K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On vähän huvittavaa itse vertailla täällä omia heikkoja shippejä koko ajan Bojereen ja sitten itkeä, kun niihin sekaannutaan. Mitä, jos kirjoittaisit vertailematta, ja katsoisit, saisitko ihan rauhassa hallusinoida pikku harhaasi.

vierailija
Miten niin hölmön päätelmän? K ei ollut Bessin Lahden keikalla, vaikka siellä oli ollut sellaista odottavia K-faneja, niin ihan hyvin voi kallistaa arvailuja sen puolelle, ettei mene BL:nkään keikalle, jossa ei ole edes mitään yhteisbiisin ensiesitystä. Kai se Bess kuitenkin veti Kaistaa'n Lahdessa?
Mut edelleen Bessillä on tulossa se virallinen levyjulkkarikeikka ihan Helsinkiin johon Kärtsää voi odottaa, Lahti ei ollut ainoa tsäänssi, niin on sen puoleen eri asia. BL:lla on tää yksi keikka ja se on myös Helsingissä niin K:n ei tarvi matkustaa. En mäkään Lahteen menis jos olisin K 😂

vierailija
Mut edelleen Bessillä on tulossa se virallinen levyjulkkarikeikka ihan Helsinkiin johon Kärtsää voi odottaa, Lahti ei ollut ainoa tsäänssi, niin on sen puoleen eri asia. BL:lla on tää yksi keikka ja se on myös Helsingissä niin K:n ei tarvi matkustaa. En mäkään Lahteen menis jos olisin K
Ok, totta, tätä en tiennyt. Ja siis itse toivon, että K menisi BL:n keikalle, mutta siis missä roolissa hän sinne menisi? Eihän heillä ole edes mitään yhteistä musaa? Yleisöönkö meno jo triggeröisi BL vihaajia? 😂

vierailija
On vähän huvittavaa itse vertailla täällä omia heikkoja shippejä koko ajan Bojereen ja sitten itkeä, kun niihin sekaannutaan. Mitä, jos kirjoittaisit vertailematta, ja katsoisit, saisitko ihan rauhassa hallusinoida pikku harhaasi.
Heikko shippi? BoKris on vahvempi ja suositumpi shippi kuin BoJere. Sua vaan harmittaa, kun me BoKris shippaajat nähdään ne aidot tunteet.

vierailija
Mut edelleen Bessillä on tulossa se virallinen levyjulkkarikeikka ihan Helsinkiin johon Kärtsää voi odottaa, Lahti ei ollut ainoa tsäänssi, niin on sen puoleen eri asia. BL:lla on tää yksi keikka ja se on myös Helsingissä niin K:n ei tarvi matkustaa. En mäkään Lahteen menis jos olisin K
Ja lisään vielä etten kyllä siis usko että Kärtsä menee lavalle tänään kun ei oo syytä, bäkkärille / katsomaan keikkaa saattaa mennäkin.

vierailija
Intopiukassa olet niitä lukenut. Ohittaa et osaa, taitaa ne saada sunkin pöksyt märiksi.
Mä luen joka kommentin palstalla, tietenkin. Enhän muuten voi tietää, mikä on niin tyhmä, että ansaitsee servauksen. Mitään kuumistelevia kommentteja en ole täällä sitten Kyproksen nähnyt, et kai sekoita selkeitä häirikköviestejä kellekään tuntemuksia aiheuttaviksi?

vierailija
Miten itsekeskeinen on pitänyt olla, jos ei ole edes nähnyt, että minä ja muut tosishippaajat olemme täällä, koska tämä on ainoa paikka, jossa voi vapaasti keskustella? Kuvitteleeko joku tosiaan, että olemme seuranneet häntä tänne? Eikä meillä siis ole omaa, itsenäistä tarvetta puhua ja pohtia niitä asioita, joita saagassa vielä liikkuu ja tapahtuu? Narsistista ajattelua, etten sanoisi.
Minä olen täällä vain Bojanin ja Jeren suhteen takia. Muu ei kiinnosta.

vierailija
Mitään varmaa tietoa ei kylläkään ole, että menisi kumpaankaan ja minähän ainakin just toivon, että BL keikalle menisi, ällöttävää noi discordinkin vihakirjoittelut, samaa tehtiin myös Månsin kohdalla Kaj fanitus, liian mustavalkoajattelu nostaa karvat pystyyn.

vierailija
Mitään varmaa tietoa ei kylläkään ole, että menisi kumpaankaan ja minähän ainakin just toivon, että BL keikalle menisi, ällöttävää noi discordinkin vihakirjoittelut, samaa tehtiin myös Månsin kohdalla Kaj fanitus, liian mustavalkoajattelu nostaa karvat pystyyn.
Olis kyllä kiva jos Kärtsä menis häntä moikkaamaan ja voisivat puhua yhteisbiisistä lisää!

Yhteistyössä