K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen nyt yhtäkkiä ihan varma, että Bojan menee Jenkkeihin kun muut menee Thaimaahan. Tuli jotenkin tosi selkeästi sellainen fiilis kun kuuntelin sen Discord tallenteen. En tiedä miksi.
Minä olen koko ajan ajatellut niin. Sadien luokse, nyt kun on enemmän aikaa. Ovat tienneet, että tulee pitempi jakso, jonka B voi olla USA ssa, siksi eivät ole tässä välillä nähneet. Sanon vielä heille, jotka tulevat kirjoittamaan, että et voi tietää, että en voikaan. Luulen.

vierailija
Eihän ole, bändikin on vaan pakollinen paha. Hänen elämänsä pyörii pelkästään K:n ympärillä ja K on hänen ainoa ystävänsä.
Ja sen 1,5 kuukautta B:n lomasta kun K ei ole laskettelemassa Sloikuissa vaan on jossain Thaikuissa läheistensä kanssa, niin B vaan kiinnittelee silmät sumeina räkäpalloja mummolan vierashuoneen seinään. Tämähän me ollaan tiedetty jo yli vuosi.

vierailija
Onko Jerellä siis tapana matkustaa joka vuosi Thaimaahan, vai mistä oletus tulevasta Thaimaan reissusta? Olen siis alkanut seurata Käärijän touhuja vasta viisuista lähtien enkä tiedä hänen tavoistaan viisuja edeltävältä ajalta.

vierailija
Onko Jerellä siis tapana matkustaa joka vuosi Thaimaahan, vai mistä oletus tulevasta Thaimaan reissusta? Olen siis alkanut seurata Käärijän touhuja vasta viisuista lähtien enkä tiedä hänen tavoistaan viisuja edeltävältä ajalta.
Ei tainnut kyl 17t vuosituloilla olla varaa matkustaa minnekään kaukomaille joka vuosi ennen viisuja. :D

Mutta tässä viimeisen puolentoista vuoden ajan K on häippässyt jonnekin lämpimään aina kun sillä on ollut lomaa keikoista, ei kai sillä oikeasti ole väliä meneekö se just Thaimaaseen vai Malediiveille vai Malagaan. Lämpimään se joka tapauksessa haluaa, ja ottamaan aurinkoa.

vierailija
Minä olen koko ajan ajatellut niin. Sadien luokse, nyt kun on enemmän aikaa. Ovat tienneet, että tulee pitempi jakso, jonka B voi olla USA ssa, siksi eivät ole tässä välillä nähneet. Sanon vielä heille, jotka tulevat kirjoittamaan, että et voi tietää, että en voikaan. Luulen.
Onpas heillä tuoreeksi suhteeksi sitten kovin kiihkeä yhteys...

vierailija
Ei tainnut kyl 17t vuosituloilla olla varaa matkustaa minnekään kaukomaille joka vuosi ennen viisuja.

Mutta tässä viimeisen puolentoista vuoden ajan K on häippässyt jonnekin lämpimään aina kun sillä on ollut lomaa keikoista, ei kai sillä oikeasti ole väliä meneekö se just Thaimaaseen vai Malediiveille vai Malagaan. Lämpimään se joka tapauksessa haluaa, ja ottamaan aurinkoa.
Thaikuissa on käynyt lapsesta saakka ja on lempilomakohteita. Ei varmaan ennen umk:ta tosiaan ollut varaa joka vuosi reissata. Mutta rantalomalle jokatapauksessa ja thaikkuruuan suurena fanina ois varmaan todennäköisin.

Yhteistyössä