vierailija
Dildojen myynti räjähtäis, jokainen haluaisi oman K-dildon
Mä haluan K-dildon!Dildojen myynti räjähtäis, jokainen haluaisi oman K-dildon![]()
Dildojen myynti räjähtäis, jokainen haluaisi oman K-dildon
Mä haluan K-dildon!Dildojen myynti räjähtäis, jokainen haluaisi oman K-dildon![]()
Laita vaan tulemaan kiitos!Pitäisikö olla? Haluatko d.ckpickn?
Viisuihin valmistautumisessa ja klipeissä päästiinkin kurkkaamaan siihen aitoon Jereen. Näihin vtttu- sana x 10 keikkoihin verrattunaKeikkashowhan se Jeren arkiminä onkin, jep.
Yökköä toi hyväksikäyttö oman seksuaalipakotuksen välineenä.Tästä oli joskus juttua vauvalla, mut ylläri et joku poisti ne.![]()
Mä en ainakaan. Kunnioitan Jereä niinja hänen rakkauttaan miehiin niin paljon, etten tunkisi mitään vihreää woodookeppiä omaan pimperooni.Dildojen myynti räjähtäis, jokainen haluaisi oman K-dildon
En kirjottanut niin. Mua vaan huvittaa se, että kiellät sen etteikö Jere tykkäisi oman hahmonsa huumorista ja etteikö hänen huumorinsa olisi juuri tuota. Mistä meinaat niiden usealla k..lla käynti videoiden huumorin kumpuavan tai sen pesukone jutun? Ne on just sitä Jeren kaveriporukan huumoria, jolla haluavat fanejaan viihdyttää.Keikkashowhan se Jeren arkiminä onkin, jep.
Mä en ainakaan. Kunnioitan Jereä niinja hänen rakkauttaan miehiin niin paljon, etten tunkisi mitään vihreää woodookeppiä omaan pimperooni.
Yökköä toi hyväksikäyttö oman seksuaalipakotuksen välineenä.
Se on vain pieni osa Jereä ne viisu klipit. Ei niiden kautta kannata hänestä muodostaa kokonaiskuvaa.Viisuihin valmistautumisessa ja klipeissä päästiinkin kurkkaamaan siihen aitoon Jereen. Näihin vtttu- sana x 10 keikkoihin verrattuna
"Kaveriporukan huumoria" on nyt ihan oma lisäyksesi.En kirjottanut niin. Mua vaan huvittaa se, että kiellät sen etteikö Jere tykkäisi oman hahmonsa huumorista ja etteikö hänen huumorinsa olisi juuri tuota. Mistä meinaat niiden usealla k..lla käynti videoiden huumorin kumpuavan tai sen pesukone jutun? Ne on just sitä Jeren kaveriporukan huumoria, jolla haluavat fanejaan viihdyttää.
Tee omasta peräreiästäsi kipsivalos ja postaa tänneOiskohan K-dildo mallinnos omastaan vai tekiskö läpällä jonkun jättimäisen.
Vai skarppasiko Jere vaan ja pyrki käyttäytymään viisuyhteydessä siivommin? Sanoin että joo kun katsoo hänen käytöstään ajalta ennen viisuja ja niiden jälkeen.Viisuihin valmistautumisessa ja klipeissä päästiinkin kurkkaamaan siihen aitoon Jereen. Näihin vtttu- sana x 10 keikkoihin verrattuna
Missäpä oot nähny hänen käytöstään ennen viisuja? Aivan, keikkashowta kyllä.Vai skarppasiko Jere vaan ja pyrki käyttäytymään viisuyhteydessä siivommin? Sanoin että joo kun katsoo hänen käytöstään ajalta ennen viisuja ja niiden jälkeen.
Ostaisitko?Tee omasta peräreiästäsi kipsivalos ja postaa tänne
Se on juuri sitä Jeren ja hänen kavereidensa huumoria. Oikeastaan mulla ei ole mitään mielenkiintoa väitellä sun kanssa asiasta, koska missään muualla ei kielletä näin pontevasti tätä asiaa. Olet melkein ainoita, jotka kieltää Jeren kaksimielisen ja ronskin huumorin olemassaolon."Kaveriporukan huumoria" on nyt ihan oma lisäyksesi.
Somessa on näkynyt paljon.Missäpä oot nähny hänen käytöstään ennen viisuja? Aivan, keikkashowta kyllä.
Mä olen muuten ollut samoissa bileissä Jeren kanssa muutaman kerran.Missäpä oot nähny hänen käytöstään ennen viisuja? Aivan, keikkashowta kyllä.
Somessa on näkynyt paljon.
Olen samaa mieltä. Edelleen painotan sitä et ihmisissä on monia puolia ja Jeressä on herkkyyttä mutta myös rivoutta. Näitä eri puolia sitten ilmennetään eri yhteyksissä. Jere ei ole se sisäsiisti kollikissa, miksi B&K suhteen odottajat ovat hänet mielikuvissaan luoneet.Vai skarppasiko Jere vaan ja pyrki käyttäytymään viisuyhteydessä siivommin? Sanoin että joo kun katsoo hänen käytöstään ajalta ennen viisuja ja niiden jälkeen.
Mä taas luulen että sä olet kade siitä, kun et ole koskaan päässyt juttelemaan Jeren kanssa ennen viisuja. Siksi sä täällä urputat muille.Missäpä oot nähny hänen käytöstään ennen viisuja? Aivan, keikkashowta kyllä.
Silti sä roikut näissä ketjuissa etsimässä todisteita.Yökköä toi hyväksikäyttö oman seksuaalipakotuksen välineenä.
Aah pipolätkä-Jerppa ja PeksiPipiksessä jerppu ek ollu yhtään rivo mutta onnistui olemaan rivompi kuin ikinä.