vierailija
Eiköhän Bojan kampaisi sen harmaan raitansa piiloon tai värjäsi sen jos harmaat häntä ahdistaisivat. Ihme projisointia taas.
Lisäksi toi ei ole se pointti, kenenkään harmaantumisesta ei ole ok puhua. Ehkä nyt jonkun täysin valkopään mummon, muttei muiden.Ei se ole harvinaista, just luin ylen jutun että keskimäärin 40 vuotiaana alkaa harmaantuminen mutta osalla jo aiemmin. Olivat vielä haastatelleet useaa parikymppisenä harmaantunutta jotka eivät peittele harmaitaan somessa. Jos ihminen kuolee keskimäärin 80 vuotiaana ei ole mitenkään harvinaista että joku on elossa tuota vanhempana.
Mun mielestä pitää sitä noin kun on maininnut siitä toki. Se, mikä ei ole ok on mainita, että ohhoh, onpas taas harmaa lisääntynyt! Bojan ei ole itse sanonut sellaista.Eiköhän Bojan kampaisi sen harmaan raitansa piiloon tai värjäsi sen jos harmaat häntä ahdistaisivat. Ihme projisointia taas.
Kyse olikin sen valehtelusta, että harmaat olisi lisääntyneet, Bojania loukattiin.Eiköhän Bojan kampaisi sen harmaan raitansa piiloon tai värjäsi sen jos harmaat häntä ahdistaisivat. Ihme projisointia taas.
Niin, Ylen jutussa: ”Nuorena harmaantuminen ei ole yleinen ilmiö. Tavallisesti ensimmäiset harmaat hiukset löytyvät aikaisintaan kolmenkympin kieppeillä.”Ei se ole harvinaista, just luin ylen jutun että keskimäärin 40 vuotiaana alkaa harmaantuminen mutta osalla jo aiemmin. Olivat vielä haastatelleet useaa parikymppisenä harmaantunutta jotka eivät peittele harmaitaan somessa. Jos ihminen kuolee keskimäärin 80 vuotiaana ei ole mitenkään harvinaista että joku on elossa tuota vanhempana.
Aika hauska miten jaksat jankata tästä tunti kaupalla mutta kun täällä kirjotetaan oikeasti törkeitä solvauksia et sano mitään.Mun mielestä pitää sitä noin kun on maininnut siitä toki. Se, mikä ei ole ok on mainita, että ohhoh, onpas taas harmaa lisääntynyt! Bojan ei ole itse sanonut sellaista.
Niin tavallisesti. Silti moni harmaantuu jo aiemmin tai myöhemmin vaikka TAVALLISESTI se tapahtuu tuossa iässä.Niin, Ylen jutussa: ”Nuorena harmaantuminen ei ole yleinen ilmiö. Tavallisesti ensimmäiset harmaat hiukset löytyvät aikaisintaan kolmenkympin kieppeillä.”
Bojan oli 23. Ellei 21, kun teki Plastikan. Tai 20.
Kyllä sanon. Olin vähällä sanoa myös siitä Nacen kasvoarvostelusta JA sanoinkin silloin siitä ostarikävelykommentoinnista.Aika hauska miten jaksat jankata tästä tunti kaupalla mutta kun täällä kirjotetaan oikeasti törkeitä solvauksia et sano mitään.
”Nuorena harmaantuminen ei ole yleinen ilmiö.”Niin tavallisesti. Silti moni harmaantuu jo aiemmin tai myöhemmin vaikka TAVALLISESTI se tapahtuu tuossa iässä.
Sanoin myös vaatearvioinnista, mikset jankkaa siitä vastaan?Kyllä sanon. Olin vähällä sanoa myös siitä Nacen kasvoarvostelusta JA sanoinkin silloin siitä ostarikävelykommentoinnista.
No minä ainakin puutuin Nace kommenttiin, että näyttää ihan samalta kuin ennenkin, kun joku haukkui.Aika hauska miten jaksat jankata tästä tunti kaupalla mutta kun täällä kirjotetaan oikeasti törkeitä solvauksia et sano mitään.
Siis sinä, jolle puhuin tuossa Nace-vastauksessani.Sanoin myös vaatearvioinnista, mikset jankkaa siitä vastaan?
Niin. En katsonut niin aiheelliseksi sanoa samaa toista kertaa (kun sanoja ei edes jatkanut!!)No minä ainakin puutuin Nace kommenttiin, että näyttää ihan samalta kuin ennenkin, kun joku haukkui.
Kiitos, ainoa järkevä postaus koko iltanaHyvää yötä ja kuumia unia kaikille, myös tosishippareille![]()
Silti 20-25% miehistä alkaa harmaantua jo parikymppisenä, ei mitenkään harvinaista.”Nuorena harmaantuminen ei ole yleinen ilmiö.”
Mitä tarkoittaa?
Ei ole se pointti, lihominenkin on tosi tavallista ja sen kommentointi ihan yhtä tökeröä.Silti 20-25% miehistä alkaa harmaantua jo parikymppisenä, ei mitenkään harvinaista.
Eikö tämä tyyppi ole koko ajan ollut kommentoimassa ihmisten painosta? Ei saa syödä sitä sun tätä, kun paino kertyy.”Ohhoh, harmaat lisääntyneet” on saman tason kommentti kuin sanoa sama jonkun painosta. Ohhoh, onpas tullut kiloja lisää! Mut ihan ok, mä tykkään !”
Eivätkä ala, höpö höpö nyt.Silti 20-25% miehistä alkaa harmaantua jo parikymppisenä, ei mitenkään harvinaista.
Tuohon tukan harmaantumiseen ei voi vaikuttaa, jos se tulee geeneistä.Eikö tämä tyyppi ole koko ajan ollut kommentoimassa ihmisten painosta? Ei saa syödä sitä sun tätä, kun paino kertyy.
Mutta kun muutama sivu taaksepäin sanottiin ”Ei harmaannu 25:na, se on se pointti tässä.”Ei ole se pointti, lihominenkin on tosi tavallista ja sen kommentointi ihan yhtä tökeröä.
Eikö tämä tyyppi ole koko ajan ollut kommentoimassa ihmisten painosta? Ei saa syödä sitä sun tätä, kun paino kertyy.
Joo on ja muutenkin haukkuu koko ajan sitä sun tätä, todella putkinäköinen parasosiaalinen ihminen.Eikö tämä tyyppi ole koko ajan ollut kommentoimassa ihmisten painosta? Ei saa syödä sitä sun tätä, kun paino kertyy.