K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Johan se Lontoon matkakin oli muutaman mielestä varma reissu Sadien luo. Mitkähän muut maat menee samaan kategoriaan? Saksa ja ranska vissiin ainakin, ehkä se kroatiakin?
No mutta S ei ollut Lontoossa, tämä teilautui aika nopeasti. Itse en jaksa uskoa, että tälläistä yhdistämistä jaksettaisi pitää kovin kauaa, jos mitään viitteitä ei ole.

vierailija
Minusta biisin idea on hyvä, mutta ei siinä suurta draamaa ole voinut olla, jos tuollainen biisi syntyy. Jo tuo lausahdus, ettei rakkaus ja onni ole häntä varten, tuntuu niin epäuskottavalta, kun vertaa siihen, miten onnelliselta B on näyttänyt. Tietysti aina voi näytellä, mutta epäilen silti.
Joo, mun mielestä tää on hauska biisi. Totta kai siellä taustalla voi olla ja varmaan onkin jokin mönkään mennyt ihastuminen ja ehkä sitten hetken ajattelikin, että rakkaus ja onni ei ole häntä varten. Joko tosissaan tai ironisemmin jo heti siinä vaiheessa. Ja koko loppukesän ja syksyn on näyttänyt onnellisemmalta kuin pitkiin aikoihin, tai oikeastaan ikinä Euroviisujen jälkeen, kun olen häntä seurannut.

vierailija
No mä en oikeastaan ole sen kanssa samoilla foorumeilla kun en oo bojere shippari, eli en osaa sanoa sen viesteistä paljoakaan. Tarkistin kyllä sit puutarhalta pari yksityiskohtaa kun jotkut täällä mainitut seikat siis yhtäkkiä tossa viikonloppuna jotenkin loksahti kohdilleen. Mutta oli sillä tavalla erikoinen tyyppi että jäi mieleeni.
Olen tämän fandomin kautta tavannut yhden naisen ja miehen. Yllätyin siitä että se homomies oli niin normaali ja näytti ihan mieheltä. Luulin että Käärijää fanittavat miehet on pääsääntöisesti kimittäviä neitejä.

vierailija
Olisko sillä sitten edes mielenkiintoa lähteä tuonne? En oikein usko, että ihan lähiaikoina menee, jolleivat keikkoja järkkää.
Keikkoja eivät ilmeisesti aio sinne järjestää kun viisumit ja työluvat osoittautuivat tosi hankaliksi. Mutta ei kai nyt joku sadie olisi ainoa syy matkustaa yhdysvaltoihin?! Sehän on tosi monelle erittäin kiinnostava matkakohde.

Yhteistyössä