V
vierailija
Vieras
Kohtapuoliin joo. Porukka karkotettu muihin paikkoihin. Ei täällä ole enää kuin Bojan-jankkaajat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kohtapuoliin joo. Porukka karkotettu muihin paikkoihin. Ei täällä ole enää kuin Bojan-jankkaajat.
Minä pääsin.Eilen illalla jumitti tuntukaupalla. Palstalle ei päässyt ollenkaan.
Ihanaa! Kaivatut uniraportit ovat palanneet!
Et ainakaan kirjoittamaan. 21-23.30 ollut selvästi katkos muillakin.Minä pääsin.
Et ainakaan kirjoittamaan. Kello 21 - 23.30 ollut selvästi katkos muillakin.Minä pääsin.
Alessandra oli symppis viisuaikoina. Nyt on osoittautunut liian ronskiksi mun makuun. Samoin melkein kaikki K n uudet ystävät. Ihastelijoita kyllä tuntuu riittävän ilman minuakin.Alessandra on kovis käkättäjä
Mä oon ainakin monissa paikoissa. Nimimerkkitouhuihin kyllästyy. Täällä voi puhua virkistävää kakkuliaKohtapuoliin joo. Porukka karkotettu muihin paikkoihin. Ei täällä ole enää kuin Bojan-jankkaajat.
Oli kyllä kovis jo viisuaoikoina mun mielestä. Koko Alessandra touhu menny aina multa ohi hilseenAlessandra oli symppis viisuaikoina. Nyt on osoittautunut liian ronskiksi mun makuun. Samoin melkein kaikki K n uudet ystävät. Ihastelijoita kyllä tuntuu riittävän ilman minuakin.
Alessandra oli symppis viisuaikoina. Nyt on osoittautunut liian ronskiksi mun makuun. Samoin melkein kaikki K n uudet ystävät. Ihastelijoita kyllä tuntuu riittävän ilman minuakin.
Ei Jere oo mikään ronski. Eläväinen kylläAlessandra on aina ollut ronski ja eläväinen, kuten Jerekin. Sä loit heidän päälleen Viisukuplan, mikä ei vastaa täysin todellisuutta.
Mä oon ainakin monissa paikoissa. Nimimerkkitouhuihin kyllästyy. Täällä voi puhua virkistävää kakkulia
Ei Jere oo mikään ronski. Eläväinen kyllä
Ei Jere oo mikään ronski. Eläväinen kyllä
Ja seikkailut dildopuistossa!Puhun muualla asiaa, täällä voi päästää sisäisen trollinsa valloilleen.
Ja seikkailut dildopuistossa!
No etpä ole itse tainnut seurara, jos et ole huomannut että se *ronskeja puhuva JERE* on Käärijä.Nyt sä vitsin murjaisit. Et ole tainnut seurata häntä yhtään. Mä just rakastan sitä ronskeja puhuvaa Jereä.
Ei.Onko olemassa joku Anna-Liisojen K discord?
Onko olemassa joku Anna-Liisojen K discord?