V
vierailija
Vieras
Sulla on oikeus olla ihan rauhassa sitä mieltä, ei hetkauta minua.Onhan se naurettavaa ja lapsellista tulla ulise. maan tänne Discordin asioista ja muista kirjoittajista. Rauk.ka.maista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sulla on oikeus olla ihan rauhassa sitä mieltä, ei hetkauta minua.Onhan se naurettavaa ja lapsellista tulla ulise. maan tänne Discordin asioista ja muista kirjoittajista. Rauk.ka.maista.
Älä hyvä ihminen tapaile DI:tä. Siinä sulle neuvo.
Ok. Alan pikku hiljaa uskoa. Sen isä onkin pelkkä insinööri. Ilmankos kuumempiÄlä hyvä ihminen tapaile DI:tä. Siinä sulle neuvo.
Sulla on oikeus olla ihan rauhassa sitä mieltä, ei hetkauta minua.
Juu en ymmärrä mikä pelko on tosishippaajiin, itseä ainakin enemmän ällöttää ne K irtonami emmanuelle tarinat.
Ai etten kirjoittelisi jos siellä toimitaan jotenkin ihan pöhkösti? Kyllä kommentoin tarvittaessa.Hetkauttaa ja sen aistiin.
Ai etten kirjoittelisi jos siellä toimitaan jotenkin ihan pöhkösti? Kyllä kommentoin tarvittaessa.
Voi fak, nyt Joksut houkuttelee Turkuun sillä, että se on heidän toiseksi isoin oma konsertti Slovenian ulkopuolella
-just oon yrittänyt pitää pääni, että en mee!
Kun epäilen, että se haittaisi Mikkeli-kokemusta niin pahasti
Ok. Alan pikku hiljaa uskoa. Sen isä onkin pelkkä insinööri. Ilmankos kuumempi
He ei itse asiassa tarkottaneet että toiseksi isoin, vaan että aiempi Logomo oli isoin Slovenian ulkopuolella ja tää tulee olemaan ns. toinen versio siitä. Lauseessa oli '-merkki siinä second ja best sanojen välillä. Eli toinen Slovenian ulkopuolinen isoin konsertti, ei toiseksi isoin Slovenian ulkopuolinen konsertti.Voi fak, nyt Joksut houkuttelee Turkuun sillä, että se on heidän toiseksi isoin oma konsertti Slovenian ulkopuolella
Loukkaat Käärijää! Minä tulen puuttumaan ja poistamaan kaikki tällaiset loukkaukset!Voi fak, nyt Joksut houkuttelee Turkuun sillä, että se on heidän toiseksi isoin oma konsertti Slovenian ulkopuolella
DI:t on paljon seksikkäämpiä kuin pappapaitoihin pukeutuvat wanna be hörhöt.Älä hyvä ihminen tapaile DI:tä. Siinä sulle neuvo.
Googlaa maatuska tatuiointi. Minusta ihan samaa sarjaa.Toi ei näytä maatuskalta, vaan joltain muulta naishahmolta
Niin on. Äärimmäisen k**hottavaa!!!Irtonamu Emmanuelle tän palstan parasta antia![]()
Ketään normaalia ei kiinnosta teidän irtokädet, antakaahan jo olla.Googlaa maatuska tatuiointi. Minusta ihan samaa sarjaa.
Irtonamu Emmanuelle tän palstan parasta antia![]()
Yököttävää on.Niin on. Äärimmäisen k**hottavaa!!!
Nous sommes Emmenuelle!!Niin on! Je suis Emmanuelle!
Eikös K ollut Alessandrankin keikalla ja lavalla jopa vaikka varsinaista roolia tai yhteistä musaa ei ollut? Tietty se vaikuttaa vähän eri asialta kun ovat ehkä läheisempiä ainakin mitä julkisuuteen on annettu materiaalia. Mä toivon kanssa että K menisi edes kuuntelemaan.Ok, totta, tätä en tiennyt. Ja siis itse toivon, että K menisi BL:n keikalle, mutta siis missä roolissa hän sinne menisi? Eihän heillä ole edes mitään yhteistä musaa? Yleisöönkö meno jo triggeröisi BL vihaajia?![]()