K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Öhh, hän se nimenomaan tulee joka keskusteluun silleen et minä minä minä minä ja mun elämä. Niin kuin tuolin haukunta-aloitus, mihin sitä tarvittiin?
En minä ole kyllä huomannut mitään tälläistä, ei ole hänessä ärsyttävyyskynnys ylittynyt ikinä. Hetko mikä tuoli vai tarkoitatko tuokin, mutta minusta tossa vaan ihmeteltiin tota asiaa ilmiönä, ei sen kummoisempaa.

vierailija
Tuskinpa puheessa vilisisi perseet tässä mittakaavassa, jos omansa olisi normi. Vähän niinkuin simpukkakin kasvattaa helmen, kun sitä hiertää.
Aika monen puheessa vilisee vaikka se oma on normi. Ihmiset myös rakastaa tuollaista huumoria vaikka heidän omansa on normi. Oli normi tai ei, niin kakkapeppu jutut vetoaa ihmisiin vauvasta vaariin. Sulle itsellesi aihe on selvästi tabu, koska yrität tehdä täysin normaalista asiasta poikkeavaa. Ei me eletä enää 1930 lukua.

vierailija
Aika monen puheessa vilisee vaikka se oma on normi. Ihmiset myös rakastaa tuollaista huumoria vaikka heidän omansa on normi. Oli normi tai ei, niin kakkapeppu jutut vetoaa ihmisiin vauvasta vaariin. Sulle itsellesi aihe on selvästi tabu, koska yrität tehdä täysin normaalista asiasta poikkeavaa. Ei me eletä enää 1930 lukua.
Juu, muttei kuulu Jeren jatkuvaan puheeseen niinkuin väität, jos miettii Miken kuvaa Euroopan kiertueenkin taustamatskua, mitä saatiin ostaa, ja nähtiin myös ihana ja aito Jeren ja Bojanin lomalta paluukin.

vierailija
Juu, muttei kuulu Jeren jatkuvaan puheeseen niinkuin väität, jos miettii Miken kuvaa Euroopan kiertueenkin taustamatskua, mitä saatiin ostaa, ja nähtiin myös ihana ja aito Jeren ja Bojanin lomalta paluukin.
Kukaan ei ole täällä väittänyt että Jere puhuu niitä 24/7, tämä on sun ihan oma virheellinen tulkinta. Kyse on siitä, että Jere tykkää tuollaisesta huumorista ja heittää sitä siksi. Sun kommentti paljasti sen mikä tässä on se sun ongelma. Nuo jaetut matskut on pieni osa Jeren elämää ja sen perusteella luot hänestä mielikuvan, mikä ei vastaa todellisuutta. Oikeasti et tiedä yhtään, että minkälainen Jere on arjessa.

vierailija
Mitä sössötät. Oot taas luonut joidenkin klippien perusteella kuvan ”aidosta” Jerestä ja saanut siitä päähänpinttymän itsellesi.

Yhteistyössä