V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuinka monta sivua aiotte vatkata yhtä oman ryhmän salaista perustamista, sitä tässä vain ihmettelen? Kun voisitte olla pistäneet jo sen linkin ja KIINNOSTUNEET menee sinne. Onko tosiaan liian helppoa se? Kuvitteletteko itsekeskeisyydessänne tosiaan, että me muut ollaan täällä teidän perässänne?Miksi otat tästä näin hirveät kierrokset?
Täh, no linkin jaollahan sinne pääset, kun vain rekisteröidyt paikkaan.Kaikki ei ole siellä Discordissa.
Itserakas, itsekeskeisyyden mutihuipentuma. Kuvitteletko itsekeskeisyydessäsi tosiaan, että me muut ollaan täällä teidän perässä? Ette osaa ajatella, että ihmisillä on täällä olemiseen muitakin motiiveja, kuin sä?Satavarmasti A ja E tulee jossain vaiheessa sinne kyyläämään
No niinhän te ootte, joka paikkaan seuraatte perässäKuinka monta sivua aiotte vatkata yhtä oman ryhmän salaista perustamista, sitä tässä vain ihmettelen? Kun voisitte olla pistäneet jo sen linkin ja KIINNOSTUNEET menee sinne. Onko tosiaan liian helppoa se? Kuvitteletteko itsekeskeisyydessänne tosiaan, että me muut ollaan täällä teidän perässänne?
Ei pääse KB-discordiin noutamaan sitä linkkiä jos siellä ei ole.Täh, no linkin jaollahan sinne pääset, kun vain rekisteröidyt paikkaan.
Mitä hittoa sitten te täälläkin teetteKuinka monta sivua aiotte vatkata yhtä oman ryhmän salaista perustamista, sitä tässä vain ihmettelen? Kun voisitte olla pistäneet jo sen linkin ja KIINNOSTUNEET menee sinne. Onko tosiaan liian helppoa se? Kuvitteletteko itsekeskeisyydessänne tosiaan, että me muut ollaan täällä teidän perässänne?
Ei olla täällä teidän kirjoittelujenne perässä todellakaan, ääliö. Onpa tosi itserakasta ja itsekeskeistä kuvitella niin. On toivottu, että painutte täältä meitä K&B-saagaa seuraavia häiritsemästä jo kuukausitolkulla. Tehkää se pliis vihdoin.No niinhän te ootte, joka paikkaan seuraatte perässä
Mä ainakin shippaan täällä.Mitä hittoa sitten te täälläkin teette
Haha, sama!Toivon niin paljon että Kärtsä menis tänään Kultsalle hengaamaan bäkkärille tms ja julkasee sieltä somematskua nii pääsen lukemaan ihmisten itkua täällä ja jodelissa
Et tiedä, mitä lyhenne esim. tarkoittaa?Hahah, päivän paras vitsi! Sun puuttumiset ei todellakaan oo jääneet pelkästään tuohon.
Juu olisi sillä keikka, en vain minäkään muista missä, mutta paljon K faneja oli ollut paikalla.Oon vaan sen varassa, mitä muut kommentoi. Joku sanoi, että Bessin keikalla oli K-faneja, mutta K oli keilaamassa(?) tai joka tapauksessa jossain muualla. En tiedä Bessin keikoista yhtään mitään.
Itserakkauden ja yksinkertaisuuden ilmentymä. Minä minä minä. Kaikki ovat täällä, koska MINÄ olen. Kukaan ei ole täällä mistään muusta syystä kuin minun takiani.Mitä hittoa sitten te täälläkin teette
Koska se tuntuu lähinnä vankilan kuntosalilta. Sua kytätään koko ajan ja vapautta siellä ei ole.
Saa toki ja rakastan kuittailla siitä teille.Täällä saa keskustella vaikka koko päivän uuden palstan perustamisesta
Se toimii mullekin. Vähän kuin heiluttaisit alastonta Jerppaa mun naaman edessä, houkutus on liian suuri.
Problem solved: teette nyt vaan uuden ketjun itsellenne tänne Plussalle! Ei maksa MITÄÄN! Ei edes vaivaa!!totta. Nimimerkkitouhut tosin johtaa ennenpitkää aina tuohon, ketjussa kuin ketjussa
Nyt toimii yhtä tahmattomasti kuin Jerpan housut Bojanin vieressäOngelma on lähinnä se, että tää palsta ei toimi.
Voi tosishipparit tehkää please ja menkää sinne!Problem solved: teette nyt vaan uuden ketjun itsellenne tänne Plussalle! Ei maksa MITÄÄN! Ei edes vaivaa!!
KB servulla ei ole mitään linkkiä, joku nyt trollaa