V
vierailija
Vieras
Kohta? 5 kk päästä pian.Siltä vaikuttaa. Kohta rokitkin lähestyy ja promoa saatava
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kohta? 5 kk päästä pian.Siltä vaikuttaa. Kohta rokitkin lähestyy ja promoa saatava
Ei ole ollut.Bojanin popparinmässytys oli jo aiemmassa tiktokissa viime vuonna.
No onko muka, kun täällä väitetään, että ei, ja että fanit olis hakeneet vanhan videon tohon tumppujuttuun?
Niin kyllä minustakin tarkoittaa, on siis viesti, jos ovat nyt sen julkaisseet Jeren jutun perässä.Tarkoittaa se Kihertelivät K:n kanssa 2h48min ja Bojan huusi puhelimesta Janille, että kaivas sä esiin se meidänkin popcornivideo! Laitetaans faneille vähän viestiä, näytille, että edelleen on läheisyyttä minulla Jeren kanssa
Eli missä joksut tän on nyt juuri julkaisseet, nyt olen ihan pihalla?
Tarkoittaa se Kihertelivät K:n kanssa 2h48min ja Bojan huusi puhelimesta Janille, että kaivas sä esiin se meidänkin popcornivideo! Laitetaans faneille vähän viestiä, näytille, että edelleen on läheisyyttä minulla Jeren kanssa
Kohta? 5 kk päästä pian.
Niin kyllä minustakin tarkoittaa, on siis viesti, jos ovat nyt sen julkaisseet Jeren jutun perässä.
Oli kyllä viime lokakuussa edioineet saman pätkän videolle.Ei ole ollut.
mitä väliä kun se ei tarkoita mitään. Tai jos jotain tarkoittaa niin sitä että jokeripojat yrittää ratsastaa Kn ja Bessin siivellä jos kerran tarkoituksella julkaisevat popparin syönti videon just nyt
Eli hakevat huomiota taas K:n myötä, ei sen kummempi juttu.Kn videot on Bessin kanssa tehdyn biisin promoa jolla ei ole mitään tekemistä Jokrujen tai Bojanin kanssa.
JO julkaisi tiktok tilillään jonkun (vanhan?) videon jossa syövöt popkornia
tässä sulle se mitä on tapahtunut
Miksei sitten Bojan julkaissu omalla tilillåån häh? Hånhän se Mr Toppi on eikä koko jazzbändiNiin kyllä minustakin tarkoittaa, on siis viesti, jos ovat nyt sen julkaisseet Jeren jutun perässä.
Tarkoittaa se Kihertelivät K:n kanssa 2h48min ja Bojan huusi puhelimesta Janille, että kaivas sä esiin se meidänkin popcornivideo! Laitetaans faneille vähän viestiä, näytille, että edelleen on läheisyyttä minulla Jeren kanssa
Kärppä näyttää syötävän hyvältä noissa uusissa tiktokeissa, enää reilu tunti biisiin
Eli hakevat huomiota taas K:n myötä, ei sen kummempi juttu.
Sitä että jonkun mielestä popparivideoilla todellakin kommunikoidaan ja joksut yrittävät sillä tavalla saavuttaa jotain suuria hyötyjä.Mitä tää niinku käytännössä tarkottaa?
Ei vaan näyttävät mitä on tekeillä BTS.eli yrittävät lämmitellä tätä kulahtanutt shippiä kun ei muutakaan keksi
Ja miten ottaa ne Bessin jalat syleilyynsä. Nää on kyllä ihanat yhdessäNiin näyttää. Ne silmät! Ja ilmeikkyys!
Ei vaan näyttävät mitä on tekeillä BTS.
Miten toi tuo huomiota K:lta?Eli hakevat huomiota taas K:n myötä, ei sen kummempi juttu.
Eikun B viestii rakkautta Jereen minun tulkinnan mukaan.eli yrittävät lämmitellä tätä kulahtanutt shippiä kun ei muutakaan keksi
Ei vaan twinnaamalla näytetään keskinäistä läheisyyttä.eli ei ole twinnausta, nytkö se sitten myönnetään?