K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai, mun mielestä se on nimenomaan ollut hyvän mielen paikka ilman mitään jankkauksia ja haukkumisia. Itse oon siellä kirjoitellut silloin tällöin, kun olen ehtinyt. Lukemassa käyn joka päivä ja tänäänkin jo laskujeni mukaan 14 tyyppiä osallistunut keskusteluun. Tuskin millään näillä palstoilla on aikohin sen enempää aktiivikirjoittajia ollut keskellä arkipäivää, jos ei mitään erityistä ole juuri tapahtunut.
Sinulla sitten jäänyt tietyt piilokuttuilut ja toisten shippauksen ankeutukset huomaamatta, viime aikoina ei ole tainnut olla kylläkään.

vierailija
Biisejä on voitu aloittaa silloin muutama vuosi sitten ja sit sanoja muokattu nyt lähempänä. Kuten sanottu bändeillä ja artisteilla on paljon biisejä ns pöytälaatikoissa ja sit jos sopiva hetki tulee niin niitä aletaan koota biiseiksi. B on voinut jotain Bluzan sanoja keksiä jo silloin vuonna 2018 ja sit se on jäänyt luonnoksena jonnekin laatikkoon
Joo toi on todella tyypillistä että albumia tehdessä tulee käyttöön vanhat luonnokset. Ja ”matkamuistot” viimeiseltä 1,5 vuodelta voi olla myös puhtaasti musiikillisia, sävellykseen liittyviä joissain biiseissä.

vierailija
Biisejä on voitu aloittaa silloin muutama vuosi sitten ja sit sanoja muokattu nyt lähempänä. Kuten sanottu bändeillä ja artisteilla on paljon biisejä ns pöytälaatikoissa ja sit jos sopiva hetki tulee niin niitä aletaan koota biiseiksi. B on voinut jotain Bluzan sanoja keksiä jo silloin vuonna 2018 ja sit se on jäänyt luonnoksena jonnekin laatikkoon
Tietenkin on, sehän on selvää. Huvittavaa vain, että nyt korostavat haastatteluissa että biisit ovat vanhoja, vaikka sanat selvästi on inspiroituneet Lontoon ajalta.

vierailija
Jep, noilla molemmilla on Käärijän lisäksi mun pitkäaikaisia suosikkeja, joita näkee harvemmin, niin vaikee valinta. Milloin ne päiväkohtaiset esiintyjät ilmotetaan? Onko vasta keväällä?
Yleensä keväällä joo aikasintaan. Jollain festarilla tais olla viimevuonna ainakin sellanen systeemi, että voi ostaa ennakkoon yhen päivän lipun ja sit valita päivän, kun ne päiväkohtaset aikataulut julkistetaan. Jos siis oikein muistan🤔

vierailija
Tulee mieleen, että onko tarkoitus hillitä tulkintoja sillä, että siirretään biisien synnyn painopistettä menneisyyteen päin.
Näin sen itsekin tulkitsen. Eihän biisejä muuten tarvitsisi selitellä tai alkupistettä korostaa. En vain ymmärrä, miten ei muka tajunneet että noita yhdistetään viime kevään ja kesän spottauksiin ja juoruihin.

vierailija
Joksujen keikat on niin toisintoja. B opetellut peilin edessä yhdet välispiikit ulkoa, joita toistaa joka keikalla sanasta sanaan. Vaatteetkin nykyään lähes verkkariosastoa ja jostain syystä ne kilpailee kenellä on likaisin tukka. Ainoa jännitys on pysyykö B:llä pää kasassa. Fanit kirkuu heti kun joku Joksu seisoo toisen vieressä. Sitten jaetaan niitä keski-ikäisen stalkkerifanin kuvaamia videoita, joissa B on koko keikan ajalta niin läheltä, että katsojaakin ahdistaa B:n vaivautuneita ilmeitä katsoessa. Ei ole ollut ikävä.
En ihan nyt kaikkea allekirjoita, mutta on tässä jotain tottakin. 😁
Toisaalta kun on uusia kappaleita, ei varmaan kuulla tarinaa eristyksissä olevasta mökistä. Mielenkiintoista seurata, mitä uutta tulee tilalle.

vierailija
Sinulla sitten jäänyt tietyt piilokuttuilut ja toisten shippauksen ankeutukset huomaamatta, viime aikoina ei ole tainnut olla kylläkään.
Joo kyllä siellä munkin mielestä on sitä ilkeäsävyistä töksäyttelyä ja en oo ite kokenut useinkaan mukavaksi paikaksi. Ehkä se sitten on vaan se joidenkin jatkuvasti kirjoittavien tyyli kommentoida, jota en ymmärrä.

vierailija
Joo kyllä siellä munkin mielestä on sitä ilkeäsävyistä töksäyttelyä ja en oo ite kokenut useinkaan mukavaksi paikaksi. Ehkä se sitten on vaan se joidenkin jatkuvasti kirjoittavien tyyli kommentoida, jota en ymmärrä.
Ihmiset saattaa välillä kirjoittaa vähän huolimattomasti ja viesti kuulostaa tylymmältä kuin on tarkoitus.. Tätä samaa tapahtuu kaikilla palstoilla ja jos on tarpeen, asian voi ottaa puheeksi. Yleensä selviää sillä ja sisältöjä ja sanomisia tarkennetaan ja yleensä kyse ei ole todellakaan mistään kuittailusta.
Huumorilla tuolla Discordissa monet kirjoittaa ja se kannattaa pitää mielessä. Ihmiset on yleensä ihan kilttejä ja ystävällisiä toisilleen, varsinkin kun siihen antaa tilaisuuden. Ei kannata olettaa aina pahinta muista, varsinkaan jos ei vaivaudu itse keskustelemaan.

vierailija
Ihmiset saattaa välillä kirjoittaa vähän huolimattomasti ja viesti kuulostaa tylymmältä kuin on tarkoitus.. Tätä samaa tapahtuu kaikilla palstoilla ja jos on tarpeen, asian voi ottaa puheeksi. Yleensä selviää sillä ja sisältöjä ja sanomisia tarkennetaan ja yleensä kyse ei ole todellakaan mistään kuittailusta.
Huumorilla tuolla Discordissa monet kirjoittaa ja se kannattaa pitää mielessä. Ihmiset on yleensä ihan kilttejä ja ystävällisiä toisilleen, varsinkin kun siihen antaa tilaisuuden. Ei kannata olettaa aina pahinta muista, varsinkaan jos ei vaivaudu itse keskustelemaan.
Huumorin varjolla on helppo heittää piikkejä.

vierailija
En ole siellä enää ja kerroin nyt vaan mikä mielikuva minulla on. Huumorilla heitetyt letkautukset olisi just hauskoja, mutta koin että niin paljon oli suoraa kettuilua. En palaa enää asiaan ja hyvä, jos siellä viihdytte.

vierailija
Minusta siellä on ollut oikein hyvää ja mukavaa keskustelua enkä ole huomannut mitään ilkeäsävyistä. Kaikki eivät toki aina kaikesta pidä ja voivat sen sanoakin, mutta ei siellä mitään pahansuopaista kirjoittelua ole ollut laisinkaan. Ehkä osa ihmisistä sitten vaan ovat sellaisia, että näkevät ilkeyttä kaikkialla, myös siellä missä sellaista ei ole.

vierailija
Nonnii. Täällä sitten on näköjään päästy taas palstan pääaiheeseen eli Discordin (tai muiden palstojen) haukkumiseen. Kannatti tulla vilkaisemaan 🙃 Tänään kun on noita keikkojakin niin oletin, että niistä olis jo jotain vinkkiä, mutta nehän taitaa olla ihan sivuasioita...

Yhteistyössä