K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Osaako joku tietävä sanoa voiko discordiin tehdä lisää nimimerkkejä saman sähköpostin alle vai kannattaako tehdä eri s.postiin, jos siis haluaisin muihin discordeihin eri nimimerkillä? Miten se käytännössä toimii, koska nyt menee tosta kuvakkeesta suoraan K ja B ryhmään? Tätä olen kysynyt ennenkin, mutta kukaan ei kerro, googlekaan ei auttanut, kun viimeksi katsoin.

vierailija
Osaako joku tietävä sanoa voiko discordiin tehdä lisää nimimerkkejä saman sähköpostin alle vai kannattaako tehdä eri s.postiin, jos siis haluaisin muihin discordeihin eri nimimerkillä? Miten se käytännössä toimii, koska nyt menee tosta kuvakkeesta suoraan K ja B ryhmään? Tätä olen kysynyt ennenkin, mutta kukaan ei kerro, googlekaan ei auttanut, kun viimeksi katsoin.
Mitä salattavaa sulla on kun et voi samaa nimimerkkiä käyttää?

vierailija
Mitä salattavaa sulla on kun et voi samaa nimimerkkiä käyttää?
Ei mitään, mutta haluan jos liityn niin jokaiseen paikkaan eri nimen eli en voinut liittyä komposti juttuun, silloin kun se esim. tuotiin K ja B paikkaan, jos haluan olla eri nimellä, mutta tosin nyt kun sinne ei enää juuri kukaan uusi mene en kehtaisi enää mennäkään. Mutta muihin joksudiscordeihin esimerkiksi.

vierailija
Ei mitään, mutta haluan jos liityn niin jokaiseen paikkaan eri nimen eli en voinut liittyä komposti juttuun, silloin kun se esim. tuotiin K ja B paikkaan, jos haluan olla eri nimellä, mutta tosin nyt kun sinne ei enää juuri kukaan uusi mene en kehtaisi enää mennäkään. Mutta muihin joksudiscordeihin esimerkiksi.
On sulla sit jotain salattavaa jos pitää eri nimi olla.

vierailija
Tietääkseni pitää olla eri säpo toista tiliä varten, mutta tililtä toiselle pitäisi kyllä pystyä vaihtamaan ihan helposti. Ei kylläkään ole kokemusta itsellä, mutta näin olen ymmärtänyt.

vierailija
Voit vaihtaa serverikohtaisen käyttäjänimen asetuksista.

vierailija
Sitä vaan, että hyvä vaihdella välillä - vähentää todennäköisyyttä, että Sinä alat tehdä tänne Kompostiin niitä Temu -analyysejäsi nimimerkkien mielipiteistä ja asenteista ja henkilöistä niiden takana.
Juuri näin, tämä on siinä minulla takana eli en halua, että yhdistetään K ja B ketjuun jossakin muussa paikassa, yksityisyys on sen verran tärkeä asia.

vierailija
Sitä vaan, että hyvä vaihdella välillä - vähentää todennäköisyyttä, että Sinä alat tehdä tänne Kompostiin niitä Temu -analyysejäsi nimimerkkien mielipiteistä ja asenteista ja henkilöistä niiden takana.
Älä nyt. Hän ainoastaan puolustaa viimeiseen asti Bojanin ja Jeren tulevaa yhteiselämää - loukkaajilta ja epärehellisiltä myyriltä. Hän on rakkaudenjumalan palvelija!

vierailija
Miksi kukaan haluaisi antaa sun viiripäiseen statistiikan keräämiseesi mitään helpotusta? Varmaan siksi sitä ei ole kerrottu.
Viiripäisen? Se on totta, etten halua tukea tiettyjä nimimerkkejä siellä, jotka on minut joskus suututtaneet, siksi toi on ihan hyvä, että ne nimimerkit siellä on niin kuin joku aiemmin puhuikin. Pystyy muodostamaan käsityksen ihmisestä niin positiivisessa kuin negatiivisessakin mielessä. Minä pidän oudompina näitä Bojanin instaseuraajakyttääjiä ja niistä suoria päätelmiä tekeviä ja että näistä vielä jotain kirjaakin pidetään, menee yli minun ymmärryksen tollainen, itsellähän sitä omaa instaa ei edes ole. Pidän koko hommaa ihan aikasyöppönä ja ärsyttävää se palluroiden kyttäys, se lyhyt kokeilu mikä minulla tohon oli, X ja tumblr on täysin riittävät itselle ja tärkeän tiedon saa monesti ihan vain kerjuista tai discordista.

vierailija
just näin. Musiikkiteollisuus on teollisuutta samalla lailla kun vaikka telakkateollisuus. Musiikkialan investoinnit ovat kuitenkin kuin hyttysen pissa verrattuna muihin tukiin ja se mitä nämä investoinnit tuottaa takaisin on yleensä moninkertaisia. Musaa ostetaan, kuunnellaan, ostetaan merchiä, matkustetaan jopa Suomeen asti keikoille, jolloin tästä musasta pääsee hyötymään matkailu- ja majoitusyritykset myös jne. Se pieni tuki minkä kulttuuri ylipäänsä koskaan on Suomessa saanut, on aina maksanut itsensä takaisin verotulojen lisäksi myös näine oheisvaikutuksineen.
”Musiikkiteollisuus on teollisuutta samalla lailla kun vaikka telakkateollisuus” 😂😂😂😂
Yeah, sure 😅👍

vierailija
just näin. Musiikkiteollisuus on teollisuutta samalla lailla kun vaikka telakkateollisuus. Musiikkialan investoinnit ovat kuitenkin kuin hyttysen pissa verrattuna muihin tukiin ja se mitä nämä investoinnit tuottaa takaisin on yleensä moninkertaisia. Musaa ostetaan, kuunnellaan, ostetaan merchiä, matkustetaan jopa Suomeen asti keikoille, jolloin tästä musasta pääsee hyötymään matkailu- ja majoitusyritykset myös jne. Se pieni tuki minkä kulttuuri ylipäänsä koskaan on Suomessa saanut, on aina maksanut itsensä takaisin verotulojen lisäksi myös näine oheisvaikutuksineen.
Häpö höpö minkään rock yhtyeiden ulkomaan keikkojen tukeminen ole tuottanut Suomelle takuulla mitään. Siis nettotuottoa.

Yhteistyössä