vierailija
Näytti ihan harmaantuvalta Ridgeltä, ei ihme, että mummot tykkääJoko Bojanin harmaantuvat hiukset on käsitelty täällä?

Näytti ihan harmaantuvalta Ridgeltä, ei ihme, että mummot tykkääJoko Bojanin harmaantuvat hiukset on käsitelty täällä?
Mulla se ainakin toimii mielestäni. Serverikohtaisen profiilikuvan asettaminen ainoastaan vaatii nitron.Mun mielestä ei enää nykyään pysty? Tai siis itse en saanut enää tehtyä.
Bojan CveticaninBojan Jere P are the best boyfriends forever!
Ja myös pallinsurkastuspöksyt on käsitelty.Joko Bojanin harmaantuvat hiukset on käsitelty täällä?
Ne oli ihan tyylikkäät. Ou Riddddghhh!Näytti ihan harmaantuvalta Ridgeltä, ei ihme, että mummot tykkää
Eikö se sovi hyvin kuvioon, että mummot ottaa nitron?No en kyllä ymmärrä mistään nitroista yhtään mitään, ilmeisesti joku lisämaksullinen palvelu.
Hyvä huomio. Saat valtion tiedonjulkistuspalkinnonBojanilla oli eilen jakaus eri puolella ku yleensä, siksi näytti harmaammalta.
Bojan on Taylor ja Peksi Brooke.Näytti ihan harmaantuvalta Ridgeltä, ei ihme, että mummot tykkää
Vain yksi on ilmoittanut olevansa mies.Olen käynyt Discordin nimimerkki listaa läpi useasti ja vihkoon merkannut ylös epäilykseni kirjoittajan sukupuolesta. Tulin tulokseen että MIEHIÄ kirjoittajista on 24.2%.
Mutta tyylistä tunnistaa loput miehet.Vain yksi on ilmoittanut olevansa mies.
Henki riippuu kylläkin ruuan saannista ja muiden komponenttien. Siinä telakkateollisuus on avainasemassa.Suomalaisten henki kyllä riippuu esim. terveydenhuollon henkilökunnasta, mutta eipä tunnu riittävän yhteiskunnalla rahaa palkkatason nostoon. Ymmärrän kyllä yritystukien tarpeellisuuden osittain, mutta kyllä niitä kohdennetaan aika perusteettomasti juuri tietyille aloille. Kulttuuria ja myös suomalaista musiikkia pitää tukea, sillä kukaan muu ei suomalaista kulttuuria ja siten meidän omaa identiteettiämme ja esim. kieltämme ylläpidä. Nämä tuet ovat olleet aina todella pieniä, eivätkä todellakaan kata kaikkia kuluja. Kulttuuri on myös osa huoltovarmuuta eli henkistä kriisinkestävyyttä. Myös siksi sitä on tuettava erityisesti tällaisina aikoina, joita nyt eletään.
Nyt riittä tältä erää. Hyvää sunnuntain jatkoa.
Kuka hullu tosta paskapalvelusta rupeaa maksamaan?Jos otat nitron, niin voit tehdä joka palvelimelle oman nimimerkin. En vaan ymmärrä, että mikset voi käyttää samaa nimimerkkiä? Mäkin käytän samaa useassa paikassa.
Nyt arvon roolittaja on vetässy jotain epäpuhdasta kamaaBojan on Taylor ja Peksi Brooke.
Voivttu sentään. Miehen tunnistat vaan kurkkaamalla vilkaisemalla alkkareihin, jos silloinkaan. Joten älä tuhlaa aikaasiMutta tyylistä tunnistaa loput miehet.
MYYRÄ HAVAITTU, toistan MYYRÄ HAVAITTU!Mikäs se täällä!![]()
Post by @transpigeon | 3 images
DE WINTON’S GOLDEN MOLE ALIVE AND WELL LET’S FUCKING GOOOOOOOwww.tumblr.com
Mä lähden nyt SkodaN runkkaamaan mökkiparkkiin, moiOon horny ja mies on DI. Mikä neuvoksi!!!
Miten muka? Kun eivät näytä edes kirjoittelevan K ja B ryhmään, mikäli heitä on yhtä enemmän.Mutta tyylistä tunnistaa loput miehet.
BK rakkaudensoturi olettaa ettå miehiä kiinnostaa tuo piimäparitus. Eikä voi hyväksyä totuutta. Ei niitä kiinnosta, kuin k yksinään tai PKMiten muka? Kun eivät näytä edes kirjoittelevan K ja B ryhmään, mikäli heitä on yhtä enemmän.
Olet väärässä. MIESTEN osuus on 23.7%. Tämä on kalliilla huippulaskimella laskettu.Olen käynyt Discordin nimimerkki listaa läpi useasti ja vihkoon merkannut ylös epäilykseni kirjoittajan sukupuolesta. Tulin tulokseen että MIEHIÄ kirjoittajista on 24.2%.
Miehiä taitaa tosiaan kiinnostaa vaan K. Ja ehkä K isojen miesten kanssa.BK rakkaudensoturi olettaa ettå miehiä kiinnostaa tuo piimäparitus. Eikä voi hyväksyä totuutta. Ei niitä kiinnosta, kuin k yksinään tai PK
Mun viisari sanoo että 54.8%. Se nousee aina aistiessaan MIEHEN.Olet väärässä. MIESTEN osuus on 23.7%. Tämä on kalliilla huippulaskimella laskettu.
No minulla ei ole enää varaa maksaa edes musiikin suoratoistoista (tosin olen jo oppinut tossa konstit, kuinka saa samaa kappaletta soitettua monta kertaa ja lisäksi maksullinen Spotify on kans päästänyt läpi mainoksia, oli uutinen) eli tuskin tostakaan maksaisin, jos se on yhtä kallis, eikä mitään tietoa mitä se toisi siis lisää sinne discordiin.Kuka hullu tosta paskapalvelusta rupeaa maksamaan?