vierailija
Laittoi B viimeksi Jerellekin pelkän sydämen. Ei lukenut brother enää.Älä unohda että laittoi ””
Laittoi B viimeksi Jerellekin pelkän sydämen. Ei lukenut brother enää.Älä unohda että laittoi ””
Kuten K tuossa reelsissä sanoo: "ette tiiä kaikkea".Kaverina huom.
Eikö viimeisin ollut ne synttärionnittelut ja siinä luki brader eikä ollut sydäntä.Laittoi B viimeksi Jerellekin pelkän sydämen. Ei lukenut brother enää.
Jojoo, ihan kaverina K myös kutsui J-hotin makuuhuoneeseensa.Kaverina huom.
Ei ollut I got flowers stoori ollut ton jälkeen ja go listen Jere’s album.Eikö viimeisin ollut ne synttärionnittelut ja siinä luki brader eikä ollut sydäntä.
Olin ihan unohtanut tämä. Tämähän on jatkunut jo pitkäänJojoo, ihan kaverina K myös kutsui J-hotin makuuhuoneeseensa.
Eli kyseessä yhtä hyvä ystävä kuin mäkihyppääjä kun molemmille sydämet.Ei ollut I got flowers stoori ollut ton jälkeen ja go listen Jere’s album.
Vitsillä tietysti.Kuten K tuossa reelsissä sanoo: "ette tiiä kaikkea".
Punaisen sydämen keraEi ollut I got flowers stoori ollut ton jälkeen ja go listen Jere’s album.
Jeren kanssa on something more.Eli kyseessä yhtä hyvä ystävä kuin mäkihyppääjä kun molemmille sydämet.
Tai sit Boitsu on nyt rakastunut tähän mäkihyppääjään. Noh, sydän vie minne vie.Eli kyseessä yhtä hyvä ystävä kuin mäkihyppääjä kun molemmille sydämet.
Boitsu kuuluu lopulta silti Härtsälle, forever and ever! Ei mitkään Jelci-mäkihyppääjät sitä oikeasti vie.Tai sit Boitsu on nyt rakastunut tähän mäkihyppääjään. Noh, sydän vie minne vie.
No eihän ollut, Kärtsällä ja Johanneksella on something moreVitsillä tietysti.
Niin no siksipä itse en lampaana mitään kahden päivän lippua osta vielä, eikä tartte nähdä kuin joksut. Pitää tietää myös se päivä, koska pe olisi enemmän ongelma tulla kauempaa.Festarit on aina loppujen lopuksi karjalaumameininkiä.
Mäkihyppääjä on kaikkien joksujen kaveri, ei mikään B:lle special something more ystävä.Eli kyseessä yhtä hyvä ystävä kuin mäkihyppääjä kun molemmille sydämet.
Onko ne jotkut maatilafestarit, kun paikka täynnä nautoja ja nyt lampaitakin?Niin no siksipä itse en lampaana mitään kahden päivän lippua osta vielä, eikä tartte nähdä kuin joksut. Pitää tietää myös se päivä, koska pe olisi enemmän ongelma tulla kauempaa.
B on antanus sille lempinimen ja laiitelee sydämiä sen postauksiin. <3 Mut oon samaa mieltä sun kanssa, B pitää oikeat suhteensa poissa median silmistä... tiedätte kehen viittaan (viittaan Härtsään)Mäkihyppääjä on kaikkien joksujen kaveri, ei mikään B:lle special something more ystävä.
Tuleekohab Hevisaurus sinne?Onko ne jotkut maatilafestarit, kun paikka täynnä nautoja ja nyt lampaitakin?
Niinpä. Kuumaa pääsi myös Kärtsän biisin. Niin ihanaaNo eihän ollut, Kärtsällä ja Johanneksella on something more
Loukkaat HäärijääB on antanus sille lempinimen ja laiitelee sydämiä sen postauksiin. <3 Mut oon samaa mieltä sun kanssa, B pitää oikeat suhteensa poissa median silmistä... tiedätte kehen viittaan (viittaan Härtsään)
Tulee tieteenkin, onhan ne dinofestitTuleekohab Hevisaurus sinne?
Eihän ollut?Dinosaurockin instassa esittely jo Joksuista