K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ehkä varsinaisesta tavoittelusta, mutta osaa käyttää hyödykseen kun sitä tielle sattuu.
Mulla on muutenkin hieman erilainen kuva koko viimeisen 1,5 vuoden tapahtumista lähinnä B osalta, liittyen K-juttuihin, mutta muihinkin asioihin. Mua häiritsee aina suunnattomasti se, että B nähdään näillä palstoilla jonain epäitsekkäänä pyhimyksenä ja aina kun jotain negatiivista tulee ilmi tapahtumissa hänen ympärillään, niin se on aina jonkun muun syy ja B on vain viaton uhri/kärsijä. En tarkoita tässä, että hän mikään huono ihminen olisi, mutta ihminen niinkuin kaikki muutkin. Lisäksi pitää muistaa, että on töissä viihdebisneksessä, jossa menestyäkseen pitää toimia tietyllä tavalla. Mutta en jatka tästä sen enempää, kun olen vähemmistössä näine ajatuksineni ja tämä näkökulma ikävästi vetää mukaan myös niitä, jotka eivät osaa asiallisesti keskustella.
Ei kannata, täällä pitää olla samaa mieltä tai sun päälle hyökätään ja oot trolli ja epänormaali ja inhottava jne

vierailija
Minäkään en näe hänessä mitään kovin erityistä persoonana. Olen itsekin ihmetellyt miksi en, koska hänessä täytyy olla jotain, koska on saanut rooleja näinkin pitkään ja niitä mainoskuvauksia. Onhan hänellä harvinaisen upeat hiukset ja hyvin säännölliset piirteet. Saa nähdä, miten hänen uransa etenee, kun hän siirtyy aikuisempiin rooleihin
Ensi vuoden aikana on ainakin taas mukana broadwaynäytelmässä.

vierailija
Ei se ole pelkästään ulkonäöstä kiinni. Musta hän on kyllä kaunis mutta lisäksi se hymy on viehättävä kun hän sen väläyttää ja silmissä on myös jotain vetoavaa. Tavallaan siis se kokonaisvaikutelma on enemmän kuin pelkkä ulkonäkö. Mut nämähän on tosiaan yksilöllisiä juttuja miten kukainenkin näkee.
Olen samaa mieltä sun kanssa. Hymy on valloittava ja silmissä on jotain viatonta. Tavallaan täydellinen, mutta jotain puuttuu. Ehkä on vain niin, että ei kaikki viehäty samoista ihmisistä.

vierailija
Ei ehkä varsinaisesta tavoittelusta, mutta osaa käyttää hyödykseen kun sitä tielle sattuu.
Mulla on muutenkin hieman erilainen kuva koko viimeisen 1,5 vuoden tapahtumista lähinnä B osalta, liittyen K-juttuihin, mutta muihinkin asioihin. Mua häiritsee aina suunnattomasti se, että B nähdään näillä palstoilla jonain epäitsekkäänä pyhimyksenä ja aina kun jotain negatiivista tulee ilmi tapahtumissa hänen ympärillään, niin se on aina jonkun muun syy ja B on vain viaton uhri/kärsijä. En tarkoita tässä, että hän mikään huono ihminen olisi, mutta ihminen niinkuin kaikki muutkin. Lisäksi pitää muistaa, että on töissä viihdebisneksessä, jossa menestyäkseen pitää toimia tietyllä tavalla. Mutta en jatka tästä sen enempää, kun olen vähemmistössä näine ajatuksineni ja tämä näkökulma ikävästi vetää mukaan myös niitä, jotka eivät osaa asiallisesti keskustella.
Olen samaa mieltä. Toivoisin, että edes tällä palstalla voitaisiin rakentavasti tuoda myös tällaisia ajatuksia ilmi.

vierailija
Mä taas en ymmärrä, miksi täällä nähdään negatiivisena asiana se, että hakeutuu sellaisten ihmisten seuraan, jotka hyödyttää omaa uraa. Eikö ihmiset tiedä miten viihdebisnes toimii? Tai ylipäänsä ammattilaisten verkostoitumistilaisuudet. Ja Bojan sitten itse puolestaan monesti nostaa esim. pienempiä sloveenibändejä. Kuten ottavat nyt Mrfyn Balkanin kiertueelle ja B oli viisuissa tsemppaamassa ja nostamassa Raivenia.

vierailija
Tää sama juttu oli discordissa, miksi kopsattu tänne?
Tämähän liittyy aiheeseen joten hyvä että tuotiin myös tänne ja tuokaa vaan jatkossakin.
Siis itse jutun tuonti oli hyvä. Jos "samalla jutulla" tarkoitetaan koko kommentin tuontia jonkun muun kuin saman kommentoijan toimesta niin silloin olisi hyvä muokata sitä edes hieman eikä kopioida kommentteja kokonaisuudessaan.

vierailija
Mä oon ottanut noi ihan huumorina ja mun huvitti suuresti monta päivää, kun näitä kommentteja pompsahteli muun keskustelun väliin. Nyt ehkä alkaa jo vähän liika olla liikaa, mutta huumorina mä ne edelleen otan.
Samoin ja myös sellaisena häämayhemien tapaisina mitä vauvallakin oli ja joilla torpattiin jotain kuten turhanpäiväistä poistelua jne.

vierailija
Tämähän liittyy aiheeseen joten hyvä että tuotiin myös tänne ja tuokaa vaan jatkossakin.
Siis itse jutun tuonti oli hyvä. Jos "samalla jutulla" tarkoitetaan koko kommentin tuontia jonkun muun kuin saman kommentoijan toimesta niin silloin olisi hyvä muokata sitä edes hieman eikä kopioida kommentteja kokonaisuudessaan.
Juttuni🤚 laitoin ensin kompostiin. Sitten huomasin, että täällä taitaa olla muunlaiset aiheet silloin menossa. Siksi vein discordiin, jaksamatta muokata, joten kopioin sellaisenaan.

vierailija
Mä taas en ymmärrä, miksi täällä nähdään negatiivisena asiana se, että hakeutuu sellaisten ihmisten seuraan, jotka hyödyttää omaa uraa. Eikö ihmiset tiedä miten viihdebisnes toimii? Tai ylipäänsä ammattilaisten verkostoitumistilaisuudet. Ja Bojan sitten itse puolestaan monesti nostaa esim. pienempiä sloveenibändejä. Kuten ottavat nyt Mrfyn Balkanin kiertueelle ja B oli viisuissa tsemppaamassa ja nostamassa Raivenia.
Toisen nostaminen esiin on eri asia kuin toisen käyttäminen hyväksi omiin tarkoituksiin. Mutta tosiaan, kuuluu elämään ja uskon, että kaikkien osapuolten hyväksymää.

vierailija
Toisen nostaminen esiin on eri asia kuin toisen käyttäminen hyväksi omiin tarkoituksiin. Mutta tosiaan, kuuluu elämään ja uskon, että kaikkien osapuolten hyväksymää.
En ymmärtänyt että ketä mielestäsi oikein on käytetty hyväksi? Mrfy:tä vai Raivenia ja millä tavalla? Hehän hyötyvät tuosta että Bojan nostaa heitä. Ei hekään silti hyväksikäytä B:tä, ovat ystäviä ja B haluaa nostaa heitä.

vierailija
Viihdealalla olevat ihmiset tapaa toisiaan ja ystävystyy. Ei se ole hyväksikäyttöä, että tekevät yhteistöitä ja näkyvät toistensa somessa. Käyttääkö esim. kaikki Suomalaiset artistit toisiaan hyväksi jos tuovat somessa ilmi että ovat ystäviä? Järjestys määritellään kuuntelijalukujen perusteella ja aina se on se hyväksikäyttäjä, jolla on pienemmät luvut?

vierailija
No niin, selvästi B:tä inhoava trolli siellä on nyt aktivoitunut kun uusi levy on tulossa. Eilen hajujuttuja, nyt sitten kehiin vähän hyväksikäyttöä ja muuta B:n arvostelua. Saattepa nähdä että tuota jatkuu koko päivän.

Yhteistyössä