K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse kyllä käsitin keikalla olleiden jutuista sen olleen K:n vitsi.
Luultavasti vitsiä, mutta näin videon siitä ja sanoi sen niin erilailla kuin aiemmin, niin voi siinä olla osa totuuttakin. Ehkä mahdollisesti vähentävät H:n osuutta tai jotain. Mun puolesta Micmac saiskin jäädä pois, vanhemmista löytyy niin paljon parempia biisejä.

vierailija
Luultavasti vitsiä, mutta näin videon siitä ja sanoi sen niin erilailla kuin aiemmin, niin voi siinä olla osa totuuttakin. Ehkä mahdollisesti vähentävät H:n osuutta tai jotain. Mun puolesta Micmac saiskin jäädä pois, vanhemmista löytyy niin paljon parempia biisejä.
En minäkään usko, että Härtsä jää keikoilta kokonaan pois, mutta hyvinkin voi pitää paikkansa tuo, että hän rupeaa tekemään taas myös jotain Kärtsän sanoin "oikeita hommia".

vierailija
En minäkään usko, että Härtsä jää keikoilta kokonaan pois, mutta hyvinkin voi pitää paikkansa tuo, että hän rupeaa tekemään taas myös jotain Kärtsän sanoin "oikeita hommia".
Harmi jos nähdään häntä vähemmän mut ymmärrän Härtsää jos haluaa tehdä omankin alan hommia välillä. Ehkä tuo rooli voi olla pidemmän päälle vähän väsyttävä kun ei soita eikä laula tms. Toki nyt on Baila, joka on kyllä varsin kiva biisi. 😀

vierailija
Ei Micmac mikään yhteisbiisi ole. K on esittänyt sitä soolona ennenkuin H tuli kuvioihin. Tekevät aina vain tuon typerän tanssin yhdessä.

vierailija
Nähtävästi Häärijä ei ole tehnyt Häärijänä K:n keikkojen/toiminnan ulkopuolella kovin paljon itsenäisesti keikkoja esim. sketsejä? Aika sidoksissa siis K:n toimintaan, joten ei varmaan pystytä roolia tuosta kovin lavalla kasvattamaan mitä se nyt on siis ollut.

vierailija
Nähtävästi Häärijä ei ole tehnyt Häärijänä K:n keikkojen/toiminnan ulkopuolella kovin paljon itsenäisesti keikkoja esim. sketsejä? Aika sidoksissa siis K:n toimintaan, joten ei varmaan pystytä roolia tuosta kovin lavalla kasvattamaan mitä se nyt on siis ollut.
On se kyllä niin sidoksissa K:hon ja ois aika hiljaset omat keikat, jos H nyt alkais yhtäkkiä puhumaan😂 Ja se on niin olennainen osa H:ta. Voisko olla, että jos K vähän himmailis taas kevään tai sitten se tulossa oleva mysteerijuttu on joku aikaa vievä projekti ja H sen takia menis oikeisiin töihin. Eiköhä toi kuitenkin ollut ihan sitä normaalia lavaspiikkiä ja K-hahmoa, joka antaa vähän väliä kaikille potkut😁

vierailija
Tosin aikamoisia tunteita näyttää herättävän tuo Novi Sadin keikan siirtäminen, kun lukee kommentteja Joksujen postauksen alta. Kummankin puolen syy toki ymmärrettävä. Onneksi Joksut mahdollisti lipun vaihtamisen ulkkareille Belgradiin. Paljonko lienee noita faneja sitten liikkeellä?
Näyttää kyllä kieltämättä vähän kiusallisilta nämä suivaantuneet viestit, kun ohessa on serbialaisten laittamia sydänrivejä ja suuria kiitoksia. Ymmärrän todella hyvin että ottaa päähän jos on jo matkasuunnitelmat tehtynä, mutta se riski on tietty aina keikkareissuissa. Keikka kun voi peruuntua vaikka sairastapauksen vuoksi tosi äkillisestikin, eikä sellaisellekaan mitään mahda. Tässäkin on ihan varmasti kaikki osapuolet kuvitelleet, että kaupungin tilanne rauhoittuisi, mutta kun ei siltä vielä eilenkään näyttänyt, niin peruttavahan se oli. Sit tietysti ärsyttää lisää, jos ensi viikolla onkin ihan rauhallista, mutta eipä sille mitään enää mahda, se päätös on vaan jossain vaiheessa tehtävä. Mutta mä luulen että tässä on kyllä ihan joku muu taho ollut aloitteellinen. Tuskin joksut, jotka eivät ole edes siellä paikan päällä, ovat lähteneet tiedustelemaan että pitäiskö siirtää. Eiköhän keikkapaikka tai muu järjestämisestä vastaava toimija ole puntaroinut turvallisuustilannetta ja toiminut sen mukaan. Voihan siellä olla ihan kaupungin antamia ohjeistuksia yleisötilaisuuksista.

vierailija
Mä en usko et kielellä on merkitystä, biisi vaan on niin hyvä. Yleisesti slovenian -ja serbiankieliset on olleet suositumpia. Mut ainakin omaan makuun ne on olleet parempia biisejäkin. Tosin uusimmat englanninkieliset (Schlager, Stephanie ja Lips) on olleet hyviä kaikki. Toivon että Schlagerkin julkaistaan jossain vaiheessa vielä!
Samaa mieltä, se vaan toimii! Lips olisi varmasti kärjessä millä kielellä hyvänsä.

Eikös se B vähän lupaillut Schlageria seuraavalle levylle (tai ainakin jollekin tulevalle)? Ehkä se ei tosiaan tähän kokonaisuuteen olisi ihan asettunutkaan, vaikka levyllä onkin monenlaista tunnelmaa.

vierailija
Näyttää kyllä kieltämättä vähän kiusallisilta nämä suivaantuneet viestit, kun ohessa on serbialaisten laittamia sydänrivejä ja suuria kiitoksia. Ymmärrän todella hyvin että ottaa päähän jos on jo matkasuunnitelmat tehtynä, mutta se riski on tietty aina keikkareissuissa. Keikka kun voi peruuntua vaikka sairastapauksen vuoksi tosi äkillisestikin, eikä sellaisellekaan mitään mahda. Tässäkin on ihan varmasti kaikki osapuolet kuvitelleet, että kaupungin tilanne rauhoittuisi, mutta kun ei siltä vielä eilenkään näyttänyt, niin peruttavahan se oli. Sit tietysti ärsyttää lisää, jos ensi viikolla onkin ihan rauhallista, mutta eipä sille mitään enää mahda, se päätös on vaan jossain vaiheessa tehtävä. Mutta mä luulen että tässä on kyllä ihan joku muu taho ollut aloitteellinen. Tuskin joksut, jotka eivät ole edes siellä paikan päällä, ovat lähteneet tiedustelemaan että pitäiskö siirtää. Eiköhän keikkapaikka tai muu järjestämisestä vastaava toimija ole puntaroinut turvallisuustilannetta ja toiminut sen mukaan. Voihan siellä olla ihan kaupungin antamia ohjeistuksia yleisötilaisuuksista.
Meinaatko että kukaan ärsyyntyneistä ei ole paikallinen fani joka oli innoissaan viimeinkin päästä keikalle ens viikolla, ja että vain ulkkari voi olla pettynyt?

vierailija
Meinaatko että kukaan ärsyyntyneistä ei ole paikallinen fani joka oli innoissaan viimeinkin päästä keikalle ens viikolla, ja että vain ulkkari voi olla pettynyt?
No sinne kirjoittaneet ärsyyntyneet on juuri niitä jotka ovat muualta tulossa. Serbiaksi siellä on lähinnä kiitoksia bändille. Totta kai siitä on pettynyt varmaan ihan jokainen jolla lippu on, mutta ne paikalliset taitaa ymmärtää syyn.

vierailija
Kattelin just keikkapaikan instaa ja sieltä on huomisenkin esiintyjä siirretty maaliskuulle. On tainnut tosiaan lähteä sieltä päästä eikä bändeiltä.

vierailija
Kattelin just keikkapaikan instaa ja sieltä on huomisenkin esiintyjä siirretty maaliskuulle. On tainnut tosiaan lähteä sieltä päästä eikä bändeiltä.
Okei varmaankin sit näin. Vähän ärsyttää, että fanit varsinkin instassa on heti syyttämässä Joksuja tuosta ja kuinka lyhyellä varoitusajalla oli. Eivät tulleet ajatelleeksi, että keikkapaikka olisi ollut aloitteellinen. Ymmärrän, että harmittaa, mutta tää siirto ei nyt taida olla Joksujen vika

vierailija
Itse kyllä käsitin keikalla olleiden jutuista sen olleen K:n vitsi.
Taitaa Kärpän keikkakaklenteri ensi vuodelle olla niin paljon kevyempi, että ehkä Härtsän ei kannata roikkua toimettomana. Kun mehän emme tiedä mikä se aikaa vaativa juttu Kärpällä on. Ja voihan olla, että H oli alkujaankin sopinut työnantajansa kanssa olevansa vain vuoden pois.

vierailija
Venäläisiä ainakin noi äänekkäimmät kitisijät.
Niinpä olikin, joku innokas poliitikon alku. Jotenkin tollanen kansallismielinen venäläinen nuori mies ei vaikuta yhtään joksujen fanilta, mutta mistäpä näitä koskaan tietää. Sillä oli highlighteissa kuitenkin joksujen edelliseltä novi sadin keikalta videoita (oli kuvannut maanisesti lähinnä bojania :D)

vierailija
Taitaa Kärpän keikkakaklenteri ensi vuodelle olla niin paljon kevyempi, että ehkä Härtsän ei kannata roikkua toimettomana. Kun mehän emme tiedä mikä se aikaa vaativa juttu Kärpällä on. Ja voihan olla, että H oli alkujaankin sopinut työnantajansa kanssa olevansa vain vuoden pois.
Niin se sano viime vuonnakin, mutta ihan hirveän paljon kevyemmäksi ei kalenteri muodostunut😅 Äijä on niin kova painamaan duunia, että saa nähdä osaako ottaa rauhallisemmin.

vierailija
Mä huomasin myös ja näillä oli yhteisenä tekijänä sama tapahtumajärjestäjä, se gig stix. Sekin on voinut ehdottaa siirtoa. Se toinenkin esiintyjä on vissiin suosittu bändi, vaikka vissiin aika erityyppinen, ja voisin kuvitella että molemmissa olisi mahdollisesti jonotusta tai muuta ihmismassaa, jonka turvallisuutta ei ehkä illalla pystytä takaamaan. Kaikkia tapahtumia ei kuitenkaan oo peruttu, niin arvelen että kyse on just yleisön ja tilaisuuden luonteesta.

vierailija
Mä huomasin myös ja näillä oli yhteisenä tekijänä sama tapahtumajärjestäjä, se gig stix. Sekin on voinut ehdottaa siirtoa. Se toinenkin esiintyjä on vissiin suosittu bändi, vaikka vissiin aika erityyppinen, ja voisin kuvitella että molemmissa olisi mahdollisesti jonotusta tai muuta ihmismassaa, jonka turvallisuutta ei ehkä illalla pystytä takaamaan. Kaikkia tapahtumia ei kuitenkaan oo peruttu, niin arvelen että kyse on just yleisön ja tilaisuuden luonteesta.
Jep, tuolla on monen esiintyjän kohdalla merkintä siirrosta tai perumisesta just tän viikonlopun ja ensi viikon osalta. https://new.gigstix.com/

Yhteistyössä