vierailija
Nyt toimii yhtä tahmattomasti kuin Jerpan housut Bojanin vieressäOngelma on lähinnä se, että tää palsta ei toimi.
Nyt toimii yhtä tahmattomasti kuin Jerpan housut Bojanin vieressäOngelma on lähinnä se, että tää palsta ei toimi.
Voi tosishipparit tehkää please ja menkää sinne!Problem solved: teette nyt vaan uuden ketjun itsellenne tänne Plussalle! Ei maksa MITÄÄN! Ei edes vaivaa!!
Kuka sanoi että olis?KB servulla ei ole mitään linkkiä, joku nyt trollaa
Ei mua täällä haittaa kuin palstan lagaus ja noi mielikuvitus-satu-shaiban kirjoittajat. Joten ei mennä.Voi tosishipparit tehkää please ja menkää sinne!
Kannattaako sitten tehdä mitään johtopäätöksiä, jollet asiasta tiedä mitään.Oon vaan sen varassa, mitä muut kommentoi. Joku sanoi, että Bessin keikalla oli K-faneja, mutta K oli keilaamassa(?) tai joka tapauksessa jossain muualla. En tiedä Bessin keikoista yhtään mitään.
Ne, jotka ei siedä eri mielipiteitä joutaa lähteä, tehkää nyt vain se sähköpostirinkinne.Voi tosishipparit tehkää please ja menkää sinne!
Ei mua täällä haittaa kuin palstan lagaus ja noi mielikuvitus-satu-shaiban kirjoittajat. Joten ei mennä.
On ollut keikka, kun kerran KB discordissa puhuttu.Kannattaako sitten tehdä mitään johtopäätöksiä, jollet asiasta tiedä mitään.
Nimenomaan!! Te, jotka kaikessa itserakkaudessanne suhtaudutte muihin täällä oleviin niin, että olemme tulleet tänne sinun vuoksesi! Oi ei, reppana, tulet näkemään jos lähdet.Ne, jotka ei siedä eri mielipiteitä joutaa lähteä, tehkää nyt vain se sähköpostirinkinne.
Jokuhan väitti perustaneensa servun ja linkki löytyy KB discordista.Kuka sanoi että olis?
Lopettakaa sitten se muiden keskustelujen spämmääminen. Ei mua haittaa teidän jutut, vain se, että aina kun aloitetaan keskustelemaan jostain muusta esim Hoojasta, alkaa hirveä häiriköinti ja haukkuminen. Samoja juntti-viestejä yhtäkkiä tulee kymmeniä. On parempi mennä muualle, jos ei kestä mitään muuta keskustelunaihetta.Miten itsekeskeinen on pitänyt olla, jos ei ole edes nähnyt, että minä ja muut tosishippaajat olemme täällä, koska tämä on ainoa paikka, jossa voi vapaasti keskustella? Kuvitteleeko joku tosiaan, että olemme seuranneet häntä tänne? Eikä meillä siis ole omaa, itsenäistä tarvetta puhua ja pohtia niitä asioita, joita saagassa vielä liikkuu ja tapahtuu? Narsistista ajattelua, etten sanoisi.
No on Fb:n mukaan ollut keikka pe Lahdessa, joten ihan faktaa se oli, ääliö.Kannattaako sitten tehdä mitään johtopäätöksiä, jollet asiasta tiedä mitään.
Voi herranjumala. Koita nyt käyttää edes vähän sitä järkeä, jos sitä on. Bessillä on keikka jossa hevonkuusessa ja siellä on ollut Kärtsän faneja. Entä sitten. Siitäkö teet johtopäätöksen, että Kärtsän oletettiin siellä olevan? No ehkä jotkut hömelöt niin luuli, mutta mitä järkeä siinä olisi ollut. Paljon järkeenkäyvempää on, että K tulee perjantain keikalle Tavastialle, joka on virallinen levynjulkkarikeikka.On ollut keikka, kun kerran KB discordissa puhuttu.
Jos yritetään väittää, että Hooja on K:lle enemmän kuin Bojan, niin oman mielipiteeni mukaisesti puutun.Lopettakaa sitten se muiden keskustelujen spämmääminen. Ei mua haittaa teidän jutut, vain se, että aina kun aloitetaan keskustelemaan jostain muusta esim Hoojasta, alkaa hirveä häiriköinti ja haukkuminen. Samoja juntti-viestejä yhtäkkiä tulee kymmeniä. On parempi mennä muualle, jos ei kestä mitään muuta keskustelunaihetta.
Keskity omiin keskusteluihisi äläkä häiriköi muuta keskustelua!Jos yritetään väittää, että Hooja on K:lle enemmän kuin Bojan, niin oman mielipiteeni mukaisesti puutun.
Ei lukenut niin vaan: "nyt vaan jollain keinolla kutsut k/b discordin kautta"Jokuhan väitti perustaneensa servun ja linkki löytyy KB discordista.
Keskityn koko ketjun keskusteluihin. Mutta se ei mua resonoi, jos joku vertailematta intoilee Hoojasta tai muista.Keskity omiin keskusteluihisi äläkä häiriköi muuta keskustelua!
Sama ja tää paikka nimenomaan on tarkoitettu kritiikkiin.Jos yritetään väittää, että Hooja on K:lle enemmän kuin Bojan, niin oman mielipiteeni mukaisesti puutun.
Kaunis tapa keskustella. Kyse oli siitä, että esitit väitteen että K ei varmasti mene BL keikalle koska ei ole näkynyt Bessinkään keikalla. Teit höl mön päätelmän ja siitä tässä on kyse. Miten hankala sun on tajuta yhtään mitään.No on Fb:n mukaan ollut keikka pe Lahdessa, joten ihan faktaa se oli, ääliö.
Sehän on paras puheenaihe täällä kuukausiin.Täällä saa keskustella vaikka koko päivän uuden palstan perustamisesta
Miten niin hölmön päätelmän? K ei ollut Bessin Lahden keikalla, vaikka siellä oli ollut sellaista odottavia K-faneja, niin ihan hyvin voi kallistaa arvailuja sen puolelle, ettei mene BL:nkään keikalle, jossa ei ole edes mitään yhteisbiisin ensiesitystä. Kai se Bess kuitenkin veti Kaistaa'n Lahdessa?Kaunis tapa keskustella. Kyse oli siitä, että esitit väitteen että K ei varmasti mene BL keikalle koska ei ole näkynyt Bessinkään keikalla. Teit höl mön päätelmän ja siitä tässä on kyse. Miten hankala sun on tajuta yhtään mitään.
Sehän on vain pelkkä fakta, että on.Jos yritetään väittää, että Hooja on K:lle enemmän kuin Bojan, niin oman mielipiteeni mukaisesti puutun.
No ei ole. Virhepäätelmä se on, kuten kaikki muukin, mitä suustasi pääsee.Sehän on vain pelkkä fakta, että on.