K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mielestä on hienoa, ettei salata kumppaneita. En kuitenkaan kritisoi Jerenkään linjaa. Kaikilla on syynsä. Ei yksityiselämää tarvitse avata julkisuudessa, mutta ei niitä kumppaneita pitäisi joutua fanien mustasukkaisuuden pelossa piilottelemaan.
Eiköhän syyt ole ihan muut, kun muutamat shipparimammat😂😂 Jotkut nyt vaan haluavat suojella läheisiään julkisuuden riepotukselta.

vierailija
Ai niin, tällaisen ihanan bongasin Discordissa jaetun linkin takaa:
"Generaattori", jonka avulla voi listauttaa Jokeri-biisisi suosikkijärjestykseesi!
Ei antanut kyllä täysin todellista listaa itselleni, mutta ihan hyvin suuntaa-antavan toki :)

vierailija
Eiköhän syyt ole ihan muut, kun muutamat shipparimammat Jotkut nyt vaan haluavat suojella läheisiään julkisuuden riepotukselta.
Puhuin yleisellä tasolla. Ja Joker Out -faneistahan suurin osa ei tosiaan ole "shipparimammoja" vaan nuoria tyttöjä ja naisia, joista moni haaveilee heitä omikseen. Se on osa sitä fanitusta.

Tietysti läheisiään haluaa suojella riepotukselta, ja se on Jeren syy salata kumppaninsa. Joker Outin jäsenten tyttöystäviä tuskin Sloveniassa erityisesti riepotellaan, jos eivät satu olemaan Hollywood-tähtiä.

vierailija
"Generaattori", jonka avulla voi listauttaa Jokeri-biisisi suosikkijärjestykseesi!
Ei antanut kyllä täysin todellista listaa itselleni, mutta ihan hyvin suuntaa-antavan toki :)
Top 3 kaikista biiseistä meni oikeastaan nappiin mun kohdalla :D muuten mulla ei oikeen oo mitään tiettyä järjestystä. Ako toga ja Bluza tosin olis saanut olla ylempänä 😅

vierailija
Ei antanut kyllä täysin todellista listaa itselleni, mutta ihan hyvin suuntaa-antavan toki
Mun top 10 oli:
Omamljeno telo
Dopamin
Šta bih ja
Bluza
Gola
Vem da greš
Proti toku (tää oli outo! Ei oikeasti ole näin korkealla. Ei ole kyllä vem da greskään, vaikka siitä tykkään. Sen tilalle kuuluisi vaikkapa Vse kar vem.)
Metulji
A sem ti povedal
Bele sanje

Uuden levyn uudet biisit mulla sijalla
16. Muzika za decu
17. Stephanie
23. Lips
26. Mesto duhov
30. Ako toga
31. Sonce

vierailija
Puhuin yleisellä tasolla. Ja Joker Out -faneistahan suurin osa ei tosiaan ole "shipparimammoja" vaan nuoria tyttöjä ja naisia, joista moni haaveilee heitä omikseen. Se on osa sitä fanitusta.

Tietysti läheisiään haluaa suojella riepotukselta, ja se on Jeren syy salata kumppaninsa. Joker Outin jäsenten tyttöystäviä tuskin Sloveniassa erityisesti riepotellaan, jos eivät satu olemaan Hollywood-tähtiä.
Jerellä pikkusen eri juttu, se on itse revitty joka puolelle ja kappaleiksi ja se huomio, jonka ty saisi, jos astuisi julkisuuteen ois valtavaa. Ja ei puhuta siis fanikunnasta. Varmasti haluaa tältä suojella.

vierailija

Fanit niitä kyllä riepottelee, kuten vaikka krisin tyttöystävää. Siitä on kirjoiteltu ihan hirveitä juttuja.

vierailija
Mun top 10 oli:
Omamljeno telo
Dopamin
Šta bih ja
Bluza
Gola
Vem da greš
Proti toku (tää oli outo! Ei oikeasti ole näin korkealla. Ei ole kyllä vem da greskään, vaikka siitä tykkään. Sen tilalle kuuluisi vaikkapa Vse kar vem.)
Metulji
A sem ti povedal
Bele sanje

Uuden levyn uudet biisit mulla sijalla
16. Muzika za decu
17. Stephanie
23. Lips
26. Mesto duhov
30. Ako toga
31. Sonce
Mun top 10
Lips
Metulji
A sem ti povedal
Ngvot
Novi val
Sonce
Dopamin
Bele Sanje
Katrina
Ne bi smel

vierailija
Voisiko olla muille joksuille tämä parisuhdestatus kysymys ihan luonnollinen? Eli vastaavat ihan miten tilanne todellisuudessa sillä hetkellä. Sen sijaan B näyttää kiertävän aina kysymystä ja aina tulee jotain ympäripyöreää tms. Syytä en ymmärrä, mutta eipä tuo meille kuulu.
Mä vähän luulen että B:kin kertois sitten jos olis juttu vahvalla pohjalla ja jos se toiselle osapuolellekin sopisi. Ei varmaan mitään alkuvaiheessa olevia tapailuja halua kertoa, jos sellaisia olisi.

vierailija
Fanit niitä kyllä riepottelee, kuten vaikka krisin tyttöystävää. Siitä on kirjoiteltu ihan hirveitä juttuja.
Mä luulen että sen kohdalla osa riepottelijoista on ihan oikeastikin niitä vanhoja koulukavereita (tai ei siis tosiaankaan kavereita vaan vihamiehiä). Selvästi joillain on jotain hampaankolossa sitä kohtaan tosi vanhoista jutuista.

Yhteistyössä