K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja taas mennään Ei taida paljoa biisit kiinnostaa vaan kuka panee ketä
Päinvastoin. Musiikki on pääasia lavalla ja mielelläni keskittyisin. Siksi mietinkin vieläkö Joksut päättävät tuoda lavakoreografiassa esiin jotain Jance-tyyppistä kiehnäämistä. Tai tuodaanko lavalle jotain uusia muuveja vai mennäänkö samalla kaavalla kuin ennenkin.

vierailija
Esim vihjaili kovin innoissaan jonkun tulevan Sloveniaan Ja tähän shipparit nimenomaan tarttui
Sehän oli monta kuukautta sitten. Miten se liittyy levyn proamiseen? Väitätkö ihan tosissasi, että sillä olisi mitään vaikutusta levyn kuuntelijamääriin, että muutama shippari odottaa K:n Slovenian reissua? Miten ihmeessä se kasvattaisi kuuntelijalukuja?

vierailija
Häneltä pyydettiin siinä vastausta K:n videoon, missä K itse otti ensin esille Sloveniaan tulemisen. Ei B vaan randomisti laittanut sitä videota someen. Ja kutsui K:ta brotheriksi myös siinä.
Anna mun nauraa, K:lta kysyttiin tuleeko, sanoi kyllä joskus ja B otti siitä kaiken irti, kun häneltä kysyttiin samaa. Oikein painotti, että joku on tulossa Sloveniaan.

vierailija
Olen eri, mut et osaa siis vastata. Jos olis halunnut tuoda shippiä esille, hänellä olis ollut elämänsä tilaisuus somettaa Kyprokselta. Bluzaa oltiin juuri julkaisemassa ja levy tulossa. Ei somettanut yhtään mitään. Sen sijaan on sanonut haastatteluissa ennen ja jälkeen reissun että häntä on häirinnyt se, kun heitä on luultu pariksi. Että melko huonosti hoitaisi hommansa jos olis tarkoitus nostaa shippiä esiin.
Joidenkin mielestä sekin on shipin esille tuontia, kun B laittoi päälleen Käärijä paidan. Kaikkea typerää ihmiset keksiikin.🙄

vierailija
Anna mun nauraa, K:lta kysyttiin tuleeko, sanoi kyllä joskus ja B otti siitä kaiken irti, kun häneltä kysyttiin samaa. Oikein painotti, että joku on tulossa Sloveniaan.
Näin se munkin mielestä meni, en tiiä K:n haastattelusta mitään, mutta B kyllä painotti tota!
Häneltä kysyttiin sitä ja odotettiin jotain kivaa vastausta. Jos ei olidi kommentoinut tuohon Slovenia-asiaan mitään, niin siitäkös olisi poru alkanut. Sitten olisi huudettu ettei B:tä enää K ystävänä kiinnosta jne. Näissä ei voi koskaan voittaa.

Yhteistyössä