vierailija
Onko? Missä, milloin?B on käyttänyt.
Onko? Missä, milloin?B on käyttänyt.
Miten niin loukkaa ?H pakotus loukkaa Bojania ja hyi olkoon muutenkin.
Viisuissa.Onko? Missä, milloin?
No onhan. Kummasti tämmöset aina unohdetaan.Eipä ole tainnut käyttää.
No, remind me.No onhan. Kummasti tämmöset aina unohdetaan.
Ihan on kuule tästä mustaa valkoisella: https://www.voice.fi/musiikki/a-224133 . Ja ennen kuin joku sanoo, että viisuista on aikaa ja tilanne on voinut muuttua, niin juuri tuossa aiemmin vedottiin K:n viisujen aikaisiin sanomisiin todisteena jostakin enemmästä kuin ystävyydestä.Onko? Missä, milloin?
Missäs siellä?Viisuissa.
Pää hiekkaan vain. Valehtele vielä enemmän itsellesi.Sitähän ei kukaan tiedä, edes lehdet.
Ei lasketa kun äänenpainot puuttuu. ei voi tietää, miten vilpitön kuvaus toi oli.Ihan on kuule tästä mustaa valkoisella: https://www.voice.fi/musiikki/a-224133 . Ja ennen kuin joku sanoo, että viisuista on aikaa ja tilanne on voinut muuttua, niin juuri tuossa aiemmin vedottiin K:n viisujen aikaisiin sanomisiin todisteena jostakin enemmästä kuin ystävyydestä.
Miksi joku on pettynyt shippiin? Miten shippiin voi pettyä? Sehän on mielikuvitusta.Pää hiekkaan vain. Valehtele vielä enemmän itsellesi.
Sitä paitsi, tämä on komposti realisteille ja niille jotka ovat pettyneitä shippiin.
Jos ei kiinnosta, mene Vauvalle shippaamaan.
Siellä se haastis on edelleen kuunneltavissaEi lasketa kun äänenpainot puuttuu. ei voi tietää, miten vilpitön kuvaus toi oli.
Muutama tonttu luuli että heidän välillään oli oikeasti jotain ja pettyivät kun huomasivat että he ovat vain ystäviä.Miksi joku on pettynyt shippiin? Miten shippiin voi pettyä? Sehän on mielikuvitusta.
Siinähän se on myös kuunneltavissa. Ihan selkeästi ja painokkaasti sanoo ”just friends”. Kohdassa 21:45, voit köydä itse kuuntelemassa. Vaikka ei se tietysti mitään auta, kun ne shippilasit vaikuttaa selvästi myös kuuloon.Ei lasketa kun äänenpainot puuttuu. ei voi tietää, miten vilpitön kuvaus toi oli.
Olisiko tää jollekin yllätys?Miksi Joy käyttää sanaa örinähevi? Esittikö hän osaa fandomin hahmoista silloin kun niitä vielä oli?
Oiskohan H/B komposti nimiselle ketjulle tarvetta? Mä taas tykkään H/B-parituksesta noin ideatasolla. Jotenkin söpö ja sopusuhtainen.Mua oikeesti ärsyttää ihan helvetisti H & B shippaus. En ees tiedä, miksi. Varmaan siksi, että sitä tungetaan naamalle ja kuulostaa parodialta tai trollaukselta.
Mä luen 100000 kertaa mielummin vaikka Bojanin ja Paavo Lipposen paritusta, kuin tätä jatkuvaa vikinää ja kitinää.Ei tuo ohittamalla lopu, loppuu sit kun muut häipyy lopulta palstalta. Siihen ne pyrkii.
H & B ois oikeasti ihana pari. Ehkä se ärsyttää ihmisiä, kun nämä on uhka sille omalle shippille. Sen verran täydellinen pari H ja B ois.Oiskohan H/B komposti nimiselle ketjulle tarvetta? Mä taas tykkään H/B-parituksesta noin ideatasolla. Jotenkin söpö ja sopusuhtainen.
BoPaMä luen 100000 kertaa mielummin vaikka Bojanin ja Paavo Lipposen paritusta, kuin tätä jatkuvaa vikinää ja kitinää.
En tiedä mistä kysymys alunperin, mutta mä käytän siitä sanontaa siantappomusiikkia.Minäkin käytän, se on ihan yleinen ilmaisu.
Sä et taida käsittää trolliuden ydintä. Heille koittaa tylsät ajat vasta sitten, kun ihmiset lopettavat keskustelemisen. Sitä ennen he hyppivät ketjusta, palstasta ja aiheesta toiseen. Nämä B&K aiheiset ketjut on vain pisara meressä.Niillekin tulee tylsät ajat kun täältä häipyy kaikki.
Kenen kanssa sopisi yhteen? Olisiko Jure hyvä?Vetäkää nyt vielä Kekkonenkin tähän sotkuun mukaan.
Mesto Duhov eli papapa on levyn paras biisi ja tuo punk-biisi eli Muzika Za Decu myös kärjessä.Niin kuulosti ja hyvältä, kun taas se papapa biisi aika karmealta.
Sä voit perustaa Paavo/B ketjun, ni ei tarvi housuja repiäMä luen 100000 kertaa mielummin vaikka Bojanin ja Paavo Lipposen paritusta, kuin tätä jatkuvaa vikinää ja kitinää.