Ei tuo liity niihin yhtään mitenkään.Tästä saa arvokasta tietoa jos tietyn ikäluokan edustajat näkevät tarkemmin aidot tunteet.
Trolleille propsit sinnikkyydestä. Jaksaneet mukana pidempään kuin moni shippaaja/fani. Ilmeisesti ei muuta elämässä ole, niin jaksaa roikkua mukana tässä.Ja hormonittomia mummoja!!!!
Jaksaa odottaa niin kauan, että päästään ns asiaan Jere Jerppuliinin kanssaTrolleille propsit sinnikkyydestä. Jaksaneet mukana pidempään kuin moni shippaaja/fani. Ilmeisesti ei muuta elämässä ole, niin jaksaa roikkua mukana tässä.
Janci voi yhtä hyvin grindata sohvatyynyä. Sama vaikutelmaJa master Jancin ja sub Boitsun!
Puhutaan vaan. Ne vaan ovat aina piilossa, harmi.Puhutaanko välillä ihanista pyllyköistä.
En ymmärrä miksi et pääse asiaan? Jos jutut ei lähde sun mielestä lentoon tarpeeksi, niin ei se johdu Bsta. Turhaan vihaat ja haukut häntä täällä. On muitakin paikkoja fanittaa Kta.Jaksaa odottaa niin kauan, että päästään ns asiaan Jere Jerppuliinin kanssa
Yyh, se mustien jouhien määrä sohvatyyny parassaJanci voi yhtä hyvin grindata sohvatyynyä. Sama vaikutelma
Vahdin täällä hänen kunniaansa. Ettei häntä yhdistetä hapanmaitotuotteisiinEn ymmärrä miksi et pääse asiaan? Jos jutut ei lähde sun mielestä lentoon tarpeeksi, niin ei se johdu Bsta. Turhaan vihaat ja haukut häntä täällä. On muitakin paikkoja fanittaa Kta.
Hapanmaito ja hänen seikkailunsa on siis mulle ihan jees, kunhan häntä ei yhdistetä vääränä parituksena kallisarvoiseen Jere Jerppuliiniin. Sen varmistaminen on minulle kunnia-asia.🫡Vahdin täällä hänen kunniaansa. Ettei häntä yhdistetä hapanmaitotuotteisiin
Mikö sinä olet näistä?Jaahas, 2 ”tosishippaajaa” vastaan 2 ”Anna-Liisaa”, joista toinen vihaa piimää ja toinen mustia karvoja.
Mä olen SINÄ!Mikö sinä olet näistä?
Mä olen se, mikä SÄ oot!Mikö sinä olet näistä?
Mä oon ehkä se, mikä Sä oot!Mikö sinä olet näistä?
No mutta, niin köyhäkö se mummin perintö nyt sitten olikin?Mä haluan tämän https://www.bolha.com/nepremicnine/prodaja-stanovanje-4-sobno-ljubljana-mesto-center-center-oglas-13033115
Sijainti Cancarjevo nabrežje 20 ~
Mut siis joo on oikeasti mun varojeni ulottumattomissa.
Ai siis missä "siellä"?Siellä ne gaymiehet on uuden lihan kimpussa eli KAJn. Tuskin edes muistavat Kärtsää ja Joksuja. Ne ruskeat makkarankuoret eivät oo mitään kauhean imartelevia mut omapa on asiansa, jos haluavat näyttää stroganoffin lihapaloilta.
Höpö höpö, harhaisen puhetta, katsotaan, kun oikea kisa alkaa.Erika on ihan unohtunut KAJ -huuman tielltä. Hupaisaa tämä ruotsibuumi
No mun ”on pakko” pitää ne tuottavissa asseteissa tolta osin jos haluan jatkaa rentoa elämää, että sikälis joo. Miltsi tai pari jos sen haluaa pitää ja jättää jälkipolvillekin ei ole ihmeellinen määrä rahulia.No mutta, niin köyhäkö se mummin perintö nyt sitten olikin?
Onneksi tuli tämä KAJ, pelasti aika paljon viisukeväästä.Erika on ihan unohtunut KAJ -huuman tielltä. Hupaisaa tämä ruotsibuumi