K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muut ketjut ovat aika kuolleita jostain syystä, discordiin en viitsi juuri nyt kirjoittaa, koska tietyt jutut suututtaa esimerkiksi Bluzan levyversion mollaaminen niin että se kuuluisi muka joksujen huonoimpien biisien joukkoon. Ja tämä arvio käsitykseni mukaan yhden kuuntelun perusteella tehty, myös Stephanieta haukuttu sinne huonoimpien joukkoon.
Hyvä että täällä ei ärsytä mikään :)

vierailija
Ai että oikein B kieltänyt? Siis B, joka itse rustaa rakkauslauluja one true lovestaan eli pisamatytöstä. Miten selität sen jos B lähteekin alkuvuodeksi Jenkkilään?
Ei lähde. Piisamilla on jo uudet kuviot, eikä se kato enää Sloveniaan päinkään, kun sitä käytettiin tollasen vitsibiisin täkynä. Ja vissiin ihan turhaan käytettiin, kun ei siitä biisistä nyt senkään avulla oikeen hittiä näytä tulevan.

vierailija
Onko täällä enää ketään jotka tykkäis keskustella noista Joksujen haastatteluista enemmän? Ootteko häipyneet vai hiljaa taustalla? Ite oon ollut paljon harvemmin täällä viimepäivinä, väliin yrittänyt heittää jonkun keskustelunaloituksen mut ei ne oikein lähde. Tuntuu että aina kun katson tänne niin on joku shippiriita menossa.
Mulla on vielä monta katsomatta mutta ois kyllä kivempi keskustella niistä. Shippiriita täällä kyllä useimmiten taitaa nykyään olla käynnissä.

vierailija
Muut ketjut ovat aika kuolleita jostain syystä, discordiin en viitsi juuri nyt kirjoittaa, koska tietyt jutut suututtaa esimerkiksi Bluzan levyversion mollaaminen niin että se kuuluisi muka joksujen huonoimpien biisien joukkoon. Ja tämä arvio käsitykseni mukaan yhden kuuntelun perusteella tehty, myös Stephanieta haukuttu sinne huonoimpien joukkoon.
Miksei saa sanoa, jos ei jostain biisistä tykkää? Miksi vain positiiviset arviot saa kirjoittaa?

vierailija
Ai että oikein B kieltänyt? Siis B, joka itse rustaa rakkauslauluja one true lovestaan eli pisamatytöstä. Miten selität sen jos B lähteekin alkuvuodeksi Jenkkilään?
Ootko joku vähä-älyinen, joksut on kertoneet, että biisin piti alunperin tulla jo kakkoslevylle eli ei ole uusi, eikä kerro kyseisestä henkilöstä edes niinkuin koko ajan tiesinkin ja ei varmasti ole Amerikkaan menossa, ei taida olla niin läheinen ystävä ja kollega ollenkaan.

vierailija
Ja hidastuksena
Ja otetaans vielä musiikin kanssa mikä on oma suosikkini.

vierailija
Mulla on vielä monta katsomatta mutta ois kyllä kivempi keskustella niistä. Shippiriita täällä kyllä useimmiten taitaa nykyään olla käynnissä.
Normaalit keskustelut tyrehtyivät aika nopeasti. Siksi toivoisin sitä komposti discortia, jossa ainoa sääntö olisi, että ei K&B TOSIshippausta. Uskoisin, että sillä tämä trollaus ja riitely päättyisi.

vierailija
Ootko joku vähä-älyinen, joksut on kertoneet, että biisin piti alunperin tulla jo kakkoslevylle eli ei ole uusi, eikä kerro kyseisestä henkilöstä edes niinkuin koko ajan tiesinkin ja ei varmasti ole Amerikkaan menossa, ei taida olla niin läheinen ystävä ja kollega ollenkaan.
Niin ja jotkut oli sitä mieltä, että tähän oli tehty uudet sanat, mutta jos niin on, niin sehän on vielä nolompaa. Oli pakko saada tungettua sinne jotain kiinnostavaa vihjausta, niin piti sanatkin vetäistä uusiksi.

vierailija
Niin ja jotkut oli sitä mieltä, että tähän oli tehty uudet sanat, mutta jos niin on, niin sehän on vielä nolompaa. Oli pakko saada tungettua sinne jotain kiinnostavaa vihjausta, niin piti sanatkin vetäistä uusiksi.
Ei se siinä tapauksessakaan ketään hätkäytä, kun mitään suhdetta ei biisin mukaan edes synny. Eli B ei valehtele mitään niinkuin tiesinkin.

Yhteistyössä