K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mielestä ne siis ei tietenkään edusta mitään totuutta enkä usko että tuollaisia kirjoittavilla edes olisi mitään tutkaa. Slovenian lisäksi vastaavaa oli sillon alkuvuodesta myös Bosniassa D:tä koskevissa jutuissa, siis Bojaniin kohdistuvia homonaureskeluja. Niissä sitä tunnettiin selvästi heikommin, joksuthan ei vissiin ole siellä esiintyneetkään, mutta homoksi se kyllä "tiedettiin".
Tapahtuu edelleen myös Suomessakin. Miehiä vähätellään haukkumalla heitä akoiksi, homoiksi jne. Kertoo aika karua kieltä meidän yhteyskunnan asetelmista ja rooleista.

vierailija
Stras oli se, joka sanoi jossain haastattelussa, miten puhuu naisista Boitsun kanssa. Että… Taitaa olla ihan hetero tää Stras (ja sen oloinen myös).
Ei millään pahalla, mutta edellenkään ulkonäön ja käytöksen perusteella ei voi päätellä toisen seksuaalisuutta. Osa homomiehistä on hyvinkin maskuliinisia ja/tai ns. jätkämäisiä. Viihdemaailma on vääristänyt monen mielikuvia.

vierailija
Käy heittämässä kv-discordin Joost lankaan kommentti, poimin sun käyttiksen sieltä
Mistä tiedät, että kommentoija olen minä? Sori, mutta tämä keino on hieman epäilyttävä, sillä mistä tiedän millainen tietojenkalastelija tän viestin takana on. Onko tarkoitus siis urkkia, ketkä eivät kestä shippijuttuja muilla servereillä. Ja entä jos olen kv-discordissa eri nimellä?

vierailija
Mistä tiedät, että kommentoija olen minä? Sori, mutta tämä keino on hieman epäilyttävä, sillä mistä tiedän millainen tietojenkalastelija tän viestin takana on. Onko tarkoitus siis urkkia, ketkä eivät kestä shippijuttuja muilla servereillä. Ja entä jos olen kv-discordissa eri nimellä?
Miten vaiketaa se linkki on vaan laittaa tänne, ei tosishippaajia kiinnosta pelkän K asiat?

vierailija
Sori, sitten ei auta muu kuin liittyä ensin tuonne bk-discordiin

Yhteistyössä