vierailija
Nacelle maistunut Fazerin sininen lomilla ja Krisille myös, finneistä päätellen.
Minäkin luulin että se saisi nyt jotain naisellista apua tuohon pukeutumiseensa siltä Dzejlalta, mutta nähtävästi ei.Ihan kamalat housut Bojanilla apua, eikö se muistanut katsoa peiliin lähtiessään.
Niin, siis ikäleskustelun pointti, mutta mä en aloittanut ikäkeskustelua, vaan siihenhän venkoilivat lapset, joita ojennettiin toisten ulkomuodosta huomauttelusta, joka oli se pointti, eikä mikään ikä, jossa harmaannutaan.Mutta kun muutama sivu taaksepäin sanottiin ”Ei harmaannu 25:na, se on se pointti tässä.”
Eivät he ole yhteyksissä.Minäkin luulin että se saisi nyt jotain naisellista apua tuohon pukeutumiseensa siltä Dzejlalta, mutta nähtävästi ei.
TyperysMutta kun muutama sivu taaksepäin sanottiin ”Ei harmaannu 25:na, se on se pointti tässä.”
Onko lapset taas hiihtolomalla?Niin, siis ikäleskustelun pointti, mutta mä en aloittanut ikäkeskustelua, vaan siihenhän venkoilivat lapset, joita ojennettiin toisten ulkomuodosta huomauttelusta, joka oli se pointti, eikä mikään ikä, jossa harmaannutaan.
On hieman infantiilia kommentoida tuollaisia, kyllä.Älkää sitten vahingossakaan kehuko jonkun nenää, silmien väriä tai poskipäitä. Tai ylipäänsä mitään ulkonäköön liittyvää. Ne kun on geneettistä eikä niihin voi vaikuttaa.
Ei minun tietääkseni?Onko lapset taas hiihtolomalla?
Onko täällä lapsia tähän aikaan🫣Niin, siis ikäleskustelun pointti, mutta mä en aloittanut ikäkeskustelua, vaan siihenhän venkoilivat lapset, joita ojennettiin toisten ulkomuodosta huomauttelusta, joka oli se pointti, eikä mikään ikä, jossa harmaannutaan.
Siis alle 30v:tOnko täällä lapsia tähän aikaan🫣
Samasta tilaisuudestaDiscordissa toinen kuva Boitsusta (tavannut Magnificon. Onks toi eri päivältä vissiin? Pitkä takki Bojanilla)
Ai, se olikin Boitsun instastaDiscordissa toinen kuva Boitsusta (tavannut Magnificon. Onks toi eri päivältä vissiin? Pitkä takki Bojanilla)
Näyttää harmaantuneelta RidgeltäSamasta tilaisuudesta
Löysihän se sen tunikan niihin legginseihinsä.Discordissa toinen kuva Boitsusta (tavannut Magnificon. Onks toi eri päivältä vissiin? Pitkä takki Bojanilla)
Näyttää kyllä niin poikamaiselta, toisin kuin eräät.Löysihän se sen tunikan niihin legginseihinsä.
Sekoitat taas ihmiset, se että joku on itse kuntokuurilla ja pitää huolta ruokavaliostaan, ei tarkoita, että kommentoisi rumasti jonkun toisen painosta, Nacen haukkuja on nyt ihan joku muu ihminen.Eikö tämä tyyppi ole koko ajan ollut kommentoimassa ihmisten painosta? Ei saa syödä sitä sun tätä, kun paino kertyy.
Et taida olla maisteri.Mä ihmettelen, miten toi voi olla samalta päivältä kun on eri takki.
Mä olenkin nainen.Näyttää kyllä niin poikamaiselta, toisin kuin eräät.
Niinpä, näkyishän toi katukuvassa enemmän, jos paikkaansa pitäisi.Eivätkä ala, höpö höpö nyt.
Kato ne Matejin stoorit, oli sillä toi sama takki siinä kun oli Juren kanssa haastattelussa. Ulkotakki jonka ottanut pois päältä?Mä ihmettelen, miten toi voi olla samalta päivältä kun on eri takki.
Ei liity B:hen mitenkään, tuskin niin läheinen ystävä ja kollega edes on.Minäkin luulin että se saisi nyt jotain naisellista apua tuohon pukeutumiseensa siltä Dzejlalta, mutta nähtävästi ei.