K heittää kaikenlaista ja kuten näkee näistä jutuista täällä niin ei ne B:n kannalta aina kovin kivoja heittoja oo olleet.Mä en edelleenkään voi olla ajattelematta, että he omalla käytöksellään antoivat aihetta niihin juoruihin. Vaikka kuinka sanotaan, että läppää oli, mutta oli K lla varsinkin sen verran vahvaa läppää aiheesta, että ei ihme, jos noin luultiin. En ole tuo jolta kysyit, mutta ajattelen, että vähän on tekopyhää nyt tai ehkä paremminkin B ei ymmärrä, miltä heidän käytöksensä näytti.
Huoh. Heillä on ihanat ja lämpimät välit, mutta ne bromance videot oli läpällä tehtyjä ja niiden tarkoitus oli viihdyttää yleisöä. Älä nyt syytä K:ta ja B:tä siitä, jos et ymmärrä huumoria.Mä en edelleenkään voi olla ajattelematta, että he omalla käytöksellään antoivat aihetta niihin juoruihin. Vaikka kuinka sanotaan, että läppää oli, mutta oli K lla varsinkin sen verran vahvaa läppää aiheesta, että ei ihme, jos noin luultiin. En ole tuo jolta kysyit, mutta ajattelen, että vähän on tekopyhää nyt tai ehkä paremminkin B ei ymmärrä, miltä heidän käytöksensä näytti.
Onnittelut!Aaa, mä sain muuten lipun A11 katsomoon Robbie Williamsin keikalle Olympiastadionille! Minusta se on hyvä paikka, kun halusin katsomoon, on kyllä sivussa lavaa, mutta niin lähellä, ettei paljon lähemmäs päässyt! (Ja ei silti kaikkein sivusyrjäisin kohta).
Ohis tiedote päättyy.
Jep, ja sama käytös on jatkunut viisujen jälkeenkin, mm.K:n julkaisut Kyprokselta.Mä en edelleenkään voi olla ajattelematta, että he omalla käytöksellään antoivat aihetta niihin juoruihin. Vaikka kuinka sanotaan, että läppää oli, mutta oli K lla varsinkin sen verran vahvaa läppää aiheesta, että ei ihme, jos noin luultiin. En ole tuo jolta kysyit, mutta ajattelen, että vähän on tekopyhää nyt tai ehkä paremminkin B ei ymmärrä, miltä heidän käytöksensä näytti.
Mä ymmärsin samoin. Hyvä etten ollut ainoa.Mä ymmärsin sen kohdan niin, että B. ei ole mikään deittailija. Eli kyse ei ole niinkään seurustelusta. No, väliäkö tuolla. Varmaan samaan syksyyn menee.
Mä taisin kerran K airbnbn yhteydessä horista jotain että se Malmi on Vantaalla ja vieläpä useampaan otteeseen. Ei se oo niin justiinsa.Huvittaa, kun Discordissa on joku, joka ei ilmeisesti ymmärrä korruptio-sanan merkitystä ja käyttää sitä ihan oudoissa yhteyksissä
Bojan ei osaa olla välittämättä muiden puheista, onkohan samaa perua tuo, että mahdollisesti pelkää suhteeseen hakeutumista.Tai rakastuu (oikeastaan ihastuu) tosi helposti, mutta ei uskalla, kykene yms. tehdä tuttavuutta toiseen.
Joo se asu sopii kyl tosi hyvin!Mä en tiedä onko toi kiva vai ei. Mulla on poolopaitaviehtymys, silmät jäi jotenkin jumiin tohon asuun.
Tai jos on ottanut tosissaan ne asiat. Veljellistä läppää heillä ollut vaanHuoh. Heillä on ihanat ja lämpimät välit, mutta ne bromance videot oli läpällä tehtyjä ja niiden tarkoitus oli viihdyttää yleisöä. Älä nyt syytä K:ta ja B:tä siitä, jos et ymmärrä huumoria.
H oli siinä mielessä varmaan luonnollinen ratkaisu. Ei tarvinnut liikaa miettiä heti alkuun, että onko toinen liikaa lähellä.Tai rakastuu (oikeastaan ihastuu) tosi helposti, mutta ei uskalla, kykene yms. tehdä tuttavuutta toiseen.
Eiväthän ole, mutta S on ystävä ja kollega.Joko tuli kaikille selväksi, että K ja B ovat vain kavereita.
Joo, ja ei kai B edes ottanut mitenkään kantaa siihen heidän pelleilyyn tuossa. Totesi vaan että suurin valhe mitä on itsestään lukenut on se että seurustelisi Kn kanssa.Huoh. Heillä on ihanat ja lämpimät välit, mutta ne bromance videot oli läpällä tehtyjä ja niiden tarkoitus oli viihdyttää yleisöä. Älä nyt syytä K:ta ja B:tä siitä, jos et ymmärrä huumoria.
Hänen omaan nenuun kylläSun likaiset alkkarit sitten tuoksuu vissiin ruusuilta?
Toisaalta Kris vastasi tuohon seurusteluistaan. Kyllä uskon, että Bojan tarkoitti sitä myös.Mä ymmärsin sen kohdan niin, että B. ei ole mikään deittailija. Eli kyse ei ole niinkään seurustelusta. No, väliäkö tuolla. Varmaan samaan syksyyn menee.
Myynti alkaa vasta huomenna?Onnittelut!
KiitosOnnittelut!
En malta odottaa miten E saa taas väännettyä tuon haastattelun omaan agendaansa sopivaksi.Joko tuli kaikille selväksi, että K ja B ovat vain kavereita.
Ja Härtsä poikkisEiväthän ole, mutta S on ystävä ja kollega.
Silmiini osui väylä pyytää pre sale linkki ja käytin sitä.Myynti alkaa vasta huomenna?
En ota toisten seksuaalisuuteen kantaa, mutta tosiaan myös hetero voi hullaantua oman sukupuolensa edustajasta ilman, että siinä olisi mitään seksuaalista tai romanttista puolta mukana.Mutta eikö siinä ole eroa ajatella, että ovat pari kuin että ihastuivat toisiinsa heteroina ja bromancen nimissä?
Just niin. Onhan tääkin palsta täynnä porukkaa jotka on ymmärtäneet sen jo kauan sitten.Huoh. Heillä on ihanat ja lämpimät välit, mutta ne bromance videot oli läpällä tehtyjä ja niiden tarkoitus oli viihdyttää yleisöä. Älä nyt syytä K:ta ja B:tä siitä, jos et ymmärrä huumoria.
Molemmat ne on jatkaneet ja B tuli tuolta lomalta vielä Suomeenkin.Jep, ja sama käytös on jatkunut viisujen jälkeenkin, mm.K:n julkaisut Kyprokselta.
K sanoi siellä että B on rakas ystävä. Ei ole heidän vika jos muut kehittää shippitarinoita tavallisista jutuista.Jep, ja sama käytös on jatkunut viisujen jälkeenkin, mm.K:n julkaisut Kyprokselta.