K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Keikkashowhan se Jeren arkiminä onkin, jep.
En kirjottanut niin. Mua vaan huvittaa se, että kiellät sen etteikö Jere tykkäisi oman hahmonsa huumorista ja etteikö hänen huumorinsa olisi juuri tuota. Mistä meinaat niiden usealla k..lla käynti videoiden huumorin kumpuavan tai sen pesukone jutun? Ne on just sitä Jeren kaveriporukan huumoria, jolla haluavat fanejaan viihdyttää.

vierailija
En kirjottanut niin. Mua vaan huvittaa se, että kiellät sen etteikö Jere tykkäisi oman hahmonsa huumorista ja etteikö hänen huumorinsa olisi juuri tuota. Mistä meinaat niiden usealla k..lla käynti videoiden huumorin kumpuavan tai sen pesukone jutun? Ne on just sitä Jeren kaveriporukan huumoria, jolla haluavat fanejaan viihdyttää.
"Kaveriporukan huumoria" on nyt ihan oma lisäyksesi.

vierailija
"Kaveriporukan huumoria" on nyt ihan oma lisäyksesi.
Se on juuri sitä Jeren ja hänen kavereidensa huumoria. Oikeastaan mulla ei ole mitään mielenkiintoa väitellä sun kanssa asiasta, koska missään muualla ei kielletä näin pontevasti tätä asiaa. Olet melkein ainoita, jotka kieltää Jeren kaksimielisen ja ronskin huumorin olemassaolon.

vierailija
Vai skarppasiko Jere vaan ja pyrki käyttäytymään viisuyhteydessä siivommin? Sanoin että joo kun katsoo hänen käytöstään ajalta ennen viisuja ja niiden jälkeen.
Olen samaa mieltä. Edelleen painotan sitä et ihmisissä on monia puolia ja Jeressä on herkkyyttä mutta myös rivoutta. Näitä eri puolia sitten ilmennetään eri yhteyksissä. Jere ei ole se sisäsiisti kollikissa, miksi B&K suhteen odottajat ovat hänet mielikuvissaan luoneet.

vierailija
Alessandra muuten poisti stooreistaan tämän, missä Käärijä tulee avaamaan "Paidaton Riehuja Oy"firman" ulko-oven

Sijaitsee tässä Hämeentiellä.

Teamkaarija näköjään tallentanu reelsin!

Yhteistyössä