vierailija
Ovat ystäviä vain olleetkin.Höpsis. Voivat hyvinkin seurustella vielä.
Ovat ystäviä vain olleetkin.Höpsis. Voivat hyvinkin seurustella vielä.
En tykkää ton Kajn muista biiseistä, en kyllä olettanutkaan tykkääväni. Se Nissan bromsakin on täysin
Mä oon tykästynyt tähän. Videolla on muuten Axel naisten hepenissä.En tykkää ton Kajn muista biiseistä, en kyllä olettanutkaan tykkääväni. Se Nissan bromsakin on täysin
Jos se oisi parisuhde niin se ei selvästikään olisi millään tavalla julkinen juttu, koska heistä kumpikaan ei ole millään tavalla tuonut asiaa esiin. Bestis epäilemättä tietää että D yhdistetään jatkuvasti eri miehiin eikä varmasti paljastaisi oikeaa orastavaa suhdetta noin. Mutta kun kyse ei ole mistään mistä tarvitsisi olla hiljaa, hän voi tykkäillä mistä haluaa.Jaa et sen daamin best gay friend käy muuten vaan tykkäileen tiktokissa kaikki DB editit? Jep jep...
Justhan siellä tiktokissa mainittiin että on se tykännyt muistakin sellaisista joissa D on liitetty johonkin mieheen. Totta kai sitä nostetaan esiin just sellaset tykkäykset mitkä sitä omaa agendaa tukee, mutta ei se aina ole koko totuus.Jaa et sen daamin best gay friend käy muuten vaan tykkäileen tiktokissa kaikki DB editit? Jep jep...
Musta tää on pikemminkin todiste suhdetta vastaanJaa et sen daamin best gay friend käy muuten vaan tykkäileen tiktokissa kaikki DB editit? Jep jep...
Kaikki? Älä nyt taas paisuta tarinaa. Näitä oli tasan yksi kooste/video joulukuulta, joka koostui erillisistä kuvista. Tekijä laittoi kommentteihin, että "Marko Vuletic liked your photos". Tällehän ei tietty mitään todistetta ole ja vaikka olisikin, niin miten toi siis itse asiassa todistaisi suhteesta?Jaa et sen daamin best gay friend käy muuten vaan tykkäileen tiktokissa kaikki DB editit? Jep jep...
Eli mitään heidän välillään ei siis ole, pelkkä läppä.Tiktokissa kerrottiin myös että D itse oli tykännyt samasta videosta jossa D ja B oli yhdistetty toisiinsa
Puhut siis itsestäsi, ilmeisen hyvin näkyy ovat vain ystäviä.Kyllä on sloggikansalla rankkaa nyt ja kiire kieltää kaikki ilmeinen.
Ja tämäkin vailla todisteita. Ei ole varmuutta, että tili, jolla tästä oli tykätty, olisi ollut Dzejlan. Sen sijaan siellä on useampi kommentti, että hyvin epäuskottavaa, koska Dzejla ei koskaan ole halunnut tuoda yksityiselämäänsä julkisuuteen vaan pitänyt kaikki suhteensa aina hyvin salassa. Siksi siis todella epäuskottavaa, että olisi mennyt tällaisesta tykkäämään.Tiktokissa kerrottiin myös että D itse oli tykännyt samasta videosta jossa D ja B oli yhdistetty toisiinsa
Housuissas sulla on ilmeinen. Mulla vaan keittää niin yli tämä kun keksitään tarinoita joidenkin ihan pikkuasioiden nojalla ja sitten niitä vielä syötetään jatkuvasti tänne ja täältä eteenpäinkin. Ne juorutulin jututkin on ihan selvästi täältä lähtöisin, ei kukaan muu näitä harhaisia juttuja enää jatka.Kyllä on sloggikansalla rankkaa nyt ja kiire kieltää kaikki ilmeinen.
No mikäs nyt noin ottaa koville?On rankkaa, niin rankkaa.
Sinä voit vankalla kokemuksella kertoa.No mikäs nyt noin ottaa koville?
Sun peilissä on halpa lunttu.Seksuaalinen. Huohh. Halpa ja lunttumainen.
Kukahan tämäkin on mahtanut kirjoittaa, palstamamma? Tiedoksesi, että Erika vetoaa todella paljon myös naisiin ja varmaan myös miehiinkin, tosin ei tiukkapipoisiin moraalinvartijoihin ja tradwife-perseilijöihin. Et ole kyllä yhtään Erikaa seurannut, jos mielestäsi hänessä ei ole kepeyttä. Hän on fiksu ja hauska ja hänessä on rutkasti itseironiaa. Se tekee hänestä nimenomaan seksikkään. Tunkkaista on vain sun ajattelusi.Kukaan mies ei pidå Erikaa seksipommina, vaikka yrittåä sellaiseksi itseään brändätä. Erikassa ei ole yhtään kepeyttä. Tunkkainen hahmo
Ne pitää kattoa musavideon kanssaEn tykkää ton Kajn muista biiseistä, en kyllä olettanutkaan tykkääväni. Se Nissan bromsakin on täysin
Täällä syntyy aina päättymätön sloggijuna mistä tahansa triviasta.Kyllä on sloggikansalla rankkaa nyt ja kiire kieltää kaikki ilmeinen.
Joo tähän se todellisuudesta irti oleva iskulause on.Erika on nössömiehen kauhistus. Ja ehkä nössönaisten myös.
Mikä ihmeen heitto tämäkin on. Ihanko tosissaan rinnastat Erikan ja tämän "viskiritun"?Joo tähän se todellisuudesta irti oleva iskulause on.
Kontulan Helmen viriili Viskiritu 59v on myös kaikkien nössyköiden kauhistus.
On se sen tili. Sen sisko on tägännyt d:n omiin videoihinsa juuri tuolle tilille.Ja tämäkin vailla todisteita. Ei ole varmuutta, että tili, jolla tästä oli tykätty, olisi ollut Dzejlan. Sen sijaan siellä on useampi kommentti, että hyvin epäuskottavaa, koska Dzejla ei koskaan ole halunnut tuoda yksityiselämäänsä julkisuuteen vaan pitänyt kaikki suhteensa aina hyvin salassa. Siksi siis todella epäuskottavaa, että olisi mennyt tällaisesta tykkäämään.