vierailija
Kyllä. Kunnon viikinki.Mä oon nähnyt Pn livenä joitakin vuosia sitten, on vaikuttava näky.

Kyllä. Kunnon viikinki.Mä oon nähnyt Pn livenä joitakin vuosia sitten, on vaikuttava näky.
Hyvä isä sentään. Mene ulos raikkaaseen kevätilmaan törkyisine mielikuvituksinesi!Pekka Rinteestä puhutaan, jota Jere Pöyhöselle tässä pakotat.
Katselin eilen K:ta ja vaikea edes kuvitella häntä yhteen B:n kanssa.Näin on. Ne on kasvanu molemmat ohi viisupoikuudestaan.
Alkoi tekemään mieli aakkosia.Aakkoset panee ja lentää!
Ei mikään ihme.
Hankala päästä nykyään ilman LKV tutkintoa ja noh.....ei oo ihan läpihuutojuttu.Onkohan S:n uusi työ kiinteistövälittäjä vai joku muu ? Puhelimessa ja asiakkaiden luona käymistä viittaavat siihen?
Ai että, kyllä kelpaisi isojen kourien hyväily, suon sen irtonamulle kuitenkin ennemminKyllä. Kunnon viikinki.
Hyvä isä sentään. Mene ulos raikkaaseen kevätilmaan törkyisine mielikuvituksinesi!
Ei minulla tee yhtään vaikeaa.Katselin eilen K:ta ja vaikea edes kuvitella häntä yhteen B:n kanssa.
Ihan eri paria. Jos rehellisiä ollaan niin Bojan ja Stras voisi olla pariskunta. K taas on niin ilmiselvä heteromies.Ei minulla tee yhtään vaikeaa.
Mikä on finnisgirl? Hänen ig:ssä tägiOnkohan S:n uusi työ kiinteistövälittäjä vai joku muu ? Puhelimessa ja asiakkaiden luona käymistä viittaavat siihen?
Niin kun olet muovannu K:sta mielessäsi sellaisen söpön Kinder -prinssihahmon jonka voit taivutella sisäsiisteihin fantasioihisiEi minulla tee yhtään vaikeaa.
Eli itsehän et ole yhtään mielessäsi muovannutNiin kun olet muovannu K:sta mielessäsi sellaisen söpön Kinder -prinssihahmon jonka voit taivutella sisäsiisteihin fantasioihisi
Vaikka oikeasti se taipuu ihan muihin asentoihin ison rakastettunsa kanssa
Todellakin. Ilmiselviä hetetomiehiä on P**rnhubin Grinding ja Frotting videoiden kommenttiosuudet täynnä.Ihan eri paria. Jos rehellisiä ollaan niin Bojan ja Stras voisi olla pariskunta. K taas on niin ilmiselvä heteromies.
En osaa shipata näistä miehistä ketään Jerelle. Hän on niin ilmiselvästi pelkästään naisten perään. Muu on mammojen mielikuvitusta.Niin kun olet muovannu K:sta mielessäsi sellaisen söpön Kinder -prinssihahmon jonka voit taivutella sisäsiisteihin fantasioihisi
Vaikka oikeasti se taipuu ihan muihin asentoihin ison rakastettunsa kanssa
Voisitte kumpikin lopettaa sen muovailun. Jere tykkää naisista ja hän seurustelee sellaisen kanssa.Eli itsehän et ole yhtään mielessäsi muovannut
"Ilmiselvä heteromies....En osaa shipata näistä miehistä ketään Jerelle. Hän on niin ilmiselvästi pelkästään naisten perään. Muu on mammojen mielikuvitusta.
Ihan miten vaan, mut ovat Bojanin kanssa pelkkiä kavereita sun törkyisistä väitteistä huolimatta."Ilmiselvä heteromies....
PHubin tietyt videogenret ja kommentt keräävät kuin häkä näitä "heteromiehiä".
" I am straight but I want to try this ..... ". Ja sit se onkin menoa. K:n kasvot on näyttänyt eräänkin kerran just samanhenkiseltä.....
Näin on. Bojanin kanssa"Ilmiselvä heteromies....
PHubin tietyt videogenret ja kommentt keräävät kuin häkä näitä "heteromiehiä".
" I am straight but I want to try this ..... ". Ja sit se onkin menoa. K:n kasvot on näyttänyt eräänkin kerran just samanhenkiseltä.....![]()
P:tä tarkoittiIhan miten vaan, mut ovat Bojanin kanssa pelkkiä kavereita sun törkyisistä väitteistä huolimatta.
Hanki muori lasit.Näin on. Bojanin kanssa
Ihan samaa jaskaa.P:tä tarkoitti
Näin on. Bojanin kanssa
Kieltämättä näyttävät olevan Strasin kanssa hyvin läheisiä, myös fyysisestiIhan eri paria. Jos rehellisiä ollaan niin Bojan ja Stras voisi olla pariskunta. K taas on niin ilmiselvä heteromies.