K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Totta. Niin symppiksiä. Paljon parempi kemia kuin B:n kanssa, jonka kanssa vain naureskellaan. Se yhteinen esiintyminen juhannuksena oli kuuma. Kumpikaan ei hannannut vaan antoi mennä.
Ymmärrän mihin pyrit viestilläsi, mutta ei siitä sen enempää.😂 Johannes oli kuin tiikeri, joka näki K:ssa mehukkaan saaliin. Aloin tuon jälkeen näkemään Johanneksen täysin eri silmin.👌

vierailija
Mä muistan tasan kaksi juttua tästä tylystä käytöksestä. Toinen oli viisujen aikaan jossain kommenttipalstalla kun joku slovenialainen jakoi huonon kokemuksensa heistä kun oli työskennellyt keikkapaikalla. Toinen oli nyt keväällä kun se joku lämppärin kaveri teki tiktokin jossa kertoi joksujen tylystä käytöksestä bäkkärillä.
Mutta muuten kaikki on ollu pelkästään positiivista, kaikki, ja mä oon lukenut varmaan kaiken mitä tänne asti on kantautunut. Viisuistakin tutut haastattelijat yms. mainitsee vieläkin sen, kuinka ystävällisiä ja sosiaalisia joksut oli ja kuinka ne loi hyvää fiilistä koko porukkaan.
Jokaisella on niitä huonompiakin päiviä, kaikilla meilläkin ja aina ei jaksa olla mikään kullannuppu. Mutta kun ajattelee paljonko uraa noilla on jo takana ja paljonko ihmisiä ne on kohdanneet uransa aikana, niin onhan se erikoista ettei yhtään enempää negatiivisia puheita ole, mun mielestä se kertoo enempi kaikinpuolin positiivisesta käytöksestä.
Se olikin kyllä vähän outo valitusvideo se liettualaisen tiktok. Ne taisi odottaa jotain fanitapaamisen kaltaista tilaisuutta.

vierailija
Mun mielestä Joksuista tekee mielenkiintoisen osaksi just se, että he ovat ulkoisesti sekä karismaltaan tosi tasavertaisia. Lavalla silmät kiertää heissä kaikissa, mutta on varmaan ihmisiä, jotka tykkää ulkoisesti vain yhdestä heistä tai tuntee vetoa vain johonkuhun. B on laulaja ja se suurin huomio varmaan tosiaan kiinnittyy häneen sen takia, mutta kaikki heistä on hyvännäköisiä ja heitä seuraa tosi mielellään.
Niin ovat hyvännäköisiä, mutta karisma on paljon muutakin kuin hyvä ulkonäkö tai se, että tuntee vetoa heihin.

vierailija
Haluaisin joskus nähdä B:n niiden silmin, jotka pitävät häntä jumalaisen ihanana. Mun silmiin on söpö, mutta muuten tosi tavallinen. Nace on minusta ehdottomasti bändin komein.
Mä taas oikeasti haluaisin ne silmät, joilla nähdään Bojan tavallisena. 🙂 Nace on minusta se klassisen komea tästä porukasta. Kaikki he vaikuttavat hyviltä tyypeiltä, mutta ainoa, joka tähän mennessä on herättänyt minussa suurempaa kiinnostusta on Bojan.

vierailija
Mä taas oikeasti haluaisin ne silmät, joilla nähdään Bojan tavallisena. Nace on minusta se klassisen komea tästä porukasta. Kaikki he vaikuttavat hyviltä tyypeiltä, mutta ainoa, joka tähän mennessä on herättänyt minussa suurempaa kiinnostusta on Bojan.
Minäkään en lämpene B:lle ja todellakin aika tavallisen oloinen kun ei katso ruusunpunaisten lasien läpi. Mutta sehän on elämän rikkaus, että makuja on monia.

Yhteistyössä