vierailija
Haukutte täällä itse kaikkea mahdollista, mutta Bojan on teille arka paikka.Niinpä, ei tossa kuvassa mitään lisäharmaita ole näkyvissä, mistähän keksi tänkin.
Haukutte täällä itse kaikkea mahdollista, mutta Bojan on teille arka paikka.Niinpä, ei tossa kuvassa mitään lisäharmaita ole näkyvissä, mistähän keksi tänkin.
Syö syö sä eläimistä teurasjätteet ja nahkapalatkin, jos et kerran pysty lihaa välttelemään.Nahka on parasta, hyvä käyttää kaikki ruhonosat. Sinä varmastikin olet oikea ruoantuhlaaja ja edistät ilmastonmuunnosta.
Ei mulla mitään ohjeita näy kiitos vaan.Peruuta pari sivua niin saat ohjeet, tolvana.
Tais mennä vati nurinHaukutte täällä itse kaikkea mahdollista, mutta Bojan on teille arka paikka.
Mistä nään kuvan? Vastatkaa nyt joku, voi hyvä hvetti ja kiitosSaa Boitsukka kyllä unohtaa isääntymisen aikeet, kun noin kireissä pöksyissä kulkee.
No eikä näytä, eikä hän edes ole.
Kuvista voi kieltäytyä.Jos se olis Dzelja niin kuvia olis jo netti täynnä. Ei se olis päässyt valokuvaajien ohi ilman kuvan kuvaa.
Sillä nyt on muutenkin sellaset keilareidet joiden välissä pussukoilla ei oo tilaa elää vapaastiSaa Boitsukka kyllä unohtaa isääntymisen aikeet, kun noin kireissä pöksyissä kulkee.
Saa Boitsukka kyllä unohtaa isääntymisen aikeet, kun noin kireissä pöksyissä kulkee.
DiscordMistä nään kuvan? Vastatkaa nyt joku, voi hyvä hvetti ja kiitos
No mut jokainen näkee, ettei ole hän, niin sikäli ei merkitystä.Kuvista voi kieltäytyä.
Huomattu on.Entä sitten? Ei ole silti soveliasta kommentoida tuollaista, täysi p4ska nimimerkillinen.
Hän ei ole mikään arvioitsija asiassa edes.Rauhoittukaa. D:tä ei selvästi B:n harmaat haittaa.
Onpas mutta mun Insta ei näytä mitään. Pimpanpää oli vastaus tolvanalle, tolvanaMiksi haukut, kuvitteletko, että muut on täällä sulle ohjeita antamassa, kun et selkeästikään ole edes Joksuista kovin kiinnostunut, kun ei edes ole omiin seurattuihisi tupsahtanut???
Eihän oo vaan siellä, kun jokainen voi katsoa instastakin, pöIIö.Discord
Ohjeet oli katsoa Matej avanzon instan kautta. Mikset seuraa matejia, eikö Joksut sittenkään oikeastaan kiinnosta?Onpas mutta mun Insta ei näytä mitään. Pimpanpää oli vastaus tolvanalle, tolvana
Mä haluan tatuoida ton viimesen lauseen pyllyposkeen.Onpas mutta mun Insta ei näytä mitään. Pimpanpää oli vastaus tolvanalle, tolvana
Bojanin harmaat on tosishippareiden suojeluspyhimyskohde numero 5.Tais mennä vati nurin
On joku ceepee cepari