vierailija

Ootteko te kaikki siellä kompostin discordissa näin neitsymäisen naiiveja?Jan on hauska myös, heittää hyvää läppää.
Kompostin discordissa?Ootteko te kaikki siellä kompostin discordissa näin neitsymäisen naiiveja?
Ja pyydäb anteeksi myös kirjoitusvirheitä. AnteeksiVtun kyrp. En saa tostastanan sekasotkusta auki koko Joosta lankaa. Tosata alustasta on erotiikkaniinsaatanankaukana. Kiitos ja anteeksi
Laita hakukenttään ”joost” niin löytyy kanava, se ei vakiona näy valikossa. Mutta toi saattaa olla vaan joku trolli eikä sillä oikeasti ole mitään kutsua.Vtun kyrp. En saa tostastanan sekasotkusta auki koko Joosta lankaa. Tosata alustasta on erotiikkaniinsaatanankaukana. Kiitos ja anteeksi
Se linkki ei ollut mikään trollaus. t. sen laittanutLaita hakukenttään ”joost” niin löytyy kanava, se ei vakiona näy valikossa. Mutta toi saattaa olla vaan joku trolli eikä sillä oikeasti ole mitään kutsua.
Minne laitoit sen linkin siis?Se linkki ei ollut mikään trollaus. t. sen laittanut
se on juurikin tuon serven tarkoitus, eli just sulle oikea paikkaÄh. Onko toi uusi serveri siis oikeasti vaan jotain paritusta ja kuumistelua varten. Ei kiitos sitten. Haluaisin itse paikan, jossa voitaisiin puhua kaikista mahdollisista Kärppy-jutuista ja collabeista yms ilman että joku tunkee Bojere-mayhemeitä koko ajan sekaan, Kuten tänään tonne viisulankaankin (voi kiesus). Shippaus ei sinänsä haittaa , mutta en käsitä, että sitä pitää tuoda sinnekin, minne se ei aiheen puolesta kuulu.
Mikä vitunlinkki???? Mitä tonnevitun joostiin nyt saatanapitåä kirjoittaaaaaaa???Se linkki ei ollut mikään trollaus. t. sen laittanut
jos olet bk-discordissa niin tätä tunkiota tonkimalla tiedät kelle laittaa siellä viestiäÄh. Onko toi uusi serveri siis oikeasti vaan jotain paritusta ja kuumistelua varten. Ei kiitos sitten. Haluaisin itse paikan, jossa voitaisiin puhua kaikista mahdollisista Kärppy-jutuista ja collabeista yms ilman että joku tunkee Bojere-mayhemeitä koko ajan sekaan, Kuten tänään tonne viisulankaankin (voi kiesus). Shippaus ei sinänsä haittaa , mutta en käsitä, että sitä pitää tuoda sinnekin, minne se ei aiheen puolesta kuulu.
No opettele hyppäämään pari viestiä yli. Ei toi nyt niin aktiivinen paikka ole ettei onnistuisi.Äh. Onko toi uusi serveri siis oikeasti vaan jotain paritusta ja kuumistelua varten. Ei kiitos sitten. Haluaisin itse paikan, jossa voitaisiin puhua kaikista mahdollisista Kärppy-jutuista ja collabeista yms ilman että joku tunkee Bojere-mayhemeitä koko ajan sekaan, Kuten tänään tonne viisulankaankin (voi kiesus). Shippaus ei sinänsä haittaa , mutta en käsitä, että sitä pitää tuoda sinnekin, minne se ei aiheen puolesta kuulu.
No ei oo sit sulle. Mulle ei tuota ongelmia fakta ja kuumistelu yhtä aikaa. Kun nyt sais jostain linkin. Oon siellä kv Käärijä Discordissa tunnarilla Annaliisa7. Jos joku lähettäisi linkin, olisiÄh. Onko toi uusi serveri siis oikeasti vaan jotain paritusta ja kuumistelua varten. Ei kiitos sitten. Haluaisin itse paikan, jossa voitaisiin puhua kaikista mahdollisista Kärppy-jutuista ja collabeista yms ilman että joku tunkee Bojere-mayhemeitä koko ajan sekaan, Kuten tänään tonne viisulankaankin (voi kiesus). Shippaus ei sinänsä haittaa , mutta en käsitä, että sitä pitää tuoda sinnekin, minne se ei aiheen puolesta kuulu.
laita asetukset niin että voit vastaanottaa yksityisviestejäNo ei oo sit sulle. Mulle ei tuota ongelmia fakta ja kuumistelu yhtä aikaa. Kun nyt sais jostain linkin. Oon siellä kv Käärijä Discordissa tunnarilla Annaliisa7. Jos joku lähettäisi linkin, olisi
Ok...laita asetukset niin että voit vastaanottaa yksityisviestejä
Mä kävin laittamassa vilkutuksen Joost-lankaan, tulisin myös mielelläni mukaanNo ei oo sit sulle. Mulle ei tuota ongelmia fakta ja kuumistelu yhtä aikaa. Kun nyt sais jostain linkin. Oon siellä kv Käärijä Discordissa tunnarilla Annaliisa7. Jos joku lähettäisi linkin, olisi
Ei mene yksärit perille ja poistin sen viestin. Jos tää tyyppi laittais vastaanoton päälle, voisin yrittää uudestaan.jos olet bk-discordissa niin tätä tunkiota tonkimalla tiedät kelle laittaa siellä viestiä
Siis pitää hyväksyä yksärit myös muilta kuin kavereilta.Ei mene yksärit perille ja poistin sen viestin. Jos tää tyyppi laittais vastaanoton päälle, voisin yrittää uudestaan.
Minkä niminen tämä kv Käärijä discord on?No ei oo sit sulle. Mulle ei tuota ongelmia fakta ja kuumistelu yhtä aikaa. Kun nyt sais jostain linkin. Oon siellä kv Käärijä Discordissa tunnarilla Annaliisa7. Jos joku lähettäisi linkin, olisi
En minä ainakaan.Montako siellä pokedexissä nyt on? Onko sinne joku päässyt?