vierailija
Koetko trollaukseksi kaiken oman mielipiteesi vastaisen kommentoinnin?Ei kaikki ns. huumori oo automaattisesti hauskaa. Joskus se on vaan tylsää trollausta, niin kuin tänään.
Koetko trollaukseksi kaiken oman mielipiteesi vastaisen kommentoinnin?Ei kaikki ns. huumori oo automaattisesti hauskaa. Joskus se on vaan tylsää trollausta, niin kuin tänään.
Nykyään täällä on aika monesti vaan tosishippaajia, vänkääjiä ja trolleja. Välillä on paljon porukkaa, sillon on hyvät keskustelut ja läpätkin hauskoja. Vähän sääli et porukka on hajautunut eri paikkoihin.Oon huomannut että mua ärsyttää ennustajan paasaus paljon enemmän kuin täällä olevat trollit. 🫣
Jep, oon huomannut, että itseänikin alkaa noi tosisshippaajat uuvuttaa niin, että en jaksa tänne enää oikein kirjoitella.Nykyään täällä on aika monesti vaan tosishippaajia, vänkääjiä ja trolleja. Välillä on paljon porukkaa, sillon on hyvät keskustelut ja läpätkin hauskoja. Vähän sääli et porukka on hajautunut eri paikkoihin.
Tämä on hyvä pointti, ei eriävä mielipide tai hauskuuttelu ole trollausta. Eriävät mielipiteet eivät tee tästä palstasta huonoa vaan se, että haukutaan muita kommentoijia.Trollaus on käsite, mitä usein käytetään väärin. Ihmiset kokevat eri asiat hauskaksi ja tällä palstalla voi heittää härskiäkin juttua ja osa kokee sen hauskaksi. Jos se tuntuu vaikealta käsitellä, niin ehkä tämä ei ole oikea paikka.
Mua ei haittaa härskitkään jutut jos ne on hauskoja. Joku punchline siinä pitää olla. Tilannehuumori toimii. Ilkeät kommentit jostain henkilöstä ei oo huumoria, ne on vaan ilkeitä kommentteja. Jokaisella oma makunsa tietysti, mut kommentoinpahan tuohon mitä muutkin oli sanoneet.Trollaus on käsite, mitä usein käytetään väärin. Ihmiset kokevat eri asiat hauskaksi ja tällä palstalla voi heittää härskiäkin juttua ja osa kokee sen hauskaksi. Jos se tuntuu vaikealta käsitellä, niin ehkä tämä ei ole oikea paikka.
En ollenkaan.Koetko trollaukseksi kaiken oman mielipiteesi vastaisen kommentoinnin?
Kenen mielestä toi H&B juttu on hauska?Tämä on hyvä pointti, ei eriävä mielipide tai hauskuuttelu ole trollausta. Eriävät mielipiteet eivät tee tästä palstasta huonoa vaan se, että haukutaan muita kommentoijia.
Hyvä juttuEn ollenkaan.
Tän haastattelun haluan kyllä kuulla kansTätä käännöstä odotan mielenkiinnolla.
"Kaksi muusikkoa kertoivat myös, kuinka heidän elämänsä ja suhteensa ovat muuttuneet nyt, kun he ovat kuuluisia. Miten ihmiset, erityisesti Sloveniassa, käyttäytyvät heitä kohtaan nyt, kun he ovat tunnistettavissa? Onko heillä kokemusta valesuhteista? Entä rakkaussuhteet ja treffit? Tästä ja paljon muuta POPkastin uusimmassa jaksossa." Mielestäni loppupuolella (en ole varma,) B kertoo taas, miten viisuissa luultiin heidän Kn kanssa olevan pari. https://www.24ur.com/popkast/fenomen-joker-out-podpisovanje-slovenskih-slovarjev-in-feni-na-letaliscih.html
Kenen mielestä toi H&B juttu on hauska?
Ja tässäkin ton jutun mukaan kerrotaan kiertuemuistoja Suomesta.Tätä käännöstä odotan mielenkiinnolla.
"Kaksi muusikkoa kertoivat myös, kuinka heidän elämänsä ja suhteensa ovat muuttuneet nyt, kun he ovat kuuluisia. Miten ihmiset, erityisesti Sloveniassa, käyttäytyvät heitä kohtaan nyt, kun he ovat tunnistettavissa? Onko heillä kokemusta valesuhteista? Entä rakkaussuhteet ja treffit? Tästä ja paljon muuta POPkastin uusimmassa jaksossa." Mielestäni loppupuolella (en ole varma,) B kertoo taas, miten viisuissa luultiin heidän Kn kanssa olevan pari. https://www.24ur.com/popkast/fenomen-joker-out-podpisovanje-slovenskih-slovarjev-in-feni-na-letaliscih.html
Tää sama juttu oli discordissa, miksi kopsattu tänne?Tätä käännöstä odotan mielenkiinnolla.
Monen ja miksi pitää pilkata tätä?Kenen mielestä toi H&B juttu on hauska?
Vai oliko täältä kopsattu Discordiin? Mitä väliä?Tää sama juttu oli discordissa, miksi kopsattu tänne?
Mä en millään lailla ärsyynny siitä mut on hyvä esimerkki niistä tylsistä jutuista. Kun katsot että okei, muutama sivu uusia viestejä ja puolet on sitä, niin ääh..Kenen mielestä toi H&B juttu on hauska?
Tässäkö on Bojanin nykyisen onnellisen olemuksen salaisuus?Tää oli surullinen ”it’s actually one thing that, after a long time, makes me really, really happy”
Opi ohittelemaan, niin täällä muutkin tekee niiden juttujen kanssa, jotka ei kiinnosta. Tällä palstalla kun keskustellaan monista aiheista.Mä en millään lailla ärsyynny siitä mut on hyvä esimerkki niistä tylsistä jutuista. Kun katsot että okei, muutama sivu uusia viestejä ja puolet on sitä, niin ääh..
Toi itsessään on Bojanin pilkkaamista minun mielestä.Monen ja miksi pitää pilkata tätä?
Hyvä että joku juttu edes tekee onnelliseksi. Boitsulla sais vaihteeksi olla jo rakkaudessakin onnea. Näiden kaikkien käänteiden jälkeen ilahtuisin sen puolesta kovasti jos löytäis jonkun.Tässäkö on Bojanin nykyisen onnellisen olemuksen salaisuus?
Omg. Lähes sain selville, mitä suomalaista kirjaa B luki. Kuuntelin "sujuvasti" tuota kroatialaisen kanavan opiskelijaradion haastista, jossa B oli puhelun välityksellä. Havahduin loppupuolella tehtyihin kysymyksiin, jotka olivat myös englanniksi. Mitkä 3 kirjaa olet viimeksi lukenut? Vastasi Kafkaa, Murakamia ja sitten oli jotain Finn..muminaa, haki nimeä, jotain How to... Nyt yritän selvittää, tuleeko tuo jossain uusintana tai kääntääkö Subs jossain vaiheessa. https://www.instagram.com/stories/radiosova/3500382034293019960
Niinpä mä yleensä teenkin. Mitäpä sitä muutakaanOpi ohittelemaan, niin täällä muutkin tekee niiden juttujen kanssa, jotka ei kiinnosta. Tällä palstalla kun keskustellaan monista aiheista.
Ihmiset kokee eri asiat tylsiksi, joten en lähtisi huutelemaan tällaisia.Mä en millään lailla ärsyynny siitä mut on hyvä esimerkki niistä tylsistä jutuista. Kun katsot että okei, muutama sivu uusia viestejä ja puolet on sitä, niin ääh..
Onneksi B ei ole noin epätoivoinen kuin sinä.Hyvä että joku juttu edes tekee onnelliseksi. Boitsulla sais vaihteeksi olla jo rakkaudessakin onnea. Näiden kaikkien käänteiden jälkeen ilahtuisin sen puolesta kovasti jos löytäis jonkun.
Miksi valitat sitten?Niinpä mä yleensä teenkin. Mitäpä sitä muutakaan
Ei oo päässyt Suomi ainakaan unohtumaan pojiltaJa tässäkin ton jutun mukaan kerrotaan kiertuemuistoja Suomesta.