vierailija
Mun kokemuksen mukaan Alessandra ja Käärijä eivät ole millään asteella ronskeja tai rivoja. Lähinnä sellaista lievän pervoa ka..kka huumoria.Rivous on täysin suhteellinen käsite.
Mun kokemuksen mukaan Alessandra ja Käärijä eivät ole millään asteella ronskeja tai rivoja. Lähinnä sellaista lievän pervoa ka..kka huumoria.Rivous on täysin suhteellinen käsite.
Höpö höpöJere huumori on silti erittäin ronskia ja hän viihtyy ronskin huumorin omaavien ihmisten kanssa.
Hei hyvin ilmaistu.Pipiksessä jerppu ek ollu yhtään rivo mutta onnistui olemaan rivompi kuin ikinä.
Taas tuli todiste siitä, että asia on totta.Höpö höpö
Tämä kaikki siellä omassa mielikuvituksessa.Pipiksessä jerppu ek ollu yhtään rivo mutta onnistui olemaan rivompi kuin ikinä.
Todella typerä läppänä. Tietysti jos olisi tapahtunut oikeasti, niin olisi ollut mielenkiintoinen katkelma naisten harrastamasta häirinnästä ikään katsomatta.Ei sun tarvitse tykätä Jerestä, eikä seurata häntä. Mä taas tykkään tosi paljon heidän rivosta huumorista. Se pesukone orgasmi läppä oli bueno.
Eli et seuraa heitä ollenkaan tai et halua nähdä asiaa. T. se eriSulla on kummallinen tapa laittaa ajatuksia toisten päähän. Et itse vain muista, että moni artisti käyttäytyi hillitymmin viisuissa kuin heidän täysin oikea imagonsa olisi.
Ei tietenkään tarvitse, enkä seuraakaan enää. Olen pikku hiljaa tajunnut, että en oikeastaan kuulu K n kohderyhmään. Sen todistaa sekin, että hänen yhteistyökumppaninsakaan ei oo olleet mun makuun.Ei sun tarvitse tykätä Jerestä, eikä seurata häntä. Mä taas tykkään tosi paljon heidän rivosta huumorista. Se pesukone orgasmi läppä oli bueno.
Jeren huumori on tuollaista. Hän vaan ilmentää sitä Käärijän roolin kautta.Todella typerä läppänä. Tietysti jos olisi tapahtunut oikeasti, niin olisi ollut mielenkiintoinen katkelma naisten harrastamasta häirinnästä ikään katsomatta.
Ehkä pikkuhiljaa alat myös tajuamaan sen, et Jere ja Boitsu eivät päädy koskaan parisuhteeseen.Ei tietenkään tarvitse, enkä seuraakaan enää. Olen pikku hiljaa tajunnut, että en oikeastaan kuulu K n kohderyhmään. Sen todistaa sekin, että hänen yhteistyökumppaninsakaan ei oo olleet mun makuun.
Rivous nyt yleensäkin tapahtuu mielikuvituksessa. Bojan dildometsässä ei ole rivo seksivälinekaupan konkarimyyjälle, mutta kompostitädille saattaa olla.Tämä kaikki siellä omassa mielikuvituksessa.
Aivan juu, sinähän hänet tunnet.Jeren huumori on tuollaista. Hän vaan ilmentää sitä Käärijän roolin kautta.
Mä toivoisin, että alkais tehdä yhteistyötä kaalimadon kanssa.Ei tietenkään tarvitse, enkä seuraakaan enää. Olen pikku hiljaa tajunnut, että en oikeastaan kuulu K n kohderyhmään. Sen todistaa sekin, että hänen yhteistyökumppaninsakaan ei oo olleet mun makuun.
Näkyy tuntevan juuAivan juu, sinähän hänet tunnet.
Mitäs taas oletat. Olen käynyt K n keikoilla niin usein, etten laskekaan niitä enää. Vähitellen oon tajunnut ettei olekaan mun artisti. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää. Moni muuten on sen kyllä tajunnut, että artisteilla on usein siistimpi rooli viisuissa kuin muuten.Eli et seuraa heitä ollenkaan tai et halua nähdä asiaa. T. se eri
Alessandra on muuten vaan kovanaama. Ei mun makuun. Mielenkiinnoton ja epäherkkä tyyppi. Toki nuori vastaMun kokemuksen mukaan Alessandra ja Käärijä eivät ole millään asteella ronskeja tai rivoja. Lähinnä sellaista lievän pervoa ka..kka huumoria.
Todennäköisesti 100 kertaa paremmin kuin sinä. Sinä todennäköisesti kuulut heihin, jotka ihastuivat viisukuplaan, eivätkä sitä ennen käyneet Käärijän keikoilla tai tienneet hänestä mitään.Aivan juu, sinähän hänet tunnet.
Dildojen myynti räjähtäis, jokainen haluaisi oman K-dildonMä toivoisin, että alkais tehdä yhteistyötä kaalimadon kanssa.
Eli kun Jere heittää ronskia huumoria, niin hän on Käärijä, mutta kun hän tekee läpällä fanserviceä Bojanin kanssa, niin silloin hän ei ole Käärijä eikä se ole huumoria.
Tästä oli joskus juttua vauvalla, mut ylläri et joku poisti ne.Dildojen myynti räjähtäis, jokainen haluaisi oman K-dildon
Keikkashowhan se Jeren arkiminä onkin, jep.Todennäköisesti 100 kertaa paremmin kuin sinä. Sinä todennäköisesti kuulut heihin, jotka ihastuivat viisukuplaan, eivätkä sitä ennen käyneet Käärijän keikoilla tai tienneet hänestä mitään.
Pitäisikö olla? Haluatko d.ckpickn?Uusi päivä, uusi väittely käynnissä. Täällä ei nykyään muuta ole.
Keräämme yhdessä kumppaneidemme (56) kanssa eväste- ja tunnistetietoja esimerkiksi vierailluista sivuista, IP-osoitteista ja laitteiden ominaisuuksista. Tietoja kerätään, jotta voimme tarjota kävijöillemme parempia sisältöjä ja palveluita sekä kohdennettua mainontaa ja markkinointia. Tietoja hyödynnetään myös kävijämäärien ja mainonnan mittaamisessa. Hyväksymällä evästeet sallit tietojesi käsittelyn em. tarkoituksiin. Voit muuttaa valintojasi milloin tahansa evästeasetuksistasi näytön alalaidassa olevan linkin kautta.
Lue tarkemmin, mihin tarkoituksiin tietojasi käytetään:
Tällä välilehdellä voit antaa suostumuksesi evästeiden ja vastaavien teknologioiden käyttöön painamalla Hyväksy kaikki tai valitsemalla yksityiskohtaisesti, mihin tarkoituksiin annat suostumuksesi ja painamalla Hyväksy valitut. Jos valitset Estä kaikki tai et tee muokkauksia ja valitset sen jälkeen Hyväksy valitut, evästeitä tai muita vastaavia teknologioita ei hyödynnetä. Suostumuksesi vaaditaan myös siihen, että Toimittajat -välilehdellä luetellut yhteistyökumppanit saavat käsitellä tietojasi. Huomaathan, että sivuston ja palvelun toiminnan kannalta välttämättömät evästeet ovat aina käytössä.
TarkoituksetEvästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.
Mainonta ja sisältö voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa ja sisältöä varten. Mainosten ja sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.
Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.
Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.
Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla "Asetukset" linkkiä.
Tietosuoja