vierailija
Kyllä!Olis kyllä kiva jos Kärtsä menis häntä moikkaamaan ja voisivat puhua yhteisbiisistä lisää!
Kyllä!Olis kyllä kiva jos Kärtsä menis häntä moikkaamaan ja voisivat puhua yhteisbiisistä lisää!
No ei kyllä ole, tää päätelmä pohjaa vain Tumblr kyselyyn, josta iso osa ei edes tiennyt.Heikko shippi? BoKris on vahvempi ja suositumpi shippi kuin BoJere. Sua vaan harmittaa, kun me BoKris shippaajat nähdään ne aidot tunteet.
Kookosrasva kirjottelija on mun suosikki missä MIEHET kirjoittelijan lisäksi.Mua ei haittaa ees satushaibat. Eikä kookosrasvat
Musta on ihana, kun siellä edes vähän yritystä nyt shippaillaÄää, nostaa vain itseään, kun on ollut palstalla hiukan hallitseva.
Pohjaan näkemykseni Twitteriin, tiktokkiin, tumppuun jne. BoKris on miljoona kertaa suositumpi kuin BoJere.No ei kyllä ole, tää päätelmä pohjaa vain Tumblr kyselyyn, josta iso osa ei edes tiennyt.
Minä en lämpene. Pelkkää itsensä korostamista. Oikea tosishippaaja ei toimi noin.Musta on ihana, kun siellä edes vähän yritystä nyt shippailla
A
Alkaako mammat taas huutelemaan rumia? Pitääkö meidän MIEHIEN taas tulla pitämään jöötä?Kookosrasva kirjottelija on mun suosikki missä MIEHET kirjoittelijan lisäksi.
Ja siis aivan sama, mikä jossain balkanilaisten alle 18-vuotiaiden keskuudessa on hallitsevaa, kun näillä Suomi-keskustelupalstoilla juuri kukaan ei shippaa Krisiä Boitsulle (No ei kyllä ole, tää päätelmä pohjaa vain Tumblr kyselyyn, josta iso osa ei edes tiennyt.
Höpö höpö. Ilkeä ihminen.Musta on ihana, kun siellä edes vähän yritystä nyt shippailla
A
Siis milleen?Minä en lämpene. Pelkkää itsensä korostamista. Oikea tosishippaaja ei toimi noin.
No, ei minusta.Höpö höpö. Ilkeä ihminen.
Ja höpsis, tosin on kyllä toikin mistä puhut ja minusta taas ei juuri tuo, eniten nollasisältöä minulle sen nimimerkkivaihtelijan jutut ja en unohda B ja shipin loukkaamista.Mikä hallitseva. Ainoa hallitseva on se yks eläin, eikä sekään negatiivisesti, vaan yleensä tuo aika paljon keskusteluun.
Korostaa itseään ja yrittää hallita discordia. Ei ole aito shippari.Siis milleen?
Höpö höpö. Kyllä on.No, ei minusta.
Näyttää siltäAlkaako mammat taas huutelemaan rumia? Pitääkö meidän MIEHIEN taas tulla pitämään jöötä?
Ja höpsis, tosin on kyllä toikin mistä puhut ja minusta taas ei juuri tuo, eniten nollasisältöä minulle sen nimimerkkivaihtelijan jutut ja en unohda B ja shipin loukkaamista.
Esimerkkejä? En nyt seuraa (tiedä) ollenkaan mistä puhut.Korostaa itseään ja yrittää hallita discordia. Ei ole aito shippari.
Musta on ihana, kun siellä edes vähän yritystä nyt shippailla
A
Höpö höpö. Ilkeä ihminen.
Jaa ei kun niin, määräili JM:ää... Minusta se taas oli ymmärrettävää, JM ei ole toiminut tuolla muita ajatellen.Esimerkkejä? En nyt seuraa (tiedä) ollenkaan mistä puhut.
Eihän näissä edes ole kuin pari hassua BoJere shipparia. Meitä BoKris shippareita on paljon enemmän, mutta olemme niin fiksuja, ettemme alennu shippaamaan täällä niinkuin höl. möt BoJere shipparit tekevät.Ja siis aivan sama, mikä jossain balkanilaisten alle 18-vuotiaiden keskuudessa on hallitsevaa, kun näillä Suomi-keskustelupalstoilla juuri kukaan ei shippaa Krisiä Boitsulle ( )
Ei muakaan kiinnosta sen substanssiosaajan jutut, mutta minusta on silti mukava lukea ketjua kun joku tuo sinne jotain, kiinnosti se itseä kympillä tai ei. Hiljaa seisovat ketjut ovat tylsimpiä.Ja höpsis, tosin on kyllä toikin mistä puhut ja minusta taas ei juuri tuo, eniten nollasisältöä minulle sen nimimerkkivaihtelijan jutut ja en unohda B ja shipin loukkaamista.
Kyllä toimii. On oikeudenmukaisempi kuin sinä. Loukkaat häntä.Jaa ei kun niin, määräili JM:ää... Minusta se taas oli ymmärrettävää, JM ei ole toiminut tuolla muita ajatellen.
Koko KB discord pyörii K&B shippareiden varassaEihän näissä edes ole kuin pari hassua BoJere shipparia. Meitä BoKris shippareita on paljon enemmän, mutta olemme niin fiksuja, ettemme alennu shippaamaan täällä niinkuin höl. möt BoJere shipparit tekevät.
Ei silloin jos sen tekee itsensä korostaja itsekkäistä syistä.Ei muakaan kiinnosta sen substanssiosaajan jutut, mutta minusta on silti mukava lukea ketjua kun joku tuo sinne jotain, kiinnosti se itseä kympillä tai ei. Hiljaa seisovat ketjut ovat tylsimpiä.