K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tee se linkki tänne, sinne ei tartte tulla peetä suoltaan, valtaosa shippaa.
Minulla ei ole tarvetta puuttua muiden keskusteluihin tai shippaamiseen. Siellä vaan tuntuu olevan porukkaa, jotka haluaisivat keskustella K:n pokedexista ihan rauhassa, joten uuden palvelimen perustaminen olisi kaikille hyödyksi. Ja jos tämän perustan, en tänne tule koskaan linkkiä laittamaan juuri sinunlaistesi takia.

vierailija
No, mä en. Ei esim. riitatilanteissakaan provosoidu. No, ainakaan tuolla, kuten ei kannatakaan, kun on nimimerkit käytössä. On voinut olla aika härkäpää täällä, mutta mitäs sitten. Hyvä, kun ihmisillä on mielipiteitä ja puolustavatkin niitä, jos se pohjautuu asia argumentteihin. Siinä voi vastapuolikin oppia joskus jotain.
Aito
No minä olen tästä eri mieltä ja minua tämä tyyppi triggeroi ehkä eniten, toinen on sitten tämä yksi tekoshippaja, joka heittelee ketjuun vähän asian ulkopuolelta aina välillä uppista, kun kävi vahinko.

vierailija
Ei hän mitään sääliä etsi, et vain osaa tulkita häntä, itse pidän, koska ihmisellä pitää olla omia mielipiteitä, ihmettelen enemmän niitä kaikesta loukkaantujia siellä, itse ne ovat enemmän minäminä ajatteluun.
No, mun tulkintani mukaan etsii sääliä, tai sellaisia kanssaitkijöitä. Että joku komppaisi ja voisivat yhdessä vaalia sitä, miten inhottaaa se tää ja toi asia. En ota siihen kantaa, vaan siihen, että muut ovat sanoneet, etteivät lähde siellä siihen mukaan eivätkä halua edes hänen ulostulojaan siellä, niin on ihme juttu, ettei voi kirjoitella niitä esim tänne.
Vaan sinne, missä muiden reaktio on satavarmasti harmi. Miksi hän haluaa aiheuttaa siellä toisille harmia tietoisesti?

vierailija
No, mun tulkintani mukaan etsii sääliä, tai sellaisia kanssaitkijöitä. Että joku komppaisi ja voisivat yhdessä vaalia sitä, miten inhottaaa se tää ja toi asia. En ota siihen kantaa, vaan siihen, että muut ovat sanoneet, etteivät lähde siellä siihen mukaan eivätkä halua edes hänen ulostulojaan siellä, niin on ihme juttu, ettei voi kirjoitella niitä esim tänne.
Vaan sinne, missä muiden reaktio on satavarmasti harmi. Miksi hän haluaa aiheuttaa siellä toisille harmia tietoisesti?
Vika on niissä itkijöissä, ei hänessä, silloin ei fanituksen taso ole kovin vahva, ja miten ees normi elämässä tällöin pärjäävät.

vierailija
tai harmistusta, jos nyt ei harmia. Ts. en ihan itsekään käsitä, miksi joku kokee edes pahaa mieltä siitä valituksesta, mutta kun kokee, niin onko muka ok siellä ryhmässä sitä jatkaa? Minusta ei. Nää avoimet keskustelupalstat on eri juttu minusta, kun nää on perustanut vaan joku sanomalehti tai kustannusyhtiö, eikä faniporukka.
A

vierailija
tai harmistusta, jos nyt ei harmia. Ts. en ihan itsekään käsitä, miksi joku kokee edes pahaa mieltä siitä valituksesta, mutta kun kokee, niin onko muka ok siellä ryhmässä sitä jatkaa? Minusta ei. Nää avoimet keskustelupalstat on eri juttu minusta, kun nää on perustanut vaan joku sanomalehti tai kustannusyhtiö, eikä faniporukka.
A
No tästä asiasta me ollaan sitten eri mieltä, itse koen ehkä enemmän samaistumista sitten häneen tunne- ja mielipiteiden tasolla.

vierailija
No tästä asiasta me ollaan sitten eri mieltä, itse koen ehkä enemmän samaistumista sitten häneen tunne- ja mielipiteiden tasolla.
Joo, vähän ollaan. Kyllä mäkin samaistun siihen, että kaipaisin, että joku sanois jotain lohduttavaa, jos mua harmittaa, sitähän ei noilta tossa ryhmässä saanut, inhottavasti se vain heistä pilaa heidän päivänsä. Tosin en ihan itsekään tiedä mitä JM haki niillä kommenteillaan, ihailuako, kun tekee toisista niin (mielestään) tarkkanäköisiä, negatiivisia huomioitako? En vain tajua.

vierailija
Inhoan Discordin käyttöliittymää
Mä luulen, että pitäisin siitä jo, mulla ois niiiiin paljon ihania kuvia puhelimella tuutattavaksi sinne 😋 Minusta se ominaisuus ois ihana, mutta en aio sinne edelleenkään kirjoitella, koska en halua mitään draamaa nimimerkillisenä tai muutenkaan selitellä erilaisia näkemyksiäni juurta jaksaen jollekin, joka ei tajua ja tekee heti kilometrin mittaisia omia virhepäätelmiään minusta.

vierailija
Teet sen täällä, kun et siellä uskalla.
Plus en oikein ymmärrä, mitä lisäarvoa se toisi mennä sinne paskomaan ihmisten ketjua joillain jutuilla, mistä ei pidetä? Sen sijaan nää kustannusyhtiöiden moderoimat keskustelupalstat ovat keille tahansa vapaita, niine mielipiteineen ja kirjoittelutyyleineen, joita palstan sääntöihin sopii.

vierailija
Plus en oikein ymmärrä, mitä lisäarvoa se toisi mennä sinne paskomaan ihmisten ketjua joillain jutuilla, mistä ei pidetä? Sen sijaan nää kustannusyhtiöiden moderoimat keskustelupalstat ovat keille tahansa vapaita, niine mielipiteineen ja kirjoittelutyyleineen, joita palstan sääntöihin sopii.
Onhan se naurettavaa ja lapsellista tulla ulise. maan tänne Discordin asioista ja muista kirjoittajista. Rauk.ka.maista.

vierailija
Joo, vähän ollaan. Kyllä mäkin samaistun siihen, että kaipaisin, että joku sanois jotain lohduttavaa, jos mua harmittaa, sitähän ei noilta tossa ryhmässä saanut, inhottavasti se vain heistä pilaa heidän päivänsä. Tosin en ihan itsekään tiedä mitä JM haki niillä kommenteillaan, ihailuako, kun tekee toisista niin (mielestään) tarkkanäköisiä, negatiivisia huomioitako? En vain tajua.
Ymmärrän sinunkin näkökantaa, siellä toi meni vain maalittamisen puolelle monella niin siksi tolle käytökselle ehdoton ei.

Yhteistyössä