K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No kyllä istuskelee. Todistettiin sellaista tilannetta mieheni kanssa just viime kesänä Vrhnikassa. Oli kaksi pariskuntaa, kaksi miestä ja kaksi naista ja kun naiset lähtivät siitä jonnekin, toinen mies lepäsi pää sen toisen sylissä siinä nurmikolla.
Aww. Mutta mistäs tiedät mitä taustaa heillä oli. Jos ne naiset olikin faghageja

vierailija
Vähätellään kyllä myös ystävyyttä, mutta kyllä niissä kommenteissa erityisesti morkataan homoutta. Niistä oikein paistaa halveksunta eikä kyse todellakaan ole mistään neutraaleista "luulin hänen olevan kiinnostunut miehistä" kommenteista.
Nämäkö siis sloveeniksi? Mua ei mitenkään haittaa, jos sloveenienkin tutkan mukaan B ois miehistä kiinnostunut, vaikka asiasta haukkuminen onkin tosi typerää. Toisaalta en oikein tajua, miksi näiden haukkujien näkemys edustaisi jotain totuutta? Eli voi aivan hyvin olla, että ovat väärässä ja ottaneet polttoainetta juttuihinsa vain ihan jostain muista asioista ja homo on sitten se matalimman aidan haukkumietie heille.

vierailija
Nämäkö siis sloveeniksi? Mua ei mitenkään haittaa, jos sloveenienkin tutkan mukaan B ois miehistä kiinnostunut, vaikka asiasta haukkuminen onkin tosi typerää. Toisaalta en oikein tajua, miksi näiden haukkujien näkemys edustaisi jotain totuutta? Eli voi aivan hyvin olla, että ovat väärässä ja ottaneet polttoainetta juttuihinsa vain ihan jostain muista asioista ja homo on sitten se matalimman aidan haukkumietie heille.
Ne sloveenikommentit on perus iltapäivälehtikommentipalstaöyhötystä, haukutaan koko bändi homoiksi ja säälittäviksi pyrkyreiksi jne.

vierailija
Mun mielestä ne siis ei tietenkään edusta mitään totuutta enkä usko että tuollaisia kirjoittavilla edes olisi mitään tutkaa. Slovenian lisäksi vastaavaa oli sillon alkuvuodesta myös Bosniassa D:tä koskevissa jutuissa, siis Bojaniin kohdistuvia homonaureskeluja. Niissä sitä tunnettiin selvästi heikommin, joksuthan ei vissiin ole siellä esiintyneetkään, mutta homoksi se kyllä "tiedettiin".

vierailija
Mun mielestä ne siis ei tietenkään edusta mitään totuutta enkä usko että tuollaisia kirjoittavilla edes olisi mitään tutkaa. Slovenian lisäksi vastaavaa oli sillon alkuvuodesta myös Bosniassa D:tä koskevissa jutuissa, siis Bojaniin kohdistuvia homonaureskeluja. Niissä sitä tunnettiin selvästi heikommin, joksuthan ei vissiin ole siellä esiintyneetkään, mutta homoksi se kyllä "tiedettiin".
Bosniassakin tiedetään siis B ei liity mitenkään D paritusmielessä ees.

Yhteistyössä