K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Kaveriporukan huumoria" on nyt ihan oma lisäyksesi.
Posliiniastioista teetä pikkurilli pystyssä juoden Jere taas huokaisee ääneen kesken pitsiliina kutsujen. Huoh, voi kunpa voisin Käärijän roolissa puhua vain pikkuautoista ja hiekkakakuista yleisölle. Barbitkin ovat liian rivoja makuuni, hyi. Taas pitää esittää yleisölle sellaista huumoria, josta en pidä. Keksi sinä Jukka jotakin. Mulle tulee mieleen vaan söpöjä asioita kuten hiusten letittämistä.

vierailija
Alessandra muuten poisti stooreistaan tämän, missä Käärijä tulee avaamaan "Paidaton Riehuja Oy"firman" ulko-oven

Sijaitsee tässä Hämeentiellä.

Teamkaarija näköjään tallentanu reelsin!

Ymmärrettävää, ettei ois tullu jonottajia. Tuolla siis on jotain oikeita oleskelutiloja. Vaikuttaa niin hämäräperäiseltä bunkkerilta.

vierailija
Posliiniastioista teetä pikkurilli pystyssä juoden Jere taas huokaisee ääneen kesken pitsiliina kutsujen. Huoh, voi kunpa voisin Käärijän roolissa puhua vain pikkuautoista ja hiekkakakuista yleisölle. Barbitkin ovat liian rivoja makuuni, hyi. Taas pitää esittää yleisölle sellaista huumoria, josta en pidä. Keksi sinä Jukka jotakin. Mulle tulee mieleen vaan söpöjä asioita kuten hiusten letittämistä.
Taas pitää puhua perseen revittämisestä ja käyttää kirosanoja, huoh, hän miettii pienessä somassa päässään.

vierailija
👆🤭

Yhteistyössä