vierailija
ja toivottavasti on jo tulossaBojanin kanssa vain, onneksi olo siitä ulottuu näkemisten väleillekin
ja toivottavasti on jo tulossaBojanin kanssa vain, onneksi olo siitä ulottuu näkemisten väleillekin
Bojanin yhdistäminen Ismo alankoon... jatkoa kaikelle "B pukeutuu 70-luvun mummolan verhoihin ja käppäilee lavalla kuin vanha papparainen"-juttuihin.Miten niin?
Joku 100-200 shipparia K:n fandomissa kuulostaa aika realistiselta. Eli noin yksi per 5000 fania.Ei se keskustelu, vaan määrästä oli kyse. Jos noista sadasta vaikka puolet shippaa, niin se shippi on aika marginaalinen. Tumpun ja Jodelin kuviot tiedän.
Ismo Alanko on muodikas hopeakettu.Bojanin yhdistäminen Ismo alankoon... jatkoa kaikelle "B pukeutuu 70-luvun mummolan verhoihin ja käppäilee lavalla kuin vanha papparainen"-juttuihin.
B:n lavapukeutuminen ja lavaolemus nyt vaan sattuu hönkivän vahvasti 70-lukua, mikäs siinä.Bojanin yhdistäminen Ismo alankoon... jatkoa kaikelle "B pukeutuu 70-luvun mummolan verhoihin ja käppäilee lavalla kuin vanha papparainen"-juttuihin.
Mitä olen keikoilla käynyt ja muiden fanien kanssa jutellut, niin kaikki ei edes tiedä, että kuka on Bojan.Joku 100-200 shipparia K:n fandomissa kuulostaa aika realistiselta. Eli noin yksi per 5000 fania.
Kuka kehtaa morkata Ismo AlankoaIsmo Alanko on muodikas hopeakettu.
Ilmankos Joksut vetoaa 70 luvun nuoriin suomessa.B:n lavapukeutuminen ja lavaolemus nyt vaan sattuu hönkivän vahvasti 70-lukua, mikäs siinä.
Häh? Kaikki normaalin ikäiset on fanittaneet Ismoa. Jos et olet pieni ja kokematon.Ismo Alanko? Ootko jotain sata vee?
Joo, siksi mä kirjoitin, että Tumpun kuviot on mulle tuttuja. Ei se shippaajien määrä silti mikään päätä huimaava ole, vaan pienestä fandomista on kyse. Ei siinä mitään pahaa ole, ei kaiken tarvitse olla suurta ja ihmeellistä.Tumpussa ja Twitterissä on niin kv-shippaajia, jotka ei näissä suomi alustoilla ole.
Normaalin ikäiset? Eli sata vuotiaat?Häh? Kaikki normaalin ikäiset on fanittaneet Ismoa. Jos et olet pieni ja kokematon.
Mikä on normaalin ikäinen?Häh? Kaikki normaalin ikäiset on fanittaneet Ismoa. Jos et olet pieni ja kokematon.
Siitä huolimatta shippaajat ovat oikeasti vain murto-osa Kärtsän faneista. Plus se shippaaminen tuntuu olevan monelle kevyttä hupia. Ei sitä tosissaan tosissaan taida monikaan ottaa.Tumpussa ja Twitterissä on niin kv-shippaajia, jotka ei näissä suomi alustoilla ole.
Häh? Et tiedä millainen livebändi Siekkarit oli aikoinaan!? Käärijä hengästyisi vain katsellessaan heitä. Eihän sillä kunto riitä.Bojanin yhdistäminen Ismo alankoon... jatkoa kaikelle "B pukeutuu 70-luvun mummolan verhoihin ja käppäilee lavalla kuin vanha papparainen"-juttuihin.
No että Ismon ura on tuttua.Mikä on normaalin ikäinen?
Minä kyllä fanitin Olavi Virtaa, Ismo oli nuorempien juttu.Häh? Kaikki normaalin ikäiset on fanittaneet Ismoa. Jos et olet pieni ja kokematon.
Noloa heille.Mitä olen keikoilla käynyt ja muiden fanien kanssa jutellut, niin kaikki ei edes tiedä, että kuka on Bojan.
Juu ja miten se vertautuu pieneen ja kokemattomaan Mielenkiintoista.Mikä on normaalin ikäinen?
Mikä siitä iästä tekee normaalin?No että Ismon ura on tuttua.
Eeei. Etkö oikein osaa laskea? Vai ootko itse sata 30v päästä?Normaalin ikäiset? Eli sata vuotiaat?
Juu. Onhan Bojan toki niin kuuluisa ja vaikutusvaltainen, että onkin tosi sivistymätöntä olla hänestä tietämätön. (s)Noloa heille.
No se, että Ismon ura on tuttu!!Mikä siitä iästä tekee normaalin?
No ei se ole. B ei ole mikään superjulkkis, jonka jokainen tuntisi. Kaikki K:n fanit ei edes seuraa viisuja.Noloa heille.
Tää on niin sua, kaikki paitsi sun omat kokemukset ja mielipiteet jakavat on epänormaaleja. Minä minä minä.No että Ismon ura on tuttua.