisat halus P:n mukaan, mutta sitä ei saanu päästää laivalla irralleen K:n kanssa, ettei KB shippaajat vauhkoontunu. Niin se suljettiin johonkin laivan pannu huoneeseen tms, mihin Annaliisat sai käydä 😄😄Harmi kun niitä jättiketjuja katos

vierailija
Haa, mikä muistikuva vanhoista Vauvan ketjuista. Tuli mieleen, miten P-asia järjestettiin siinä jossain KB fiilistelyketjussa talvella 24 Annaliisat halus P:n mukaan, mutta sitä ei saanu päästää laivalla irralleen K:n kanssa, ettei KB shippaajat vauhkoontunu. Niin se suljettiin johonkin laivan pannu huoneeseen tms, mihin Annaliisat sai käydä Harmi kun niitä jättiketjuja katos
Tosishippaus on totista hommaa. P on aina ollut vaarallinen 😊

vierailija
Haa, mikä muistikuva vanhoista Vauvan ketjuista. Tuli mieleen, miten P-asia järjestettiin siinä jossain KB fiilistelyketjussa talvella 24 Annaliisat halus P:n mukaan, mutta sitä ei saanu päästää laivalla irralleen K:n kanssa, ettei KB shippaajat vauhkoontunu. Niin se suljettiin johonkin laivan pannu huoneeseen tms, mihin Annaliisat sai käydä Harmi kun niitä jättiketjuja katos
Mua on useasti naurattanut se, että jotkut henkilöt tai mielikuvitusparit on uhkia toisille mielikuvituspareille. Psykologisesti mielenkiintoinen ilmiön tämän trollauksen lisäksi.

vierailija
Eikö tosishippaajat pysty oikeassa elämässä itse vastustamaan houkutuksia ja pelkäävät ettei heidän Ken nukkensakaan pysty?
Minun Kenini ei saa hieroa vinyylistä kyhmyään kehenkään muuhun, kuin minun päättämääni vastakyhmyyn! Kaikki muut kyhmyt ovat uhkia, erityisesti ne kyhmyttömät tasaiset jalkovälit! Niitä ei saa mainita edes samassa lauseessa!

vierailija
Tässä ois joku psykan tutkielman aihe: Rakkautta ja reviiritaistoja - shippiparien dynamiikka anonyymifoorumeilla
Luettiin yhdessä työporukan kanssa usein vauvan ketjuja ja yhtä KB ketjua. Käytiin yhdessä naureskelemassa niille jutuille ja vauvan aloituksille ylipäätänsä. Lähinnä heitä siinä BK ketjussa nauratti juuri ne ihmisten riidat oikeista pareista ja siitä että kuka ketjuun kuului. Sen lisäksi niille vauvan termeille kuten siiderivalaille naureskellaan ihan yleisesti. Nyt ei olla pistäydytty vauvalla yhdessä enää pitkään aikaan, hupi siirtynyt muualle.

Yhteistyössä