vierailija
Höpö höpöTwitterissä näkee kyllä useampia jotka spekuilee heidän suhteellaan.
Höpö höpöTwitterissä näkee kyllä useampia jotka spekuilee heidän suhteellaan.
YökMua edelleen mietityttää se Lontoon matka ja Bojanin alastonselfiet yhteisestä sängystä
Niin niin, millos oli edelliset? Toi ei vielä ole mikään seuranta mistään.Häh? Ihana se kuva heistä yhdessä. Tuore on.
Se on tiedossa, mutta suomenkielistä tarkoitan. Joku oli sitä puuhaamassa ja mietti miten jakaisi linkkiä. Sitä tässä lähinnä yritän hoputtaa.Oletko KV-käärijä discordissa?
Junttien kuviaNyt on taas kivasti alkanut tulla yhteismateriaalia. Strasin ja niiden yhteisten kavereiden instassa on ihania vanhoja kuvia ja videoita jonkun verran
Olivat laulamassa karaokea kuukausi-pari sitten. Strasin instassa myös välillä näkyy Boitsua, myös vuosien takaa.Niin niin, millos oli edelliset? Toi ei vielä ole mikään seuranta mistään.
Eli Bojan on junttiJunttien kuvia
Junttimaista.Olivat laulamassa karaokea kuukausi-pari sitten. Strasin instassa myös välillä näkyy Boitsua, myös vuosien takaa.
Käy heittämässä kv-discordin Joost lankaan kommentti, poimin sun käyttiksen sieltäSe on tiedossa, mutta suomenkielistä tarkoitan. Joku oli sitä puuhaamassa ja mietti miten jakaisi linkkiä. Sitä tässä lähinnä yritän hoputtaa.
Niitä on tännekin linkattu mutta ihan miten vaan, elä harhoissas.Höpö höpö
Stras oli se, joka sanoi jossain haastattelussa, miten puhuu naisista Boitsun kanssa. Että… Taitaa olla ihan hetero tää Stras (ja sen oloinen myös).Mua edelleen mietityttää se Lontoon matka ja Bojanin alastonselfiet yhteisestä sängystä
Tapahtuu edelleen myös Suomessakin. Miehiä vähätellään haukkumalla heitä akoiksi, homoiksi jne. Kertoo aika karua kieltä meidän yhteyskunnan asetelmista ja rooleista.Mun mielestä ne siis ei tietenkään edusta mitään totuutta enkä usko että tuollaisia kirjoittavilla edes olisi mitään tutkaa. Slovenian lisäksi vastaavaa oli sillon alkuvuodesta myös Bosniassa D:tä koskevissa jutuissa, siis Bojaniin kohdistuvia homonaureskeluja. Niissä sitä tunnettiin selvästi heikommin, joksuthan ei vissiin ole siellä esiintyneetkään, mutta homoksi se kyllä "tiedettiin".
Joo paitsi Bojanin seurassaStras oli se, joka sanoi jossain haastattelussa, miten puhuu naisista Boitsun kanssa. Että… Taitaa olla ihan hetero tää Stras (ja sen oloinen myös).
Höpö höpö kun hänen kanssaan puhunut naisista.Joo paitsi Bojanin seurassa
Ajettiin pois?Turpa kiinni, mikä sitä JM:ää oikein vaivaa, kun ei enää edes keskustele? Pettikö terveys?
Ensin katsellaan yhdessä tissien kuvia ja sitten miekkaillaanHöpö höpö kun hänen kanssaan puhunut naisista.
Junttihomoilua.Joo paitsi Bojanin seurassa
No ei ole sanonut mitään tälläistä.Stras oli se, joka sanoi jossain haastattelussa, miten puhuu naisista Boitsun kanssa. Että… Taitaa olla ihan hetero tää Stras (ja sen oloinen myös).
Ystäviä ja kollegoja ovat.Ensin katsellaan yhdessä tissien kuvia ja sitten miekkaillaan
Hysssssss!B ja S näyttää kyllä niin itäsaksalaisilta 90l kalpeilta seksilelukuvastohinteiltä yhdessä ettei mitään rajaa
Ei millään pahalla, mutta edellenkään ulkonäön ja käytöksen perusteella ei voi päätellä toisen seksuaalisuutta. Osa homomiehistä on hyvinkin maskuliinisia ja/tai ns. jätkämäisiä. Viihdemaailma on vääristänyt monen mielikuvia.Stras oli se, joka sanoi jossain haastattelussa, miten puhuu naisista Boitsun kanssa. Että… Taitaa olla ihan hetero tää Stras (ja sen oloinen myös).
Mistä tiedät, että kommentoija olen minä? Sori, mutta tämä keino on hieman epäilyttävä, sillä mistä tiedän millainen tietojenkalastelija tän viestin takana on. Onko tarkoitus siis urkkia, ketkä eivät kestä shippijuttuja muilla servereillä. Ja entä jos olen kv-discordissa eri nimellä?Käy heittämässä kv-discordin Joost lankaan kommentti, poimin sun käyttiksen sieltä
Miten vaiketaa se linkki on vaan laittaa tänne, ei tosishippaajia kiinnosta pelkän K asiat?Mistä tiedät, että kommentoija olen minä? Sori, mutta tämä keino on hieman epäilyttävä, sillä mistä tiedän millainen tietojenkalastelija tän viestin takana on. Onko tarkoitus siis urkkia, ketkä eivät kestä shippijuttuja muilla servereillä. Ja entä jos olen kv-discordissa eri nimellä?
K:n hyrinä oli kuin kissan kehräystä.Sekin oli ihan normaalia ystävyyttä, kun naiset oli poissa, että Kärtsä nukkuii P:n sylissä lusikassa. Sai parhaat unet, luonnollisesti.
Sori, sitten ei auta muu kuin liittyä ensin tuonne bk-discordiinMistä tiedät, että kommentoija olen minä? Sori, mutta tämä keino on hieman epäilyttävä, sillä mistä tiedän millainen tietojenkalastelija tän viestin takana on. Onko tarkoitus siis urkkia, ketkä eivät kestä shippijuttuja muilla servereillä. Ja entä jos olen kv-discordissa eri nimellä?