vierailija
Ei munkaan mielestä. Ainoastaan sen suomen sisältö on hyvin eksentristä.Häh, ei suomeni ole huonoa mitenkään kiusaaja.
Ei munkaan mielestä. Ainoastaan sen suomen sisältö on hyvin eksentristä.Häh, ei suomeni ole huonoa mitenkään kiusaaja.
Ei minun viesteissä mitään tollaista ole lukenut, en ole ulkkis.Mutta miksi sen lähettämissä viesteistä lukee englanniksi lähetysaika? Äskenkin luki "in a minute".
Tarkoittaa mitä?Ei munkaan mielestä. Ainoastaan sen suomen sisältö on hyvin eksentristä.
Kyllä. Se olisi hånen elämälleen pitkällä tähtäimellä oikea ratkaisu. Aikaa ei kellään ole loputtomastiNäkyy missä ja ikävää, jos suuntaa, Jeren pitäisi olla Bojanin suuntaan enemmän.
TrollolollKyllä. Se olisi hånen elämälleen pitkällä tähtäimellä oikea ratkaisu. Aikaa ei kellään ole loputtomasti
Nyt huomaamattasi sisällytit kasoisstandardit. Eli arvotit harmaantumisen negatiiviseksiBojan on ehkä harmaantunut nuorena, mutta täällä on sen verran tympeää porukkaa, että ovat varmaan syntyneet jo harmaapäisinä.
Onko sulla kenties tylsää? Ei haittaa, niin mullakin.Kyllä. Se olisi hånen elämälleen pitkällä tähtäimellä oikea ratkaisu. Aikaa ei kellään ole loputtomasti
Kyllä. Se olisi hånen elämälleen pitkällä tähtäimellä oikea ratkaisu. Aikaa ei kellään ole loputtomasti
En ole. Itse oletTrollololl
Te ootte harmaapäisiä negojaNyt huomaamattasi sisällytit kasoisstandardit. Eli arvotit harmaantumisen negatiiviseksi
Kyllä. Se olisi hånen elämälleen pitkällä tähtäimellä oikea ratkaisu. Aikaa ei kellään ole loputtomasti
Osaavat kuule soittaa ihan instrumenttejakinEi laula. Vain Punainen Hooja. Mutta kai Mårdiskin voi Heja! tms väliin huudahtaa.
Punatakkihoojalla on mun mielestä todella hieno sävy äänessä, ainoastaan siitä tärinävibratosta saisi poisoppia.
On kuin ajaisi satasta nimismiehen kiharoihin. (Siis ne pienet "aallokot' mitä syntyy joskus hiekkateille)
Mozartinkuulat mozartinkuulat hiljaa housussa puristuuKulkuset kulkuset riemuin helkkäilee
Nyt ennustaja kipin kapin katsomaan, hop hopOMG mitä todisteita gay sivustolla on.
Häärijä oli Sloveniassa Boitsun luona just silloin kun kuvattiin.Ainiin onko täällä käsitelty se, että siihen synnytyskohtauksen lapseksi K halusi Håärijän, mutta se "ei onnistunut" (jäi vähän avoimeksi, miksi ei)
Niin muuten olikin, tästä oli monta kuvaa twitterissa ja tumpussaHäärijä oli Sloveniassa Boitsun luona just silloin kun kuvattiin.
Siellä on käyty kaikki mahdolliset asennot läpi.Häärijä oli Sloveniassa Boitsun luona just silloin kun kuvattiin.
Mä luulin, että niille oli tullut ero, kun H siirtynyt TommyynHäärijä oli Sloveniassa Boitsun luona just silloin kun kuvattiin.
Ai onko siellä jotain uutta vai?OMG mitä todisteita gay sivustolla on.