vierailija
Missä se teidän ”K:n kuumistelu discord” on!? Eikö osaaminen riittänytkään perustamiseen?
Mä kuumistelen kaikilla alustoillaMissä se teidän ”K:n kuumistelu discord” on!? Eikö osaaminen riittänytkään perustamiseen?
Mulla ei oo mitään todistetta siitä, että Bojan ei ole androidi, jonka sisällä on johtoja ja elektrolyyttinestettäEli sulla ei oo mitään todisteita siitä.
Aitoja tunteita näkevät eivät pyydä todisteita, koska he tietävät asian olevan totta. PEli sulla ei oo mitään todisteita siitä.
Saat 10 min aikaa ruotia viisaita juttuja. Aika alkaa....nytHmm. Erikoista, että joittenkin piti luoda itselleen palsta, jossa saavat ruotia rauhassa tyhmiä juttujaan ja keskiasteen käyneiden tasoisesti ”kuumistella”, niin täällä ketjussa meno vain pahenee…
Tämä palsta on kuumisteluun forever, vaikka kuinka monta discordia perustettaisiinkinHmm. Erikoista, että joittenkin piti luoda itselleen palsta, jossa saavat ruotia rauhassa tyhmiä juttujaan ja keskiasteen käyneiden tasoisesti ”kuumistella”, niin täällä ketjussa meno vain pahenee…
Mä kuumistelen täällä ja monella muulla alustalla.🫦Missä se teidän ”K:n kuumistelu discord” on!? Eikö osaaminen riittänytkään perustamiseen?
Ei mulla aina ole asiaa. Ketju voi myös hiljentyä silloin.Saat 10 min aikaa ruotia viisaita juttuja. Aika alkaa....nyt
Sun asia tuli selväksi muru, joten eiköhän jatketa KP kuumistelua.🫦Ei mulla aina ole asiaa. Ketju voi myös hiljentyä silloin.
Ei missään muualla kuin tosishipparin päässä.Missä todeistetusti K on ilmoittanut haluavansa Bojanin elämänkumppanikseen ja rakastavansa tätä niin myötä - kuin vastoinkäymisissä? Denssikosintaa ei lasketa
No ei kyllä ihan kauhean kuumalta ole vaikuttanutMä kuumistelen täällä ja monella muulla alustalla.🫦
Se on täällä.Missä se teidän ”K:n kuumistelu discord” on!? Eikö osaaminen riittänytkään perustamiseen?
Ette jatka. Se ei käy muille.Sun asia tuli selväksi muru, joten eiköhän jatketa KP kuumistelua.🫦
Eli ette osanneet yhtä nimimerkkipalstaakaan perustaa!Se on täällä.
Ainiin ne Mairen musiikkiteollisuus- ja maatalouspoliittiset analyysitEi mulla aina ole asiaa. Ketju voi myös hiljentyä silloin.
Samaa mieltä ja siksi ihmettelen aito-ennustajan marmatusta.No ei kyllä ihan kauhean kuumalta ole vaikuttanut
Olen jo yhden perustanut. Liittyi kyllä rotukissoihin, mut samapa tuo.Eli ette osanneet yhtä nimimerkkipalstaakaan perustaa!
Junttius, hvSamaa mieltä ja siksi ihmettelen aito-ennustajan marmatusta. Tosi kilttiä settiä ollut tänään.
Voi Maire kulta tätä sun tuskanhuutoa.Kärtsä & Bojan OTP 🩷🩷
Mä en ole missään vaiheessa ollut siirtymässä muualle. Mua vaan innostaa tämä sun rageeminen siitä, kun BoJere shippi ei etene mihinkään.Mutta kun ei uskalleta linkkiä jakaa!!! Kun kuvitellaan, että muita kiinnostaisi tää neniammav lätinänne!
Felinophile?Olen jo yhden perustanut. Liittyi kyllä rotukissoihin, mut samapa tuo.
Neniammav? Mä oon ihan pihalla termeistäMutta kun ei uskalleta linkkiä jakaa!!! Kun kuvitellaan, että muita kiinnostaisi tää neniammav lätinänne!