K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta tuo Joksujen juhlissa oleva tyttö näyttää enemmän siltä alarivin tytöltä. Mutta en osaa sanoa varmaksi. Voihan hänellä olla useampikin ystävä siltä luokalta, vaikka joku heistä sattuisi olemaan myös tyttöystävä.
Just muistelin että jan taisi sanoa jossain viisuhaastattelussa että vain yksi koulukaveri pitää yhteyttä ja siltä tais saada sen eurovizijan paidan. En kyllä muista oliko siinä kyse yliopiston kavereista vai aiemmista. Saattoi toki olla lievää liioittelua mukana mutta kivaha se on jos joku sieltä menneisyydestä on tullut taas kohdalle.

vierailija
Lipsin sanat on kirjoitettu elokuussa Summer Wellin jälkeen, onko siinä olleet muka Jeren huulet päällimmäisenä mielessä... Toisaalta samalla viikollahan oli Szigetissä se Petran haastattelu, jossa Bojan intoili colder monthsista ja siitä, kuinka soittelevat a lot...

vierailija
SBJ ja Bluza eivät kyllä mitenkään ole K shippiä Tai kai näitä voi katsoa ihan minkä tahansa shippilasien läpi, mutta ei se niistä haaveista kyllä totta tee.
En itse shippaa, mutta sen verran seuraan, että todellakin fandomissa yhdistettiin noita biisejä K:hon. Osa tosissaan ja osa vähemmän. Sehän siinä epämääräisyydessä ja sukupuolineutraalisuudessa oli tarkoituskin. Enkä siis itse usko, että K ja B ovat olleet koskaan kuin ystäviä.

vierailija
En itse shippaa, mutta sen verran seuraan, että todellakin fandomissa yhdistettiin noita biisejä K:hon. Osa tosissaan ja osa vähemmän. Sehän siinä epämääräisyydessä ja sukupuolineutraalisuudessa oli tarkoituskin. Enkä siis itse usko, että K ja B ovat olleet koskaan kuin ystäviä.
Huoh. Siellä yhdistetään ihan kaikki K:hon ja K:n tapauksessa B:hen.

vierailija
Eri, mutta juuri niin. Kyllähän tästä on keskusteltu twitterissä ja foorumeilla ja juttuun on törmänneet esim. ne, joita kiinnostaa Sadieen liittyvät jutut, mutta ei tunne Jokereita. Ja tämän seurauksena käyvät kuuntelemassa biisin josta puhutaan.
Toinen juttu on sitten se, että B kuitenkin haluaa tuoda sen julki että hänellä oli jotain juttua noinkin tunnetun henkilön kanssa, vaikka se ei sit olis ollut muuta kun pelkkää huhua. Kyllähän se imartelee itsetuntoa ja siitä saa mukavan lisän julkkis-cv:hen.
B kyllä häiriintyi yhdistämisestä häneen, joten enpä kyllä tähän usko. Tuskin tuo mitään lisäkuunteluita biisillekään, koska S keskustelu on jo lähes hiipunut paitsi tää ketju.

vierailija
Ainoastaan se osa fandomista yhdisti, joka shippaa bojereä. Kukaan muu ei. Itse seuraan esim. monia slovenialaisia joksufaneja twitterissä, joita ei kiinnosta K pätkääkään ja he eivät todellekaan yhdistäneet kappaleita häneen.

vierailija
vierailija
vierailija
Eri, mutta juuri niin. Kyllähän tästä on keskusteltu twitterissä ja foorumeilla ja juttuun on törmänneet esim. ne, joita kiinnostaa Sadieen liittyvät jutut, mutta ei tunne Jokereita. Ja tämän seurauksena käyvät kuuntelemassa biisin josta puhutaan.
Toinen juttu on sitten se, että B kuitenkin haluaa tuoda sen julki että hänellä oli jotain juttua noinkin tunnetun henkilön kanssa, vaikka se ei sit olis ollut muuta kun pelkkää huhua. Kyllähän se imartelee itsetuntoa ja siitä saa mukavan lisän julkkis-cv:hen.
Mä en tajua miten B jonkun mielestä haluaa tuoda esiin yhtään mitään tuohon viittaavaa kun se on päinvastoin näyttänyt tosi kiusaantuneelta ja tuohtuneelta kun on puhunut asiasta. Enkä kyllä tajua millä perusteella pisamien mainitseminen toisi kuunteluita biisille. Johan niitä pitäisi sitten olla ihan hirveästi verrattuna muihin, kun sadien fanikunta on kuitenkin niin suuri ja biisi on jo toista viikkoa sitten julkaistu. Suurin osa viittauksista on kuitenkin niin epämääräisiä, ilman mitään tägäyksiä, ettei ne edes siirry fandomista toiseen mitenkään automaattisesti.

vierailija
Mä en tajua miten B jonkun mielestä haluaa tuoda esiin yhtään mitään tuohon viittaavaa kun se on päinvastoin näyttänyt tosi kiusaantuneelta ja tuohtuneelta kun on puhunut asiasta. Enkä kyllä tajua millä perusteella pisamien mainitseminen toisi kuunteluita biisille. Johan niitä pitäisi sitten olla ihan hirveästi verrattuna muihin, kun sadien fanikunta on kuitenkin niin suuri ja biisi on jo toista viikkoa sitten julkaistu. Suurin osa viittauksista on kuitenkin niin epämääräisiä, ilman mitään tägäyksiä, ettei ne edes siirry fandomista toiseen mitenkään automaattisesti.
Niinpä! Nytkin näyttää uusista ainakin Ako toga ja Muzica za decu rynnivän edelle vaikka ne julkaistiin viikkoa stephanien jälkeen.

Mua naurattaa lähinnä sekin että ajatellaan bojanin kauheasti laskelmoineen tällä biisillä eikä se kuitenkaan edes itse tiennyt että se julkaistiin sinkkuna :D

vierailija
Poistu täältä jos et usko K ja B tosi rakkauteen

Yhteistyössä