V
vierailija
Vieras
Ei näy mitään kuvaa siinä kyllä.Näkyykö jollain muuten se viikkokirjeen kuva? Mulla ei. Onko siinä kuvaa edes?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei näy mitään kuvaa siinä kyllä.Näkyykö jollain muuten se viikkokirjeen kuva? Mulla ei. Onko siinä kuvaa edes?
Niinpä ja Kajn Jakobia on moni sanonut nuoremman näköiseksi kylläkin.Katsos kun nämä pinnalliset ihmiset ei kestä muuta kuin muokattuja kuvia
Mulla näkyy iso musta neliö, jossa voisi olla kuva, joka vain ei näy. Mutta ilmeisesti siinä vain ei ole mitään kuvaa sitten, jos ei muillakaan näy.Ei näy mitään kuvaa siinä kyllä.
Joo näille ei kelpaa realiteetti vaan pitäis saada supermuokattuja ja siloteltuja kuvia. Varmaan pitäis myös botoxia ottaa, ettei vaan mikään ilmeryppy näyNiinpä ja Kajn Jakobia on moni sanonut nuoremman näköiseksi kylläkin.
No, on se siinä mielessä ikäasiantuntija, että on itse samaa ikäluokkaa. Ja näyttää aika babyfacelta ikäisekseen.
Aika pinnallinen tytär sulla.No, on se siinä mielessä ikäasiantuntija, että on itse samaa ikäluokkaa. Ja näyttää aika babyfacelta ikäisekseen.
Juu se neliö näkyy kyllä.Mulla näkyy iso musta neliö, jossa voisi olla kuva, joka vain ei näy. Mutta ilmeisesti siinä vain ei ole mitään kuvaa sitten, jos ei muillakaan näy.
Tuollainen on kyllä tavallista ihan missä tahansa. Balkanin miesten välillä tavallisempaa on kuitenkin sellainen vähän macho "jalkapallohaliminen". Siellä ei siis miehet istuskele toistensa sylissä tms vaikka ovatkin fyysisiä keskenään. Kädet harteilla, pyllylle läppäiseminen varsinkin halatessa, pusu poskelle, kasvojen koskettelu jne on kyllä tavallista, mutta ei oikeastaan mikään sellainen jossa jäädään toiseen mieheen kiinni tyyliin tervehtimistä pidemmäksi aikaa.Kommentoin sitä vain, että TUOLLAINEN on tavallista miesten läheistä ystävyyttä Balkanilla, eikä sitä asiaa mikään kommenttikenttähuutelu muuksi muuta.
Kevin on iäkkäämmän herrasmiehen näköinen. Jakob on babyfaceMä oon kolmekymppinen ja mun mielestä näyttävät ihan ikäisiltään
Joo, just sen takia varmaan bojania jatkuvasti kommenttikentissä haukutaan homoksi (tässä yhteydessä kyse on nimenomaan haukkumisesta) kun se on niin tavalliseen balkanilaiseen tapaan läheinen ystäviensä kanssa.
Käytä kuvanmuokkausta niin ainakin näytät nuoremmalta kuvissa.Mun kaulan iho on selvästi rupsahtanut, kun oon möllöttäny leuka kiinni rinnassa kännykkää. Kellään mitään hyvää Face yoga linkkiä suositella tai oikeasti toimivaa tuotetta
No kyllä istuskelee. Todistettiin sellaista tilannetta mieheni kanssa just viime kesänä Vrhnikassa. Oli kaksi pariskuntaa, kaksi miestä ja kaksi naista ja kun naiset lähtivät siitä jonnekin, toinen mies lepäsi pää sen toisen sylissä siinä nurmikolla.Tuollainen on kyllä tavallista ihan missä tahansa. Balkanin miesten välillä tavallisempaa on kuitenkin sellainen vähän macho "jalkapallohaliminen". Siellä ei siis miehet istuskele toistensa sylissä tms vaikka ovatkin fyysisiä keskenään. Kädet harteilla, pyllylle läppäiseminen varsinkin halatessa, pusu poskelle, kasvojen koskettelu jne on kyllä tavallista, mutta ei oikeastaan mikään sellainen jossa jäädään toiseen mieheen kiinni tyyliin tervehtimistä pidemmäksi aikaa.
Joo, mua kans! En tajunnut ottaa edes talteen.Mua ärsyttää että vanhoista open stage posteista katoaa ne kuvat. Miksi ihmeessä se on rakennettu sellaiseksi?
Vähätellään kyllä myös ystävyyttä, mutta kyllä niissä kommenteissa erityisesti morkataan homoutta. Niistä oikein paistaa halveksunta eikä kyse todellakaan ole mistään neutraaleista "luulin hänen olevan kiinnostunut miehistä" kommenteista.Tämä on se syy miksi en tykkää shippauksesta. Normaalista kaveruudesta yritetään muokata jotakin sellaista mitä se ei ole. Eikä se shippaus siinä ole se häiritsevin, vaan se miten henkilöistä muokataan omiin leikkiin sopivia. Mitä tulee noihin kommentteihin, niin ala-arvoisia nekin. Nekin on tapa vähätellä miehiä ja miesten välistä ystävyyttä. Yritetään sanella, että minkälaista sen kuuluu olla.
No eikö toi oo just sellasta mikä on tavallista vaikka jossain Lempäälässäkin? Ei siis mikään balkanilainen fyysisen läheisyyden ilmaisu.No kyllä istuskelee. Todistettiin sellaista tilannetta mieheni kanssa just viime kesänä Vrhnikassa. Oli kaksi pariskuntaa, kaksi miestä ja kaksi naista ja kun naiset lähtivät siitä jonnekin, toinen mies lepäsi pää sen toisen sylissä siinä nurmikolla.
Vähätellään kyllä myös ystävyyttä, mutta kyllä niissä kommenteissa erityisesti morkataan homoutta. Niistä oikein paistaa halveksunta eikä kyse todellakaan ole mistään neutraaleista "luulin hänen olevan kiinnostunut miehistä" kommenteista.
Ja toi oli vähän outo kommentti arvostella ikää silmäpusseista, tais olla provo.Mä olen myös syntynyt 1993. En mä ikinä ajattele tollasia et näyttääkö joku nuorelta vai.
Aww. Mutta mistäs tiedät mitä taustaa heillä oli. Jos ne naiset olikin faghagejaNo kyllä istuskelee. Todistettiin sellaista tilannetta mieheni kanssa just viime kesänä Vrhnikassa. Oli kaksi pariskuntaa, kaksi miestä ja kaksi naista ja kun naiset lähtivät siitä jonnekin, toinen mies lepäsi pää sen toisen sylissä siinä nurmikolla.
Nämäkö siis sloveeniksi? Mua ei mitenkään haittaa, jos sloveenienkin tutkan mukaan B ois miehistä kiinnostunut, vaikka asiasta haukkuminen onkin tosi typerää. Toisaalta en oikein tajua, miksi näiden haukkujien näkemys edustaisi jotain totuutta? Eli voi aivan hyvin olla, että ovat väärässä ja ottaneet polttoainetta juttuihinsa vain ihan jostain muista asioista ja homo on sitten se matalimman aidan haukkumietie heille.Vähätellään kyllä myös ystävyyttä, mutta kyllä niissä kommenteissa erityisesti morkataan homoutta. Niistä oikein paistaa halveksunta eikä kyse todellakaan ole mistään neutraaleista "luulin hänen olevan kiinnostunut miehistä" kommenteista.
Pliis. Oliskos jollain nyt sitä tietoa shippivapaasta Kärtsä-discordista. Tiedätte kyllä mitä tarkoitan..
Nyt kun mietin, niin noinhan se on. Olen aina sivuuttanut Strasin merkityksen B n ystävänä, ehkä siksi, että Stras ei itseeni tee mitään vaikutusta. Ja K &B jutut on olleet niin paljon esillä, että ne ovat vieneet huomiota muulta.Kieltämättä näyttävät olevan Strasin kanssa hyvin läheisiä, myös fyysisesti