K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten itsekeskeinen on pitänyt olla, jos ei ole edes nähnyt, että minä ja muut tosishippaajat olemme täällä, koska tämä on ainoa paikka, jossa voi vapaasti keskustella? Kuvitteleeko joku tosiaan, että olemme seuranneet häntä tänne? Eikä meillä siis ole omaa, itsenäistä tarvetta puhua ja pohtia niitä asioita, joita saagassa vielä liikkuu ja tapahtuu? Narsistista ajattelua, etten sanoisi.

vierailija
Miten itsekeskeinen on pitänyt olla, jos ei ole edes nähnyt, että minä ja muut tosishippaajat olemme täällä, koska tämä on ainoa paikka, jossa voi vapaasti keskustella? Kuvitteleeko joku tosiaan, että olemme seuranneet häntä tänne? Eikä meillä siis ole omaa, itsenäistä tarvetta puhua ja pohtia niitä asioita, joita saagassa vielä liikkuu ja tapahtuu? Narsistista ajattelua, etten sanoisi.
Lopettakaa sitten se muiden keskustelujen spämmääminen. Ei mua haittaa teidän jutut, vain se, että aina kun aloitetaan keskustelemaan jostain muusta esim Hoojasta, alkaa hirveä häiriköinti ja haukkuminen. Samoja juntti-viestejä yhtäkkiä tulee kymmeniä. On parempi mennä muualle, jos ei kestä mitään muuta keskustelunaihetta.

vierailija
On ollut keikka, kun kerran KB discordissa puhuttu.
Voi herranjumala. Koita nyt käyttää edes vähän sitä järkeä, jos sitä on. Bessillä on keikka jossa hevonkuusessa ja siellä on ollut Kärtsän faneja. Entä sitten. Siitäkö teet johtopäätöksen, että Kärtsän oletettiin siellä olevan? No ehkä jotkut hömelöt niin luuli, mutta mitä järkeä siinä olisi ollut. Paljon järkeenkäyvempää on, että K tulee perjantain keikalle Tavastialle, joka on virallinen levynjulkkarikeikka.

vierailija
Lopettakaa sitten se muiden keskustelujen spämmääminen. Ei mua haittaa teidän jutut, vain se, että aina kun aloitetaan keskustelemaan jostain muusta esim Hoojasta, alkaa hirveä häiriköinti ja haukkuminen. Samoja juntti-viestejä yhtäkkiä tulee kymmeniä. On parempi mennä muualle, jos ei kestä mitään muuta keskustelunaihetta.
Jos yritetään väittää, että Hooja on K:lle enemmän kuin Bojan, niin oman mielipiteeni mukaisesti puutun.

vierailija
Kaunis tapa keskustella. Kyse oli siitä, että esitit väitteen että K ei varmasti mene BL keikalle koska ei ole näkynyt Bessinkään keikalla. Teit höl mön päätelmän ja siitä tässä on kyse. Miten hankala sun on tajuta yhtään mitään.
Miten niin hölmön päätelmän? K ei ollut Bessin Lahden keikalla, vaikka siellä oli ollut sellaista odottavia K-faneja, niin ihan hyvin voi kallistaa arvailuja sen puolelle, ettei mene BL:nkään keikalle, jossa ei ole edes mitään yhteisbiisin ensiesitystä. Kai se Bess kuitenkin veti Kaistaa'n Lahdessa?

Yhteistyössä