K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nuo Journal manin kuvat Joksuista! Upeat. Bojanin asu on ihana, tuo musta pitsipaita ja takki.
Perus superkäsitellyt poikabändikuvat, joita mahtuu sata tusinaan. Vähän hekin voisivat poiketa muotista, mitta ei taida olla uskallusta. Tietty kun niin suurin osa suosiosta perustuu ulkonäköön sitä on pakko mennä nättipoika tyylillä ja tehdä massaan hukkuvia yhden ilmeen poseerauksia.

vierailija
Perus superkäsitellyt poikabändikuvat, joita mahtuu sata tusinaan. Vähän hekin voisivat poiketa muotista, mitta ei taida olla uskallusta. Tietty kun niin suurin osa suosiosta perustuu ulkonäköön sitä on pakko mennä nättipoika tyylillä ja tehdä massaan hukkuvia yhden ilmeen poseerauksia.
Et sitten oo nähnyt Damonin kuvia heistä? He taipuu kyllä moneen, riippuu kuvauksista ja kuvaajasta. Niistä Damonin kuvista osa taas ei tykännyt kun ei ollut tarpeeksi nättejä. Aina on niitä jotka ei tykkää. Mä tykkäsin itse Damonin kuvista paljon mut kuten sanottu tykkään myös näistä, kiva miljöö ja onnistuneet kuvat! 🔥

vierailija
Loistava uusi levy tuli just, ovat tosi lahjakasta porukkaa. Ei voi kyllä mitenkään sanoa että suurin osa suosiosta perustuis ulkonäköön, vaikka kauniita miehiä ovatkin kaikki. Kolmas tekijä on vielä se että ovat kaiken lisäksi niin hyviä tyyppejä. Heistä on helppo tykätä.

vierailija
Toivottavasti noi Kärpyn eiliset ja tämän päivän housut ei ole nyt tulevat vakkarihousut keikoilla. Kärtsälle ja hänen vartalolleen sopii kyllä huomattavasti tiukemman malliset tai jotenkin paremmin istuvat. Monien eilisten ja tämän päivän klippien perusteella hän itsekin vetää lahkeita vähän väliä ylöspäin. Eli ei ole ihan rento esiintymisasu hänellekään. Kunpa siellä Hollannissa viimeistään näkisi jotain skarpimpaa. 🥹
Täysin samaa mieltä tästä!

vierailija
Tuo Nacen haastattelu oli musta tosi kiinnostava. Nuo bändin dynamiikat
ja yhteishenki kuulostaa olevan juuri sen tyyppiset, kuin mikä meille monelle täälläkin on välittynyt. Jos joku ei oo lukenut niin Nace kertoo että ovat hyviä ystäviä myös Bändin ulkopuolella. Jos hänellä on huono fiilis tai haluaa puhua syvällisistä asioista, hän puhuu Bojanille, koska Nacen mukaan Bojan osaa tulla toista lähelle ja antaa hyviä neuvoja. Krisin kanssa käyvät paljon kahvilla ja puhuvat bisnesasioista, Juren kanssa pitää aina samalla tehdä jotain ja Janin kanssa puhuvat eniten musiikista. Nace ottaa myös hieman isoveljen roolia välillä. Osaan niin nähdä tuon kuvion, siltähän se vaikuttaakin.
👍🏻❤

vierailija
Loistava uusi levy tuli just, ovat tosi lahjakasta porukkaa. Ei voi kyllä mitenkään sanoa että suurin osa suosiosta perustuis ulkonäköön, vaikka kauniita miehiä ovatkin kaikki. Kolmas tekijä on vielä se että ovat kaiken lisäksi niin hyviä tyyppejä. Heistä on helppo tykätä.
Tämä! Ja lisäksi ovat vielä loistava livebändi. Bojan laulaa virheettömästi ja hänellä on tosi miellyttävä ääni. Muut ovat erittäin taitavia soittajia. He kaikki ovat tosi karismaattisia ja osaavat todella ottaa yleisön haltuun. Minulla ei ole heistä mitään huonoa sanottavaa.

vierailija
Tämä! Ja lisäksi ovat vielä loistava livebändi. Bojan laulaa virheettömästi ja hänellä on tosi miellyttävä ääni. Muut ovat erittäin taitavia soittajia. He kaikki ovat tosi karismaattisia ja osaavat todella ottaa yleisön haltuun. Minulla ei ole heistä mitään huonoa sanottavaa.
Ruissin jälkeenkin jodelissa olisko ruisrock kanavalla joku ei Joksufani sanoi, että ottivat tosi hyvin huomioon yleisön, kun joku fani kyseli mielipiteitä Joksuista festareiden jälkeen

vierailija
Toivottavasti noi Kärpyn eiliset ja tämän päivän housut ei ole nyt tulevat vakkarihousut keikoilla. Kärtsälle ja hänen vartalolleen sopii kyllä huomattavasti tiukemman malliset tai jotenkin paremmin istuvat. Monien eilisten ja tämän päivän klippien perusteella hän itsekin vetää lahkeita vähän väliä ylöspäin. Eli ei ole ihan rento esiintymisasu hänellekään. Kunpa siellä Hollannissa viimeistään näkisi jotain skarpimpaa. 🥹
Mä en kanssa innostu noista housuista yhtään. Voi kun saisi itse vaatettaa sen.

vierailija
Et sitten oo nähnyt Damonin kuvia heistä? He taipuu kyllä moneen, riippuu kuvauksista ja kuvaajasta. Niistä Damonin kuvista osa taas ei tykännyt kun ei ollut tarpeeksi nättejä. Aina on niitä jotka ei tykkää. Mä tykkäsin itse Damonin kuvista paljon mut kuten sanottu tykkään myös näistä, kiva miljöö ja onnistuneet kuvat!
Mä olen niiden Damonin Joksuista ottamien kuvien suuri ystävä.🔥 Varsinkin Jure loisti niissä erityisesti. Itse en kauheasti mistään silotelluista kuvista tykkää.

vierailija
Et sitten oo nähnyt Damonin kuvia heistä? He taipuu kyllä moneen, riippuu kuvauksista ja kuvaajasta. Niistä Damonin kuvista osa taas ei tykännyt kun ei ollut tarpeeksi nättejä. Aina on niitä jotka ei tykkää. Mä tykkäsin itse Damonin kuvista paljon mut kuten sanottu tykkään myös näistä, kiva miljöö ja onnistuneet kuvat!
Olen ja itseasiassa Juren kuvat oli hienot. Muilla ei niinkään. Krisin tekotaiteelliset tyhjällä ilmeellä ja B:n suu auki muka seksikkäät ilmeet ei säväyttäneet. Muiden oli niin mitäänsanomattomat, että ne unohtui saman tien.

vierailija
Sori, mutta esiintyvän artistin karismaa Joksuilla on vain B:lla. Nehän on ihan hukassa silloin kun hän ei jaksa ottaa vetoroolia. Muut pojat on herttaisia ja vaikuttavat symppiksiltä, mutta karismaa heillä ei ole.

vierailija
Sori, mutta esiintyvän artistin karismaa Joksuilla on vain B:lla. Nehän on ihan hukassa silloin kun hän ei jaksa ottaa vetoroolia. Muut pojat on herttaisia ja vaikuttavat symppiksiltä, mutta karismaa heillä ei ole.
Taitaa olla näkijästä kiinni. Olen muilla alustoilla lukenut sellaisiakin keskusteluja, joissa ihmisten mielestä se bändin karismaattisin tyyppi on ollut joku muu kuin B. Bojan on bändin laulaja, joten siksi joidenkin huomio kiinnittyy juuri häneen. Joksujen jäsenillä kaikilla on on omat ihailijansa ja mikä vetoaa yhteen, ei välttämättä vetoa toiseen.

vierailija
Olen toista mieltä, mutta makuasioista ja näkemyseroista on turha lähteä kiistelemään. Mun silmiin Kris on kaikista mielenkiintoisin ja karismaattisin. Kertakaikkisen upea olento, joka on kuin luotu malliksi.

vierailija
No juuri tätä meinaan. Teidän aktiivisuus eri alustoilla hehkuttamiseen kun on ihan faktaa, vaikka ei minään hyödyllisenä koskaan konkretisoidukaan.
Siis et voi uskoa, että FESTAREILLA joku ei fani pitää Joksuista ja kehuu heitä sitten jodelissa, kun fanit kysyvät mielipiteitä? Et varmaan, kun näät aina kaikista negatiivisen puolen

Yhteistyössä