vierailija
Yhtä "aidon" kuin oma kuvasikinMitä sössötät. Oot taas luonut joidenkin klippien perusteella kuvan ”aidosta” Jerestä ja saanut siitä päähänpinttymän itsellesi.
Yhtä "aidon" kuin oma kuvasikinMitä sössötät. Oot taas luonut joidenkin klippien perusteella kuvan ”aidosta” Jerestä ja saanut siitä päähänpinttymän itsellesi.
Mä tykkään K:n ja H:n vessahuumorista. Ei kaikkea tarvitse aina niin vakavasti ottaa ja jaella sen takia diagnooseja toiselle, jos tämän huumori ei miellytä itseään. Tuhma K on onnistunut olemaan lähinnä Peksin kanssa, muu on ollut söpöstelyä.Muhun ei ainakaan vetoa kakkapeppujutut. Älä yleistä. Joko puhutaan fiksuja tai sit oikeasti tuhmia.
Se on se Ken-nukke, joka ei puhu tuhmia kuin burnoutin partaalla selviytymiskeinona. Ken vihaa Alessandraa, mutta pyrkii miellyttämään kaikkia. P on joutunut mustalle listalle, eikä Ken halua olla missään tekemisissä. B on ainoa tärkä ihminen K:n elämässä ja suhde odottaa vaan etenemistä. Mitäs vielä tähän fantasiamaailmaan kuuluikaan?Mitä sössötät. Oot taas luonut joidenkin klippien perusteella kuvan ”aidosta” Jerestä ja saanut siitä päähänpinttymän itsellesi.
Se on se Ken-nukke, joka ei puhu tuhmia kuin burnoutin partaalla selviytymiskeinona. Ken vihaa Alessandraa, mutta pyrkii miellyttämään kaikkia. P on joutunut mustalle listalle, eikä Ken halua olla missään tekemisissä. B on ainoa tärkä ihminen K:n elämässä ja suhde odottaa vaan etenemistä. Mitäs vielä tähän fantasiamaailmaan kuuluikaan?
Mä en luo Jerestä päässäni mitään prinsessa satuun sopivaa kuvaa, vaan hyväksyn hänet sellaisena kun hän on. Mun ei myöskään tarvitse jaella hänelle diagnooseja sen takia, koska hänen huumori ei miellytä minua tai koska hän ei vastannutkaan sitä viisukupla Kärtsää. Hän on niin paljon muutakin ja monitahoisempi persoona kuin sä tahdot hänen olevan.Yhtä "aidon" kuin oma kuvasikin
No ainakin tiedän, ettei oo tollainen, mikä täällä luotu noiden annalissukoiden tarpeeseen.Kukaan ei ole täällä väittänyt että Jere puhuu niitä 24/7, tämä on sun ihan oma virheellinen tulkinta. Kyse on siitä, että Jere tykkää tuollaisesta huumorista ja heittää sitä siksi. Sun kommentti paljasti sen mikä tässä on se sun ongelma. Nuo jaetut matskut on pieni osa Jeren elämää ja sen perusteella luot hänestä mielikuvan, mikä ei vastaa todellisuutta. Oikeasti et tiedä yhtään, että minkälainen Jere on arjessa.
Kuolen tälleSe on se Ken-nukke, joka ei puhu tuhmia kuin burnoutin partaalla selviytymiskeinona. Ken vihaa Alessandraa, mutta pyrkii miellyttämään kaikkia. P on joutunut mustalle listalle, eikä Ken halua olla missään tekemisissä. B on ainoa tärkä ihminen K:n elämässä ja suhde odottaa vaan etenemistä. Mitäs vielä tähän fantasiamaailmaan kuuluikaan?
Et voi tietää. Mä näen K:n nauttivan bdsm:stä ja huutavan ääneen ison miehen nimeä.No ainakin tiedän, ettei oo tollainen, mikä täällä luotu noiden annalissukoiden tarpeeseen.
Mä tykkään K:n ja H:n vessahuumorista. Ei kaikkea tarvitse aina niin vakavasti ottaa ja jaella sen takia diagnooseja toiselle, jos tämän huumori ei miellytä itseään. Tuhma K on onnistunut olemaan lähinnä Peksin kanssa, muu on ollut söpöstelyä.
Et voi tietää. Mä näen K:n nauttivan bdsm:stä ja huutavan ääneen ison miehen nimeä.
Mä toivoisin, että K tekis seuraavan biisin pepuista
Aika kuumaa, jos lähtee ajattelemaan asiaa.Mulla on viimevuotinen naurumaraton tossa taustalla ja siinä oli karvojen tunnistus tehtävä. Köpi tunnisti heti Kärtsän navan ja sanoi, että juonut shotteja siitä
Ollut varmaan burnoutin partaalla kun noin on mennyt tekemään.Mulla on viimevuotinen naurumaraton tossa taustalla ja siinä oli karvojen tunnistus tehtävä. Köpi tunnisti heti Kärtsän navan ja sanoi, että juonut shotteja siitä
Tietenkin, K on samalla puhunut vain persejuttuja.Ollut varmaan burnoutin partaalla kun noin on mennyt tekemään.
Mielenkiintoista....mikähän tilanne ollu ja milloin!Aika kuumaa, jos lähtee ajattelemaan asiaa.
Muista että se on vain selviytymiskeino.Tietenkin, K on samalla puhunut vain persejuttuja.
Älkää unohtako neuroottista Bojan-Keniä, joka viettää kaiken vapaa-aikansa mummon luona odottamassa Jere-Keniä. Muita ystäviä ei ole kuin muut Joksut, joskus saattaa vahingossa päätyä kahville jonkun kollegan kanssa.Se on se Ken-nukke, joka ei puhu tuhmia kuin burnoutin partaalla selviytymiskeinona.
Tää on parasta mitä oon pitkään aikaan lukenut. Kiitos
Älkää unohtako neuroottista Bojan-Keniä, joka viettää kaiken vapaa-aikansa mummon luona odottamassa Jere-Keniä. Muita ystäviä ei ole kuin muut Joksut, joskus saattaa vahingossa päätyä kahville jonkun kollegan kanssa.
Älä unohda Karmenia, ainoa nainen jota Bojan-Ken joskus saattaa tavata. Kohta Bojan-Ken pelastaa Jere-Kenin burnoutin partaalta puhumasta perseistä. Odotan suhteen etenemistä.Älkää unohtako neuroottista Bojan-Keniä, joka viettää kaiken vapaa-aikansa mummon luona odottamassa Jere-Keniä. Muita ystäviä ei ole kuin muut Joksut, joskus saattaa vahingossa päätyä kahville jonkun kollegan kanssa.
Joo se on varmasti rankkaa. Fawn-Jere-Ken valitettavasti on sellainen että hän pyrkii miellyttämään kaikkia eikä uskalla erottaa tätä avustajaa.Bojan saa käydä sentään kahvilla kollegojen kanssa. Kärtsä saa viettää aikaa vain avustajansa kanssa.
Keräämme yhdessä kumppaneidemme (56) kanssa eväste- ja tunnistetietoja esimerkiksi vierailluista sivuista, IP-osoitteista ja laitteiden ominaisuuksista. Tietoja kerätään, jotta voimme tarjota kävijöillemme parempia sisältöjä ja palveluita sekä kohdennettua mainontaa ja markkinointia. Tietoja hyödynnetään myös kävijämäärien ja mainonnan mittaamisessa. Hyväksymällä evästeet sallit tietojesi käsittelyn em. tarkoituksiin. Voit muuttaa valintojasi milloin tahansa evästeasetuksistasi näytön alalaidassa olevan linkin kautta.
Lue tarkemmin, mihin tarkoituksiin tietojasi käytetään:
Tällä välilehdellä voit antaa suostumuksesi evästeiden ja vastaavien teknologioiden käyttöön painamalla Hyväksy kaikki tai valitsemalla yksityiskohtaisesti, mihin tarkoituksiin annat suostumuksesi ja painamalla Hyväksy valitut. Jos valitset Estä kaikki tai et tee muokkauksia ja valitset sen jälkeen Hyväksy valitut, evästeitä tai muita vastaavia teknologioita ei hyödynnetä. Suostumuksesi vaaditaan myös siihen, että Toimittajat -välilehdellä luetellut yhteistyökumppanit saavat käsitellä tietojasi. Huomaathan, että sivuston ja palvelun toiminnan kannalta välttämättömät evästeet ovat aina käytössä.
TarkoituksetEvästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.
Mainonta ja sisältö voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa ja sisältöä varten. Mainosten ja sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.
Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.
Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.
Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla "Asetukset" linkkiä.
Tietosuoja